Перегляд за Автор "Шовкун, Л. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИЗНАЧЕННЯ СУТІ ПОНЯТТЯ «ПРОФЕСІЙНА ТОЛЕРАНТНІСТЬ ВИКЛАДАЧА»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Шовкун, Л. В.У публікації досліджено толерантність викладача. Зазначено, що основою професійної толерантності викладача вишу є особлива мотивація, що проявляється в готовності приймати людину, студента таким, як він/вона є, тобто з усіма його/її достоїнствами та недоліками, а також у відсутності негативної реакції, агресивності щодо індивідуальних особливостей останнього. Професійна толерантність як важлива якість викладача значною мірою впливає на ефективність його роботи та на стосунки з усіма учасниками взаємодії, кожний з яких мотивується до емпатичного розуміння інших людей, здійснення відкритої й довірливої комунікації. The publication examines the teacher's tolerance. It is noted that the basis of professional tolerance of a university teacher is a special motivation, which is manifested in the willingness to accept a person, a student as he/she is, that is, with all his/her advantages and disadvantages, as well as in the absence of negative reaction, aggressiveness towards the individual characteristics of the latter. Professional tolerance as an important quality of a teacher significantly affects the effectiveness of his/her work and relationships with all participants of interaction, each of whom is motivated to empathically understand other people, to conduct open and trustful communication.
- ДокументФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ В КОНТЕКСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВИКЛАДАЧА(Інститут педагогічної освіти i освiти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-08) Шовкун, Л. В.Сучасні виклики міжкультурного спілкування та розмаїттям цінностей привертають все більш уваги до формування толерантності. Викладачі, як ключові фігури в освітньому середовищі, відіграють важливу роль у цьому процесі. Дослідники наголошують на значенні відкритості, поваги та емпатії в педагогічній діяльності викладача. У результаті аналізу дійшли висновку, що формування толерантності є багатоетапним процесом, якій реалізується для викладачів преш за все під час навчання у ЗВО та включає наступні етапи: освітній, емоційний, соціальний, практичний та рефлексивний. The modern challenges of intercultural communication and diversity of values are drawing more and more attention to the development of tolerance. Teachers as key figures in the educational environment, play an important role in this process. The researchers emphasize the importance of openness, respect and empathy in the pedagogical activities of teachers. As a result of the analysis, it is concluded that the formation of tolerance is a multi-stage process that is implemented for teachers primarily during their studies at higher education institutions and includes the following stages: educational, emotional, social, practical and reflective.