Перегляд за Автор "Шитєєва, А. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФормування читацької компетентності в учнів початкових класів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Шитєєва, А. М.В роботі розглянуто читацьку компетентність учнів початкових класів, визначено оптимальні шляхи формування в учнів читацької компетентності на інтегрованих уроках літературного читання і музики. Було розроблено й апробовано уроки інтегрованого курсу «Літературне читання та музика» у 2, 3, 4 класах. Апробація матеріалів дослідного навчання виявила позитивні зрушення у формуванні основних показників читацької компетентності завдяки впровадженню програми інтегрованого курсу «Літературне читання та музика». The article deals with the reading competence of primary school students and determines the optimal ways of developing reading competence in the integrated lessons of literature reading and music. The lessons of the integrated course "Literary reading and music" were developed and tested in the 2nd, 3rd and 4th grades. The testing of the experiential learning materials revealed positive shifts in the formation of the main indicators of reading competence due to the implementation of the program of the integrated course "Literary reading and music".
- ДокументШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Шитєєва, А. М.У статті розглянуто формування читацької компетентності учнів та підвищення їх рівня зацікавленості до пізнання себе і світу навколо. Інтеграція музики та літературного читання активізуватиме мислення та мовленнєві здібності учнів, сприятиме процесу становлення особистості та формуватиме естетичні почуття, а головне це може стати одним з найперспективніших шляхів розвитку читацької компетентності учнів початкової школи. В статье рассмотрено формирование читательской компетентности учащихся и повышение их уровня интереса к познанию себя и окружающего мира. Интеграция музыки и литературного чтения активизирует мышление и речевые способности учащихся, способствует процессу становления личности и формирует эстетические чувства, а главное это может стать одним из самых перспективных путей развития читательской компетентности учащихся начальной школы. The article deals with the formation of reading competence of students and increases their interest in learning about themselves and the world around them. Integration of music and literary reading activates thinking and speech abilities of students, contributes to the process of personality formation and shapes aesthetic feelings, and most importantly it can be one of the most promising ways to develop reading competence of primary school students.