Перегляд за Автор "Ян, Цзяін"
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДО ПИТАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ ВИКОНАВСЬКОЇ СТАБІЛЬНОСТІ ФАХІВЦІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Ян, ЦзяінУ статті висвітлено питання емоційної стабільності. Розкрито підходи психологів до визначення цієї дефініції, показано внутрішні (особистісні) і зовнішні (міжособистісна, соціальна підтримка) ресурси, що її підтримують. Надано характеристику емоційної виконавської стабільності фахівців музичного мистецтва для їх успішної виконавської діяльності. The article highlights the issues of emotional stability. The approaches of psychologists to the definition of this definition are revealed, internal (personal) and external (interpersonal, social support) resources that support it are shown. The emotional performance stability of music specialists for their successful performance is characterized.
- ДокументКЕРІВНИЦТВО ЕМОЦІЙНОЮ СТИМУЛЯЦІЄЮ У ВИКЛАДАННІ ВОКАЛЬНОЇ МУЗИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-06-07) Ян, ЦзяінУ статті проаналізовано підходи китайських науковців до керівництво емоційною стимуляцією у викладанні вокальної музики для дітей. Показано, що знання з емоційної стимуляції та стратегії емоційного стимулювання є основними. Автори пропонують три стратегії керівництва емоційною стимуляцією у викладанні вокалу. The article analyzes the approaches of Chinese scientists to the management of emotional stimulation in teaching vocal music for children. It is shown that knowledge of emotional stimulation and strategies of emotional stimulation are basic. The authors suggest three strategies for guiding emotional stimulation in vocal teaching.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ КИТАЙСЬКОГО ВОКАЛЬНОГО ВИКОНАВСТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Ян, ЦзяінУ публікації досліджено особливості китайського вокального виконавства. Зазначено, що в китайській вокальній традиції вироблено основи поєднання мовної та музичної інтонацій. Щоб озвучити склади відповідно до мелодії, потрібно поєднувати воєдино склад і його лінгвістичний тон, максимально подовжувати середню частину слова, підтримувати задню стінку гортані в напруженому положенні. Під час розспіву середня частина звучить найдовше, саме на цю частину випадає зміна тембру і резонанс. Остання частина складу завершує звук і природно поєднується з початком наступного. The publication explores the peculiarities of Chinese vocal performance. It is noted that the Chinese vocal tradition has developed the basics of combining linguistic and musical intonation. In order to sound syllables in accordance with the melody, it is necessary to combine the syllable and its linguistic tone, lengthen the middle part of the word as much as possible, and maintain the back wall of the larynx in a tense position. During the chant, the middle part sounds the longest, and it is this part that changes the timbre and resonance. The last part of the syllable completes the sound and naturally blends in with the beginning of the next syllable.
- ДокументСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ ВОКАЛУ У КОЛЕДЖАХ КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Ян, Цзяін; Матвєєва, О. О.У статті розкрито сучасні підходи до навчання вокалу у коледжах КНР. Показано, що у XX ст. співаки здобували освіту в університетах Китаю, де існували музичні факультети й здебільшого навчання співу було спрямоване на вміння володіти особливостями національної співочої школи. Зараз дисципліна «Вокал» входить до програми навчання у коледжах та університетах КНР, де відбувається підготовка вчителів музики для загальноосвітніх шкіл. Проаналізовано низка наукових праць китайських вчених: Ван Веньхуей (王文汇), Лі Сінь (李 欣), Лі Цзінь (李晋), Чжан Сіньхуань (张馨幻), Чжен Цюфан (郑秋芳), Чен Леянг (陈乐洋), Чень Цзе (陈洁), Хоу Сяохан (侯箫涵), Ши Лін (史丽娜), Ян Цзінь (杨瑾), та ін. Показано, що вокальна підготовка вчителів музичного мистецтва має низку недоліків: навчальна програма з вокалу є єдиною, цілі навчанні є не визначеними, є недостатність матеріальної бази та кваліфікації викладачів. Доведено, що науковці пропонують різні стратегії та методи удосконалення навчання вокалу у коледжах КНР, якими є: стратегії для досягнення емоційної стимуляції та ефективного керівництва у викладанні вокалу, які поєднують (знання з історії розвитку вокальної музики з точки зору художнього вираження людських емоцій, розкриття внутрішнього світу людини, подій та обставин; вміння викладачів, що мають не лише навчати базових навичок, а й постійно покращувати естетичне сприйняття студентів та збагачувати їхню музичну уяву, яка змушує студентів відчувати вокальні емоції, яскраво відображати їх, і досягати вокальної артистичної кульмінації); стратегії залучення батьків до надання знань з особливостей голосу у перехідний період (підтримка здорового стану душі та тіла підлітків, спрямування їх до участі у спортивних змаганнях, надання знань з фізіології та психології тощо). Показано, що у зміст підготовки учителів музичного мистецтва китайські науковці пропонують додавати знання зі структури голосу, засвоювати правильні навички звуковидобування, застосовувати метод «емоційного виконання», щоб долати перешкоди виконання та покращувати навички. Доведено, що підґрунтям навчання вокалу є не тільки наявність вокальних даних, а також і загальних музичних здібностей: гарного слуху, почуття ритму, музичної пам’яті. The article reveals modern approaches to teaching vocals in colleges in China. It is shown that in the XX century singers were educated at universities in China, where there were music faculties and basically singing training was aimed at mastering the characteristics of the national singing school. Now the discipline "Vocal" is included in the curriculum at colleges and universities in China, where music teachers for secondary schools are trained. A number of scientific works of Chinese scientists are analyzed: Wang Wenhui (王文汇), Li Xin (李欣), Li Jin (李晋), Zhang Xinhuan (张馨 幻), Zheng Qiufang (郑秋芳), Chen Leyang (陈乐洋), Chen Jie (陈洁), Hou Xiaohan (侯箫涵), Shi Lin (史丽娜), Yang Jin (杨瑾), and others. It is shown that the vocal training of teachers of musical art has a number of shortcomings: the curriculum for vocals is unified, the goals of training are not defined, the lack of material resources and qualifications of teachers. It has been proven that scholars offer various strategies and methods to improve vocal learning in Chinese colleges, which are: strategies to achieve emotional stimulation and effective guidance in teaching vocals that combine (knowledge of the history of vocal music in terms of artistic expression of human emotions, disclosure of internal the world of man, events and circumstances; the ability of teachers to not only teach basic skills, but also to constantly improve students’ aesthetic perception and enrich their musical imagination, which makes students feel vocal emotions, vividly reflect them, and reach vocal artistic culmination); strategies to involve parents in providing knowledge on the features of the voice in the transition period (maintaining a healthy state of mind and body of adolescents, directing them to participate in sports, providing knowledge of physiology and psychology, etc.). It has been shown that in the content of music teacher training, Chinese scholars suggest adding knowledge of voice structure, learning the right sound production skills, using the method of "emotional performance" to overcome obstacles to performance and improve skills. It has been proved that the basis of vocal training is not only the presence of vocal abilities, but also general musical abilities: good hearing, sense of rhythm, musical memory.