Кваліфікаційні магістерські роботи
Постійний URI для цього зібрання
Перегляд
Перегляд Кваліфікаційні магістерські роботи за Тема ""assessment for learning""
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ У НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Рядінська, Д. А.У магістерській роботі розглянуто питання впровадження формувального оцінювання для дітей молодшого шкільного віку у концепції Нової української школи. Узагальнено теоретичні засади поняття «формувальне оцінювання» та шляхи його впровадження. Проаналізовано досвід українських та зарубіжних вчених, що працюють над даним питанням. Досліджено ефективність впровадження формувального оцінювання у практичній діяльності вчителя, застосування форм та прийомів, сучасних та креативних підходів, стратегій до реалізації формувального оцінювання. Проаналізовано сучасний стан впровадження формувального оцінювання у початковій школі. Встановлено умови для зростання мотиваційної діяльності дітей, окреслені шляхи правильної постановки цілей навчання, розробки власних критеріїв оцінювання, зворотного зв’язку, відстежування навчального поступу та, на основі цього, підвищення педагогічної майстерності вчителя. Розроблено методичні рекомендації вчителям, що сприятимуть ефективному впровадженню формувального оцінювання. In the master's thesis, the issue of the implementation of formative assessment for children of primary school age in the concept of the New Ukrainian School was considered. The theoretical foundations of the concept of "formative assessment" and ways of its implementation are summarized. The experience of Ukrainian and foreign scientists working on this issue is analyzed. The effectiveness of the implementation of formative assessment in the practical activity of the teacher, the use of forms and methods, modern and creative approaches, strategies for the implementation of formative assessment have been investigated. The current state of implementation of formative assessment in elementary school is analyzed. The conditions for the growth of children's motivational activity are established, the ways of correctly setting learning goals, developing own evaluation criteria, feedback, tracking educational progress and, based on this, improving the teacher's pedagogical skills, are outlined. Methodical recommendations for teachers have been developed, which will contribute to the effective implementation of formative assessment.