Перегляд за Автор "Якушко, Н. М."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДитина у просторі сучасної початкової освіти: до актуалізації педагогічної спадщини В. Сухомлинського(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-05-17) Якушко, Н. М.У данній статті автором було розглянуто дитину у просторі сучасної початкової освіти : до актуалізації педагогічної спадщини В. Сухомлинського. Указані імперативи детально розписані у працях видатного педагога як рекомендації для батьків, учителів, директорів шкіл. В данной статье автором было рассмотрено ребенка в пространстве современного начального образования : к актуализации педагогического наследия В. Сухомлинского. Указанные императивы подробно расписаны в трудах выдающегося педагога как рекомендации для родителей, учителей, директоров школ. In this article the author considered a child in the space of modern elementary education : to the actualization of V. Sukhomlinsky's pedagogical heritage. These imperatives are detailed in the writings of an outstanding teacher as recommendations for parents, teachers, principals.
- ДокументМетодичні рекомендації щодо складання силабусу навчальних дисциплін ХНПУ імені Г. С. Сковороди(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2019) Якушко, Н. М.; Єсьман, І. В.У методичних рекомендаціях містяться характеристики структурних компонентів силабусу, визначено порядок розробки, обговорення й затвердження силабусів із метою надання допомоги в організації самостійної роботи здобувачів першого (бакалаврського), другого (магістерського), третього (наукового) рівнів вищої освіти в умовах реалізації технологій компетентнісного навчання. Методичні рекомендації розраховані на студентів, магістрантів, аспірантів та викладачів закладів вищої освіти. В методических рекомендациях содержатся характеристики структурных компонентов силабуса, определены порядок разработки, обсуждение и утверждение силабуса. С целью оказание помощи в организации самостоятельной работы соискателей первого (бакалаврского), второго (магистерского), третьего (научного) уровней высшего образования в условиях реализации технологий компетентностного обучения. Методические рекомендации рассчитаны на студентов, магистрантов, аспирантов и преподавателей высших учебных заведений. The methodological recommendations contain characteristics of the structural components of the silabus, the development procedure, discussion and approval of the silabus are determined. In order to assist in organizing the independent work of applicants for the first (bachelor's), second (master's), third (scientific) levels of higher education in the context of the implementation of technology of competency-based education. Guidelines are designed for students, undergraduates, graduate students and teachers of higher educational institutions.
- ДокументПедагогічні технології в підготовці вчителів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Вид-во «Мітра», 2018) Прокопенко, І. Ф.; Іонова, О. М.; Євдокимов, В. І.; Лозова, В. І.; Попова, О. В.; Прокопенко, А. І.; Троцко, А. В.; Юр’єва, К. А.; Якушко, Н. М.Книга, яка пропонується Вашій увазі, є навчальним посібником, основною метою якого є допомога вчителям у використанні педагогічних технологій, наближенні навчального процесу до потреб сьогодення. Ця книга присвячена вчителю. В ній аналізуються педагогічні технології, які дозволяють підвищити ефективність професійної підготовки майбутніх учителів а також подаються відомості про авторські школи викладачів ХНПУ імені Г. С. Сковороди. Книга, которая предлагается Вашему вниманию, является учебным пособием, основной целью которого является помощь учителям в использовании педагогических технологий, приближении учебного процесса к потребностям сегодняшнего дня. Эта книга посвящена учителю. В ней анализируются педагогические технологии, которые позволяют повысить эффективность профессиональной подготовки будущих учителей а также приводятся сведения об авторских школах преподавателей ХНПУ имени Г. С. Сковороды. The book, which is offered to your attention, is a textbook, the main purpose of which is to help teachers in the use of pedagogical technologies, bringing the learning process to the needs of today. This book is dedicated to the teacher. Pedagogical technologies are analyzed in it, which make it possible to increase the effectiveness of professional training of future teachers, and also provides information about the author’s schools of teachers of the KhNPU named after GS Skovoroda.
- ДокументРобочий зошит з дисципліни «Історія педагогіки» та «Порівняльна педагогіка»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019) Якушко, Н. М.; Рудічєва, Н. К.Методичні рекомендації спрямовані на ефективне засвоєнню лекційного матеріалу та створення орієнтовної основи дій студентів при виконанні практичних завдань різного рівня, контролю засвоєння навчального матеріалу, організації подальшої самостійної роботи. Адресовано для студентів педагогічних університетів, педагогічних коледжів, викладачам педагогічних освітніх установ. Methodical recommendations are aimed at effective assimilation of lecture material and the creation of an indicative basis for students' actions when performing practical tasks of various levels, monitoring the assimilation of educational material, and organizing further independent work. It is addressed to students of pedagogical universities, pedagogical colleges, teachers of pedagogical educational institutions.