Факультет український мовно-літературний імені Г. Ф. Квітки-Основ'яненка
Постійний URI для цього зібрання
Перегляд
Перегляд Факультет український мовно-літературний імені Г. Ф. Квітки-Основ'яненка за Тема ""fanciful" prose"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСПЕЦИФІКА ВИКЛАДАННЯ «ХИМЕРНОЇ» ПРОЗИ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ПОВІСТІ В. ДРОЗДА «ИРІЙ»)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-22) Воропаєва, О. В.У статті розглянуто специфіку викладання «химерної» прози в закладах середньої освіти (на прикладі повісті В. Дрозда «Ирій»). Сучасна методика навчання літератури поки що не має конкретних вказівок щодо викладання химерної прози в середній школі. Цей піджанр є складним за своєю специфікою та потребує ретельної літературної підготовки, а саме: пояснення термінології, уміння розуміти зміст твору та використання художніх засобів, розрізнення реального та ірреального. Зазначено, що при викладанні літератури важливим фактором є використання інноваційних методів навчання і врахування індивідуально-вікового досвіду читацького сприйняття, яке спирається на життєвий досвід старшокласників. The article examines the specifics of teaching "fanciful" prose in secondary education institutions (on the example of V. Drozd's story "Iry"). The modern method of teaching literature does not yet have specific instructions for teaching whimsical prose in secondary school. This subgenre is complex in its specifics and requires careful literary training, namely: explanation of terminology, ability to understand the content of the work and the use of artistic means, distinguish between the real and the unreal. It is noted that an important factor in teaching literature is the use of innovative teaching methods and consideration of the individual-age experience of reading perception, which is based on the life experience of high school students.