Перегляд за Автор "Kalashnyk, M. P."
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументA imagem sonora do acordeão no espaço artístico nacional moderno(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2024) Kalashnyk, M. P.; Loshkov, Yu. I.A monografia examina as especificidades da compreensão teórica (científica e pedagógico-metódica) e artística (criatividade apresentacional-representativa) no espaço artístico ucraniano moderno do som da música de autor, centrada nas possibilidades tímbrico-acústicas, técnicas e expressivas do acordeão. Os materiais que compõem o conteúdo da monografia revelam vários aspectos da criatividade musical centrada na imagem sonora do acordeão, do ponto de vista da compreensão musicológica, o que revela e enriquece significativamente o tema pesquisado. A monografia destina-se a musicólogos, músicos praticantes, professores e estudantes de instituições de ensino artístico. У монографії розглядаються особливості теоретичного (науково-педагогічно-методичного) та художнього (презентаційно-репрезентативного) осмислення звучання авторської музики в сучасному українському мистецькому просторі, акцентуючи увагу на тонально-акустичних, технічних та виражальних можливостях акордеона. Матеріали, що складають зміст монографії, розкривають різні аспекти музичної творчості, зосередженої на звучанні акордеона, з точки зору музикознавчого осмислення, що розкриває і суттєво збагачує досліджувану тему. Монографія розрахована на музикознавців, музикантів-практиків, викладачів і студентів мистецьких навчальних закладів.
- ДокументDas Klangbild des Akkordeons im modernen nationalen Kunstraum(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2024) Kalashnyk, M. P.; Loshkov, Yu. I.Die Monografie untersucht die Besonderheiten des theoretischen (wissenschaftlichen und pädagogisch-methodischen) und künstlerischen (präsentativ-repräsentativen) Verständnisses des Klangs der Musik des Autors im modernen ukrainischen Kunstraum, wobei der Schwerpunkt auf den klanglich-akustischen, technischen und expressiven Möglichkeiten des Akkordeons liegt. Die Materialien, aus denen sich der Inhalt der Monographie zusammensetzt, offenbaren verschiedene Aspekte der musikalischen Kreativität, die sich auf das Klangbild des Akkordeons konzentriert, vom Standpunkt des musikwissenschaftlichen Verständnisses aus, das das untersuchte Thema offenbart und wesentlich bereichert. Die Monographie richtet sich an Musikwissenschaftler, praktizierende Musiker, Lehrer und Studenten von Kunsthochschulen. У монографії розглядаються особливості теоретичного (науково-педагогічно-методичного) та художнього (презентаційно-репрезентативного) осмислення звучання авторської музики в сучасному українському мистецькому просторі, акцентуючи увагу на тонально-акустичних, технічних та виражальних можливостях акордеона. Матеріали, що складають зміст монографії, розкривають різні аспекти музичної творчості, зосередженої на звучанні акордеона, з точки зору музикознавчого осмислення, що розкриває і суттєво збагачує досліджувану тему. Монографія розрахована на музикознавців, музикантів-практиків, викладачів і студентів мистецьких навчальних закладів.
- ДокументFrom a Work to an “Open” Work: Research Experience(International Journal of Criminology and Sociology, 2020) Zavialova, O. K.; Kalashnyk, M. P.; Savchenko, H. S.; Stakhevуch, H. A.; Smirnova, I. V.The subject of this study is the concept of “open” work, proposed by U. Eco. Based on the ideas of U. Eco, the authors interpret the “open” work in several aspects: compositional, semantic, and compositional-semantic. Compositional openness emerges in aleatoric works. The tendencies to openness are found in compositions written with the use of “non-deterministic” notation. Works that are “open” in the semantic sense have encoded meanings, the decoding of which requires the involvement of contextual meanings. Compositional-semantic openness emerges in Net Art. Cognition of the specifics of “open” works required a study of the history of the traditional “closed” work, it’s becoming and evolution in a historical perspective. The concept of “work” is investigated in conjunction with the concepts of “authorship”, “creativity”, “musical text”, “performance”, “perception”, etc. It was demonstrated that the meaning of these concepts substantially changes in the context of dynamic history and culture. In modern culture, these concepts have lost their usual shape and have substantially transformed due to rapid development of computer technology and the Internet. Предметом дослідження є концепція "відкритого" твору, запропонована У. Еко. Спираючись на ідеї У. Еко, автори інтерпретують "відкритий" твір у кількох аспектах: композиційному, семантичному та композиційно-семантичному. Композиційна відкритість проявляється в алеаторичних творах. Тенденції до відкритості виявляються у творах, написаних з використанням "недетермінованої" нотації. Твори, "відкриті" в смисловому сенсі, мають закодовані смисли, декодування яких вимагає залучення контекстуальних значень. Композиційно-смислова відкритість виникає в нет-арті. Пізнання специфіки "відкритих" творів вимагало дослідження історії традиційного "закритого" твору, його становлення та еволюції в історичній перспективі. Поняття "твір" досліджується у взаємозв'язку з поняттями "авторство", "творчість", "музичний текст", "виконання", "сприйняття" тощо. Продемонстровано, що зміст цих понять суттєво змінюється в контексті динамічної історії та культури. У сучасній культурі ці поняття втратили свою звичну форму і суттєво трансформувалися завдяки стрімкому розвитку комп'ютерних технологій та Інтернету.
- ДокументL'image sonore de l'accordéon dans l'espace artistique national moderne(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2024) Kalashnyk, M. P.; Loshkov, Yu. I.La monographie examine les spécificités de la compréhension théorique (scientifique et pédagogique-méthodique) et artistique (créativité présentation-représentation) dans l'espace artistique ukrainien moderne du son de la musique de l'auteur, axée sur les possibilités timbrales-acoustiques, techniques et expressives de l'accordéon. Les documents qui constituent le contenu de la monographie révèlent divers aspects de la créativité musicale axée sur l'image sonore de l'accordéon, du point de vue de la compréhension musicologique, ce qui révèle et enrichit considérablement le sujet de la recherche. Cette monographie s'adresse aux musicologues, aux musiciens en exercice, aux enseignants et aux étudiants des établissements d'enseignement artistique. У монографії розглядаються особливості теоретичного (науково-педагогічно-методичного) та художнього (презентаційно-репрезентативного) осмислення звучання авторської музики в сучасному українському мистецькому просторі, акцентуючи увагу на тонально-акустичних, технічних та виражальних можливостях акордеона. Матеріали, що складають зміст монографії, розкривають різні аспекти музичної творчості, зосередженої на звучанні акордеона, з точки зору музикознавчого осмислення, що розкриває і суттєво збагачує досліджувану тему. Монографія розрахована на музикознавців, музикантів-практиків, викладачів і студентів мистецьких навчальних закладів.
- ДокументL'immagine sonora della fisarmonica nello spazio artistico nazionale moderno(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2024) Kalashnyk, M. P.; Loshkov, Yu. I.La monografia esamina le specificità della comprensione teorica (scientifica e pedagogico-metodica) e artistica (creatività presentativa-rappresentativa) nello spazio artistico ucraino moderno del suono della musica dell'autore, incentrato sulle possibilità timbrico-acustiche, tecniche ed espressive della fisarmonica. I materiali che compongono il contenuto della monografia rivelano vari aspetti della creatività musicale incentrata sull'immagine sonora della fisarmonica, dal punto di vista della comprensione musicologica, che rivela e arricchisce significativamente il tema della ricerca. La monografia è destinata a musicologi, musicisti praticanti, insegnanti e studenti di istituti di formazione artistica. У монографії розглядаються особливості теоретичного (науково-педагогічно-методичного) та художнього (презентаційно-репрезентативного) осмислення звучання авторської музики в сучасному українському мистецькому просторі, акцентуючи увагу на тонально-акустичних, технічних та виражальних можливостях акордеона. Матеріали, що складають зміст монографії, розкривають різні аспекти музичної творчості, зосередженої на звучанні акордеона, з точки зору музикознавчого осмислення, що розкриває і суттєво збагачує досліджувану тему. Монографія розрахована на музикознавців, музикантів-практиків, викладачів і студентів мистецьких навчальних закладів.
- ДокументLa imagen sonora del acordeón en el espacio artístico nacional moderno(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2024) Kalashnyk, M. P.; Loshkov, Yu. I.La monografía examina las especificidades de la comprensión teórica (científica y pedagógico-metódica) y artística (creatividad presentativa-representativa) en el espacio artístico ucraniano moderno del sonido de la música de autor, centrada en las posibilidades tímbrico-acústicas, técnicas y expresivas del acordeón. Los materiales que componen el contenido de la monografía revelan diversos aspectos de la creatividad musical centrada en la imagen sonora del acordeón, desde el punto de vista de la comprensión musicológica, que revela y enriquece significativamente el tema investigado. La monografía está destinada a musicólogos, músicos en activo, profesores y estudiantes de centros de enseñanza artística. У монографії розглядаються особливості теоретичного (науково-педагогічно-методичного) та художнього (презентаційно-репрезентативного) осмислення звучання авторської музики в сучасному українському мистецькому просторі, акцентуючи увагу на тонально-акустичних, технічних та виражальних можливостях акордеона. Матеріали, що складають зміст монографії, розкривають різні аспекти музичної творчості, зосередженої на звучанні акордеона, з точки зору музикознавчого осмислення, що розкриває і суттєво збагачує досліджувану тему. Монографія розрахована на музикознавців, музикантів-практиків, викладачів і студентів мистецьких навчальних закладів.
- ДокументThe Prospects of the Arts Promotion in the Context of Limitations and Consequences of Self-Isolation(International Journal of Criminology and Sociology, 2020) Kalashnyk, M. P.; Novikov, Iu. M.; Varakuta, M. I.; Genkin, A. O.; Kupina, D. D.The rapid development of events related to the coronavirus pandemic has led to a crisis not only in the financial sector, but also in the field of art and culture. According to various international organisations, losses for the sphere of culture and art amount to tens of billions of dollars due to the forced quarantine. Museums and philharmonic societies closed and hundreds of concerts were cancelled. The artists faced a problem – to find and involve an audience in their work, contacting them only via the Internet. Many cultural institutions were able to transfer their resources to the digital sphere quite quickly (using digital resources). The relevance of the study is due to the fact that the crisis brought about by the coronavirus pandemic forced representatives of the cultural and artistic sector to look for new forms of functioning and communication with the audience. In this regard, this paper is aimed at identifying the consequences of forced self-isolation on the development of art and creativity of specific cultural figures. The leading method for the study of this subject is the method of analysis, which makes it possible to comprehensively assess the following areas: the activities of Ukrainian and world museums, theatres and philharmonic societies during quarantine, their methods of maintaining communication with the audience; the theme of the work of artists and illustrators during the pandemic, their ways to share their work without the possibility of organising exhibitions and art residences; work of musicians in isolation. One of the main conclusions in this situation was the need to use digital technologies as a platform to demonstrate the results of the creative process. Another important issue remains the search for new funding opportunities for the cultural sector during a crisis, since dependence on the state budget and donors can be unstable. Стрімкий розвиток подій, пов’язаних із пандемією коронавірусу, призвів до кризи не лише у фінансовому секторі, а й у сфері мистецтва та культури. За оцінками різних міжнародних організацій, збитки для сфери культури та мистецтва сягають десятків мільярдів доларів через вимушений карантин. Закрилися музеї та філармонії, скасовано сотні концертів. Перед митцями постала проблема – знайти та залучити до своєї творчості аудиторію, контактуючи з нею лише через Інтернет. Багато закладів культури змогли досить швидко перевести свої ресурси в цифрову сферу (за допомогою цифрових ресурсів). Актуальність дослідження зумовлена тим, що криза, викликана пандемією коронавірусу, змусила представників культурно-мистецької сфери шукати нові форми функціонування та спілкування з аудиторією. У зв’язку з цим ця стаття спрямована на виявлення наслідків вимушеної самоізоляції для розвитку мистецтва та творчості конкретних діячів культури. Провідним методом вивчення даної теми є метод аналізу, який дає змогу всебічно оцінити такі напрями: діяльність українських і світових музеїв, театрів і філармоній під час карантину, способи їх спілкування з аудиторією; тематика творчості художників та ілюстраторів під час пандемії, їхні способи ділитися своїми роботами без можливості організації виставок та арт-резиденцій; творчість музикантів в ізоляції. Одним із головних висновків у цій ситуації стала необхідність використання цифрових технологій як платформи для демонстрації результатів творчого процесу. Ще одним важливим питанням залишається пошук нового фінансування можливості для сфери культури під час кризи, оскільки залежність від державного бюджету та донорів може бути нестійкою.
- ДокументTHE SOUND IMAGE OF BUTTON ACCORDION IN THE MODERN NATIONAL ART SPACE(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2024) Kalashnyk, M. P.; Loshkov, Yu. I.The monograph examines the specifics of the theoretical (scientific and pedagogical-methodical) and artistic (presentational-representative creativity) understanding in the modern Ukrainian artistic space of the sound of author's music, focused on the timbreacoustic, technical and expressive possibilities of the accordion. The materials that make up the content of the monograph reveal various aspects of musical creativity focused on the sound image of the accordion, from the standpoint of musicological understanding, which reveals and significantly enriches the researched topic. The monograph is intended for musicologists, practicing musicians, teachers and students of art educational institutions. У монографії розглядається специфіка теоретичного (наукового і педагогічно-методичного) та мистецького (презентативно-репрезентативна творчість) осмислення в сучасному українському художньому просторі звучання авторської музики, орієнтованої на темброво-акустичні, технічні та виразні можливості баяна. Матеріали, що становлять зміст монографії, розкривають різні аспекти музичної творчості, орієнтованої на звукообраз баяна, з позиції музикознавчого осягнення, що розкриває і значно збагачує досліджувану тему. Монографія призначена музикознавцям, музикантам-практикам, педагогам та студентів мистецьких закладів освіти.
- ДокументThe sound image of the accordion in the modern national artistic space(LAP LAMBERT Academic Publishing, 2024) Kalashnyk, M. P.; Loshkov, Yu. I.The monograph examines the specifics of the theoretical (scientific and pedagogical-methodical) and artistic (presentational-representative creativity) understanding in the modern Ukrainian artistic space of the sound of author's music, focused on the timbreacoustic, technical and expressive possibilities of the accordion. The materials that make up the content of the monograph reveal various aspects of musical creativity focused on the sound image of the accordion, from the standpoint of musicological understanding, which reveals and significantly enriches the researched topic. The monograph is intended for musicologists, practicing musicians, teachers and students of art educational institutions. У монографії розглядається специфіка теоретичного (наукового і педагогічно-методичного) та мистецького (презентативно-репрезентативна творчість) осмислення в сучасному українському художньому просторі звучання авторської музики, орієнтованої на темброво-акустичні, технічні та виразні можливості баяна. Матеріали, що становлять зміст монографії, розкривають різні аспекти музичної творчості, орієнтованої на звукообраз баяна, з позиції музикознавчого осягнення, що розкриває і значно збагачує досліджувану тему. Монографія призначена музикознавцям, музикантампрактикам, педагогам та студентів мистецьких закладів освіти.