СУТНІСТЬ ФЕНОМЕНУ «ЦІННІСТЬ» У КОНТЕКСТІ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОЇ МЕТОДОЛОГІЇ

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2018-04-10
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У поданих тезах розкрито сутність феномену цінностей у форматі міждисциплінарної методології. Представлено аналіз цінностей відповідно до феноменології аксіології як ціннісний ґрунт соціального життя. Розкрито психологічне трактування цінностей особистості у межах концепції дослідження цінностей М. Рокіча, смислової теорії Д. Леонтьєва. Висвітлено педагогічне тлумачення цінностей у форматі педагогічної аксіології. The essence of the phenomenon of values in the format of the interdisciplinary methodology has been revealed in the paper. The analysis of values according to the phenomenology of axiology as a valuable ground of social life has been presented. The psychological interpretation of values within the framework of M. Rokich’s concept of studying the values and D. Leontiev’s semantic theory has been revealed. The pedagogical interpretation of values in the format of pedagogical axiology has been highlighted.
Опис
Ключові слова
цінності, ціннісно-смислова сфера особистості, педагогічна аксіологія, міждисциплінарність, values, value-semantic sphere of personality, pedagogical axiology, interdisciplinarity
Цитування
Желанов Д. Сутність феномену «цінність» у контексті міждисциплінарної методології / Д. Желанов // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 10 квіт. 2018 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін. ; за ред. С. Т. Золотухіної, І. І. Дорожко]. – Харків : Стиль-Издат, 2018. – С. 22–25.