Перегляд за Автор "Шах, М. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКінезіотейпування у логопедичній практиці(ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Туренко, Н. М.; Шах, М. О.Авторами у даній статті було порушено тему кінезіотейпування у логопедичній практиці. Кінезіологія («кінезис» – рух, «логос» – вчення) – це наукова і практична дисципліна, що вивчає м’язові рухи у всіх їх проявах. Вона вміщує в себе такі розділи, як основи руху, біомеханіку, особливості нервово-м’язової передачі і основні принципи роботи м’язів. Тейпування вважається основним методом кінезіології. Авторами в данной статье была затронута тема кинезиотейпувания в логопедической практике. Кинезиология ( «кинезис» – движение, «логос» – учение) – это научная и практическая дисциплина, изучающая мышечные движения во всех их проявлениях. Она включает в себя такие разделы, как основы движения, биомеханику, особенности нервно-мышечной передачи и основные принципы работы мышц. Тейпувание считается основным методом кинезиологии.The authors in this article have touched on the topic of kinesiotherapy in speech therapy practice. Kinesiology ("kinesis" – movement, "logos" – teaching) is a scientific and practical discipline that studies muscular movements in all their manifestations. It includes sections such as the fundamentals of movement, biomechanics, peculiarities of neuromuscular transmission and the basic principles of muscle function. Taping is considered to be the main method of kinesiology.
- ДокументЛогоказка як метод розвитку артикуляційної моторики у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення(ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Петрищева, К. В.; Шах, М. О.В статті розглянуто артикуляційну гімнастику. Вона використовується, як елемент корекційного заняття і застосовується у вигляді комплексу вправ, які можуть супроводжуватись віршами, картинками чи піснями. Для ефективного подолання порушень мовлення, артикуляційні вправи необхідно виконувати регулярно, та протягом усього корекційного періоду. В статье рассмотрена артикуляционная гимнастика. Она используется, как элемент коррекционного занятия и применяется в виде комплекса упражнений, которые могут сопровождаться стихами, картинками или песнями. Для эффективного преодоления нарушений речи, артикуляционные упражнения необходимо выполнять регулярно, и в течение всего коррекционного периода. This article deals with articulation exercises. It is used as an element of a remedial class and is applied as a set of exercises that can be accompanied by rhymes, pictures or songs. In order to overcome speech disorders effectively, articulation exercises should be performed regularly and throughout the correctional period.