Перегляд за Автор "Kholodniak, O."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументMETHODS OF ANALYSIS IN FORMATION OF FOREIGN LANGUAGE COMMUNICATIVE COMPETENCE OF APPLICANTS OF THE FIRST (BACHELOR’S) LEVEL OF HIGHER EDUCATION(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-20) Kholodniak, O.; Vasylieva, M.Based on systematic and research approaches, a represented algorithm of the use of such methods as a problem analysis, a system analysis, a cause and effect analysis, a praxeological analysis, an axiological analysis, a situational analysis, a prognostic analysis, a recommendation analysis, a programmatic analysis during classroom classes in synchronous and asynchronous mode of learning in the process of formation of foreign language communicative competence contributes to the formation of professional thinking of applicants of the first (bachelors’) level of higher education and develops their collegiality as a socially significant skill. На основі системного та дослідницького підходів представлено алгоритм використання таких методів, як проблемний аналіз, системний аналіз, причинно-наслідковий аналіз, праксеологічний аналіз, аксіологічний аналіз, ситуаційний аналіз, прогностичний аналіз, рекомендаційний аналіз, програмний аналіз під час аудиторних занять у синхронному та асинхронному режимі навчання у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності, який сприяє формуванню професійного мислення здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та розвиває їхню колегіальність як соціально значущу навичку.
- ДокументMETHODS OF PREPARATION OF STUDENTS OF NON-PHILOLOGICAL SPECIALITIES FOR PASSING THE UNIFIED ENTRANCE EXAMINATION(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-20) Vasylieva, M.; Kholodniak, O.Emphasize the importance of mastering English as often as possible. One should read literature, blogs, news, articles from magazine, etc., listen to podcasts, lectures, watch YouTube channel, TED talks and other video content. That enables to enlarge vocabulary as well as widen outlook. Preparing students of non-philological specialities for passing the Unified Entrance Examination is a challenging process. Still, under the conditions of motivation and properly organized preparation, students gain sufficient knowledge to obtain the necessary result. Наголошено на важливості оволодіння англійською мовою. Потрібно якомога частіше читати літературу, блоги, новини, статті з журналів тощо, слухати підкасти, лекції, дивитися канал YouTube, TED talks та інший відеоконтент. Це дає змогу збагатити словниковий запас, а також розширити світогляд. Підготовка студентів нефілологічних спеціальностей до складання Єдиного вступного іспиту є складним процесом. Проте, за умови мотивації та правильно організованої підготовки, студенти отримують достатній обсяг знань для того, щоб отримати необхідний результат.
- ДокументMethods of Teaching English to Senior Learners(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Vasylieva, M.; Kholodniak, O.The article discusses the method of teaching English to high school students.Teaching foreign languages to senior students should be based on the principles of adult education and learners‘ psychological and physiological abilities. Communicative approach should be used. Both productive and receptive skills should be developed. Education materials and vocabulary ought to embrace everyday situations. Various techniques can be used. Teachers should provide support for learners. У статті розглянуто методику викладання англійської мови старшокласникам. Навчання іноземних мов старшокласників має базуватися на засадах навчання дорослих та психологічних і фізіологічних здібностях учнів. Необхідно використовувати комунікативний підхід. Слід розвивати як продуктивні, так і рецептивні навички. Навчальні матеріали та словниковий запас повинні охоплювати повсякденні ситуації. Можна використовувати різні техніки. Вчителі повинні підтримувати учнів.
- ДокументProblems of university students traumatism in physical education classes(Харківська державна академія фізичної культури, кафедра фізичної терапії, 2020-06-19) Kholodniak, O.; Tsyhankova, K.The aim of the research is to substantiate the ways of preventing university students’ traumatism in physical education classes. The objectives of the study: to establish the general characteristic of students traumatism in physical education classes; to carry out research of current level of traumatism and to work out the preventing measures. Метою дослідження є обґрунтування шляхів запобігання травматизму студентів університетів на уроках фізичної культури. Цілі дослідження: встановити загальну характеристику травматизму учнів на уроках фізичної культури; провести дослідження сучасного рівня травматизму та відпрацювати запобіжні заходи. Цель исследования - обосновать способы профилактики травматизма студентов вузов на уроках физкультуры. Задачи исследования: установить общую характеристику травматизма студентов на уроках физкультуры; провести исследование текущего уровня травматизма и разработать меры профилактики.
- ДокументTEACHING TOLERANCE AT SCHOOL: THE EXPERIENCE OF MODERN FRENCH EDUCATION SYSTEM(Institute for Research and European Studies, 2020) Lysenko, N.; Shtefan, L.; Kholodniak, O.The fostering tolerance problem in the modern world is becoming increasingly current in the context of globalization processes and the migration crisis. Following the need to cultivate tolerance in the younger generation, French modern education system aims to install the ‘values of the Republic’ as an element of public school programs. At the same time it turned out that most teachers are not sufficiently trained to carry out educational activities in the sphere of fostering tolerance. The education system reform carried out in 2013 made this training compulsory introducing the so-called ‘Common Core Program’ (Tronc Commun) to future teachers of all specialties. Within the program teachers deepen their knowledge in history, philosophy, law, sociology, pedagogy. Проблема толерантності у сучасному світі стає дедалі актуальнішою в умовах глобалізаційних процесів та міграційної кризи. З огляду на необхідність виховання толерантності у підростаючого покоління, сучасна французька система освіти має на меті встановити „цінності республіки” як елемент державних шкільних програм. У той же час виявилося, що більшість вчителів недостатньо підготовлені для здійснення освітньої діяльності у сфері виховання толерантності. Реформа системи освіти, проведена в 2013 році, зробила це навчання обов’язковим, запроваджуючи так звану «Загальноосновну програму» (Tronc Commun) для майбутніх викладачів усіх спеціальностей. У рамках програми викладачі поглиблюють свої знання з історії, філософії, права, соціології, педагогіки. Проблема воспитания толерантности в современном мире становится все более актуальной в контексте процессов глобализации и миграционного кризиса. Следуя необходимости воспитывать терпимость в подрастающем поколении, современная французская система образования стремится внедрить «ценности Республики» в качестве элемента программ государственных школ. В то же время выяснилось, что большинство учителей недостаточно подготовлены для осуществления воспитательной деятельности в сфере воспитания толерантности. Реформа системы образования, проведенная в 2013 году, сделала это обучение обязательным, и для будущих учителей всех специальностей была введена так называемая «Общая основная программа» (Tronc Commun). В рамках программы учителя углубляют свои знания в области истории, философии, права, социологии, педагогики.
- ДокументThe fall of the roman empire in Valeri Bryusov’s novel-myth The Altar of Victory(Revista Amazonia Investiga, 2019) Harmash, L.; Kholodniak, O.; Kryvoruchko, S.; Razumenko, I.; Razumenko, T.The article considers the antique motifs in Bryusov’s novel-myth The Altar of Victory (1913). We found that there is a complex multi-level hierarchical system of the different motifs. The division of them into three large groups was carried out on the basis of religious beliefs. There are pagans, heretics and Christians. The struggle between them determines the main conflict of the novel. The protagonist, against his will, is involved in historical collisions of a universal significance. Heretic teachings play the leading role among them, which is explained by the enormous influence of Vladimir Solovyov’s work devoted to this topic. Furthermore, the novel reflected Bryusov’s deep interest in the history of ancient Rome, his activity as a translator of Latin poets and his fascination with mysticism and spiritualism. We deduce that Bryusov’s neomythologism has determined the ways of the embodiment of the ancient myth in The Altar of Victory. The author tried to establish correlates between the fall of the Roman empire and a pre-revolutionary era that preceded the October Revolution in Russia (1917) and the Soviet Union (USSR). It gives us grounds for the genre definition of Bryusov’s work as a neomythological novel. У статті розглядаються античні мотиви в романі-міфі В. Я. Брюсова «Вівтар Перемоги» (1913). Ми визначили, що в романі створена складна багаторівнева ієрархічна система, що включає в себе різні мотиви. Залежно від релігійних переконань персонажів всі мотиви діляться на три великі групи: язичницькі, єретичні та християнські. Боротьба між язичниками, єретиками і християнами визначає основний конфлікт роману. Головний герой роману, проти своєї волі, залучений в історичні зіткнення універсального значення. Серед них провідну роль відіграють єретичні вчення, що пояснюється величезним впливом на Брюсова робіт Володимира Соловйова, присвячених цій темі. Крім того, роман відбивав глибокий інтерес російського письменника до історії стародавнього Риму, його діяльність в якості перекладача латинських поетів і його захоплення містикою і спіритизмом. Ми прийшли до висновку, що неоміфологічні інтенції Брюсова зумовили способи втілення стародавнього міфу в романі «Вівтар Перемоги». Автор спробував встановити кореляції між падінням Римської імперії і дореволюційної епохою, яка відбулася перед Жовтневої революції в Росії (1917) і Радянському Союзі (СРСР). Це дає нам підставу для жанрового визначення твору Брюсова як неомифологичного роману. В статье рассматриваются античные мотивы в романе-мифе В. Я. Брюсова «Алтарь Победы» (1913). Мы определили, что в романе создана сложная многоуровневая иерархическая система, включающая в себя различные мотивы. В зависимости от религиозных убеждений персонажей все мотивы делятся на три большие группы: языческие, еретические и христианские. Борьба между язычниками, еретиками и христианами определяет основной конфликт романа. Главный герой романа, против своей воли, вовлечен в исторические столкновения универсального значения. Среди них ведущую роль играют еретические учения, что объясняется огромным влиянием на Брюсова работ Владимира Соловьева, посвященных этой теме. Кроме того, роман отражал глубокий интерес русского писателя к истории древнего Рима, его деятельность в качестве переводчика латинских поэтов и его увлечение мистикой и спиритизмом. Мы пришли к выводу, что неомифологические интенции Брюсова обусловили способы воплощения древнего мифа в романе «Алтарь Победы». Автор попытался установить корреляции между падением Римской империи и дореволюционной эпохой, предшествовавшей Октябрьской революции в России (1917) и Советском Союзе (СССР). Это дает нам основание для жанрового определения произведения Брюсова как неомифологического романа.
- ДокументUSING TECHNOLOGY IN TEACHING FOREIGN LANGUAGES TO ADULTS(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Vasylieva, M.; Kholodniak, O.More and more people of all ages are learning foreign languages nowadays. The greater part of them is adult learners. Due to the political situation our country is undergoing right now a lot of Ukrainians are living abroad and they need to learn the languages of those countries. Other adult learners need languages for work, travelling, and personal development. In spite of the fact that some groups of adult learners find it difficult to use technology it is hard to imagine the process of foreign language learning and teaching without it. Moreover, there are a lot of benefits, especially for improving pronunciation and listening comprehension. Technology can also be used to improve grammar, enlarge vocabulary, practice reading and writing, communicate with native speakers and increase cultural awareness. Сьогодні все більше людей різного віку вивчають іноземні мови. Більша частина з них - це дорослі учні. Через політичну ситуацію, яку зараз переживає наша країна, багато українців живуть за кордоном, і їм потрібно вивчати мови цих країн. Іншим дорослим учням мови потрібні для роботи, подорожей та особистого розвитку. Незважаючи на те, що деяким групам дорослих важко користуватися технологіями, важко уявити процес вивчення та викладання іноземних мов без них. Тим більше, що вони мають багато переваг, особливо для покращення вимови та розуміння мови на слух. Технології також можна використовувати для покращення граматики, розширення словникового запасу, практики читання та письма, спілкування з носіями мови та підвищення культурної обізнаності.