Кваліфікаційні магістерські роботи
Постійний URI для цього зібрання
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні магістерські роботи за Тема "1st level ZNM"
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЛогопедична робота зі стимуляції мовленнєвої активності в дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення 1 рівня(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Старіченко, Д. І.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний та практичний аналіз особливостей логопедичної роботи зі стимуляції мовленнєвої активності в дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення 1 рівня. Надано визначення поняття мовленнєвої активності. Проаналізовано особливості мовленнєвої активності дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення 1 рівня. Описано важливість логопедичної роботи в контексті стимуляції мовленнєвої активності у дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення 1 рівня. Розроблено та експериментально апробовано методику логопедичної стимуляції мовленнєвої активності у дітей молодшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення 1 рівня (комплекс підгрупових занять та порад для індивідуального опрацювання вдома). In the qualification work, a theoretical and practical analysis of the peculiarities of speech therapy work on the stimulation of speech activity in children of younger preschool age with general underdevelopment of speech of the 1st level was carried out. The definition of the concept of speech activity is given. The peculiarities of children of younger preschool age with general underdevelopment of speech of the 1st level are analyzed. The importance of speech therapy work in the context of stimulating speech activity in children of younger preschool age with general underdevelopment of level 1 speech is described. The method of speech therapy stimulation of speech activity in children of younger preschool age with general underdevelopment of speech level 1 was developed and experimentally tested (complex of subgroup classes and advice for individual study at home).