Перегляд за Автор "Ямпольська, А. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗНАЧЕННЯ ІГОР-ДРАМАТИЗАЦІЙ ДЛЯ ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Ямпольська, А. В.; Чернявська, М. В.У публікації розглянуто ігри-драматизації, що відіграють велику роль у розвитку творчої особистості дитини. Вони здійснюється за змістом оповідання чи казки, які мають бути добре знайомі дітям, цікаві та доступні для відтворення ними. Процес залучення дошкільників до гри-драматизації характеризується цілеспрямованою, систематичною роботою з боку вихователя. Зазначено, що ігри-драматизації приносять величезну користь для творчого розвитку дітей, тому повинні активніше використовуватися у закладах дошкільної освіти. The publication examines dramatization games that play a major role in the development of a child's creative personality. They are carried out according to the content of a story or fairy tale, which should be well known to children, interesting and available for their reproduction. The process of involving preschoolers in the game-dramatization is characterized purposeful, systematic work on the part of the educator. It is noted that dramatization games are of great benefit to the creative development of children, so they should be used more actively in preschool education institutions.
- ДокументМОВЛЕННЄВА ГОТОВНІСТЬ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ III РІВНЯ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Ямпольська, А. В.У публікації розглянуто мовленнєву готовність старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня до начання у школі. Мовленнєва готовність дітей до школи передбачає оволодіння практичними мовленнєвими навичками, вдосконалення комунікативних форм і функцій мовлення, формування його усвідомлення. Зазначено, що формування мовленнєвої готовності старших дошкільників із загальним недорозвиненням мовлення є важливим аспектом у формуванні готовності до школи. Аналізуючи показники розвитку дітей із загальним недорозвиненням мовлення можна зробити висновок, що деякі компоненти мовленнєвої готовності у дітей сформовані не у повному обсязі, що актуалізують необхідність своєчасного діагностування загального недорозвинення мовлення та проведення корекційної роботи, оскільки готовність дитини до навчання у школи визначається значною мірою її мовленнєвою готовністю. The publication examines the speech readiness of older preschoolers with general underdevelopment of level III speech before starting school. Speech readiness of children for school involves mastering practical speech skills, improvement of communicative forms and functions of speech, formation of its awareness. It is noted that the formation of speech readiness of older preschoolers with general underdevelopment of speech is an important aspect in the formation of readiness for school. Analyzing the indicators of the development of children with general underdevelopment of speech, we can conclude that some components of speech readiness in children are not fully formed, which actualizes the need for timely diagnosis of general underdevelopment of speech and carrying out corrective work, since the readiness of a child to study at school is determined to a large extent by his speech readiness.