Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку
Постійний URI для цієї колекції
Перегляд
Перегляд Кафедра економічної теорії, фінансів і обліку за Тема ""экономический человек""
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКультурна складова економічної освіти(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, ФЛП Андрєєв К. В., 2015-04-28) Лантінова, А. С.У дисертації досліджується культурна складова економічної освіти та визначається її функціональний потенціал. Виявлено онтоантропологічні характеристики економічної освіти, яка разом зі своїми агентами та адресатами водночас існує в освітньому просторі та здійснює саморепрезентацію за його межами у світі повсякденності, національної економіки та у гіпотетичному світовому суспільстві або у концептуалізації суспільства знань. Доведено, що її культурна складова виконує роль універсального синтезатору не тільки досвіду різних рівнів філософсько-освітньої рефлексії економічної реальності, а й створює, на основі культурно детермінованих, міждисциплінарні синтези економічної етики, філософії економіки, філософії освіти, екологічної, світоглядної та політичної культури. В диссертации исследуется культурная составляющая экономического образования и определяется ее функциональный потенциал. Рассматривается онтоантропологические характеристики экономического образования, которое вместе со своими агентами и адресатами существует в образовательном пространстве и осуществляет саморепрезентацию за его пределами в мире повседневности, национальной экономике и в гипотетическом мировом обществе или в концептуализации общества знаний. Обосновывается необходимость разграничения уровней теоретической рефлексии философии экономического образования. Доказывается, что его культурная составляющая исполняет роль универсального синтезатора не только опыта разных уровней философско-образовательной рефлексии экономической реальности, но и создает на основании культурно детерминированных междисциплинарные синтезы экономической этики, философии экономики, философии образования, экологической, мировоззренческой и политической культуры. In the thesis the cultural component of economic education is being investigated and its functional capacity is being determined. There were detected the ontoanthropological characteristics of economic education, which together with its agents and recipients simultaneously exist in the educational space and makes selfrepresentation beyond it in everyday life, in national economy and in hypothetical world society or in conceptualizing of the knowledge of society. It is proved that its cultural component acts as a universal synthesizer not only due to experience of different levels of philosophical and educational reflection of economic reality, but also creates interdisciplinary synthesis based on culturally determined economic ethics, philosophy, economics, philosophy, education, environmental, ideological and political culture.