ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД НА УРОКАХ МУЗИКИ У КНР
Завантаження...
Дата
2019-12-12
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
У тезах розкрито специфіку здійснення інтегративного підходу на уроках музики в КНР. Висвітлено взаємозв’язок уроків музики з історією, географією, етнографією, малюванням, китайською мовою і математикою. Визначено важливість урахування регіональності при вивченні китайської музики у школах КНР. The author of the work has revealed the specificity of implementation of an integrative approach in Music classes in the People’s Republic of China. The interconnection of Music classes and History, Geography, Ethnography, Art, Mathematics and the Chinese language has been outlined. The author has determined the importance of taking into account the regionality when learning Chinese Music at schools in the People’s Republic of China.
Опис
Ключові слова
інтегративний підхід, уроки музики, регіональність, математика, мистецтво, КНР, integrative approach, Music classes, regionality, Mathematics, Art, the People’s Republic of China
Цитування
Ван Янься. Інтегративний підхід на уроках музики у КНР / Ван Янься // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 12 груд. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди [та ін. ; редкол.: Ю. Д. Бойчук та ін.]. – Харків, 2020. – С. 292–295.