Кафедра теорії, методики і практики фізичного виховання
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра теорії, методики і практики фізичного виховання за Тема ""Kin Geri" kick"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ УДАРУ «КІН ГЕРІ» В КАРАТЕ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-01) Бобришева, В.; Марченко, С.Мета дослідження – вивчити особливості навчання техніці удару ногою «Кін гері» у кіокушинкай карате. Матеріали і методи. У дослідженні приймали участь хлопці 8 років кількістю 32 спортсмени. Дітей було розподіллено на 4 групи. Юних спортсменів та їхніх батьків було інформовано про хід та особливості дослідження, після чого вони надали згоду на участь в експерименті. Для вирішення завдань нашого дослідження були використані наступні методи: критичний аналіз наукової та методичної літератури, педагогічне спостереження, хронометраж навчально-тренувальних завдань, які проводились, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Результати. Аналіз отриманих результатів дозволяє побудувати програму навчання удару ногою «Кін гері». За рахунок підбору навантаження можемо регулювати та удосконалювати процес навчання. У 1, 4, 5 та 6 серіях виділились друга і четверта групи з наступними режимами роботи: 4 підходи*60с і 4 підходи*120с відпочинку. У 2, 3 серіях 2 група з навантаженням 4 підходи*60с відпочинку. Висновки. Вивчено структуру техніки виконання ударної рухової дії ногою «Кін гері». За результатами дослідження розроблено програму навчання удару «Кін гері» яка складається із виконання послідовних дій: розвиток рухових здібностей необхідних для виконання вправи, ознайомлення та опанування вихідних та кінцевих положень технічного прийому, встановлення дій без яких вправа не може бути виконана, формування уміння управляти власними рухами, розподіл технічного прийому на складові частини, виконання певних підвідних вправ, цілісне виконання удару. Нами також були розроблені критерії оцінювання виконання техніки удару ногою «Кін гері». The purpose of the research is to study the peculiarities of teaching the kicking technique "Kin Geri" in kyokushinkai karate. Materials and methods. 8-year-old boys in the number of 32 athletes took part in the study. Children were divided into 4 groups. Young athletes and their parents were informed about the course and features of the study, after which they gave their consent to participate in the experiment. The following methods were used to solve the tasks of our research: critical analysis of scientific and methodical literature, pedagogical observation, timing of educational and training tasks that were carried out, pedagogical experiment, methods of mathematical statistics. The results. Analysis of the obtained results makes it possible to build a training program for kicking "Kin Geri". By selecting the load, we can regulate and improve the learning process. In the 1st, 4th, 5th and 6th series, the second and fourth groups stood out with the following work modes: 4 approaches*60s and 4 approaches*120s of rest. In 2, 3 series, the 2nd group with a load of 4 approaches*60s of rest. Conclusions. The structure of the technique of performing impact motor action with the leg "Kin Geri" was studied. Based on the results of the research, the "Kin Geri" kick training program was developed, which consists of the execution of consecutive actions: the development of motor skills necessary to perform the exercise, familiarization and mastering of the initial and final positions of the technical reception, establishing actions without which the exercise cannot be performed, forming the ability to control one's own movements, the division of a technical reception into its component parts, the performance of certain underwater exercises, the integral performance of a blow. We have also developed criteria for evaluating the execution of the "Kin Geri" kicking technique.