Перегляд за Автор "Чернявська, А. Ю."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДЕЯКІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ХОРМЕЙСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Чернявська, А. Ю.; Чернявська, М. В.У публікації розглянуто організацію хормейстерської роботи у закладах загальної середньої освіти. Хормейстер повинен бути зразком компетентності, лояльності, діловитості та професіоналізму. Міцні фахові знання та навички у поєднанні з постійним творчим пошуком є обов’язковими якостями хормейстера, які забезпечують успіх у професійній діяльності. Він повинен усвідомлювати роль хору в загальноосвітній системі як осередку духовності, культури та творчості. Зазначено, що складовою творчого життя хорового колективу мають бути не тільки заняття, репетиції, концерти, а й зустрічі з музикантами, артистами, видатними людьми, спільні відвідування вистав, концертів, виставок, які розширюватимуть кругозір учнів. The publication examines the organization of choirmaster work in institutions of general secondary education. A choirmaster should be a model of competence, loyalty, business acumen and professionalism. Strong professional knowledge and skills combined with constant creative search is the necessary qualities of a choirmaster, which ensure success in professional activities. He should be aware of the role of the choir in the general education system as a center of spirituality, culture and creativity. It is noted that a component of the creative life of the choral group should be not only classes, rehearsals, concerts, but also meetings with musicians, artists, prominent people, joint visits to performances, concerts, exhibitions, which will expand the horizons of students.
- ДокументМУЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Чернявська, А. Ю.; Чернявська, М. В.У статті розглянуто музичну дошкільну освіту з дітьми дошкільного віку із використанням дистанційних технологій. З метою забезпечення повноцінного музичного освітнього процесу педагогічним працівникам слід відповідально відноситись до існуючих реалій, ретельно добирати відповідний музичний матеріал для занять з дітьми дошкільного віку, які тимчасово перебувають вдома, та надсилати батькам через електронну пошту або розміщувати на сайті закладу дошкільної освіти, чи організовувати спілкування з дітьми через онлайн-ресурси. В статье рассматривается музыкальное дошкольное образование с детьми дошкольного возраста с использованием дистанционных технологий. С целью обеспечения полноценного музыкального образовательного процесса педагогическим работникам следует ответственно относиться к существующим реалиям, тщательно подбирать соответствующий музыкальный материал для занятий с детьми дошкольного возраста, которые временно находятся дома, и отправлять родителям по электронной почте или размещать на сайте заведения дошкольного образования, или организовывать общение с детьми через онлайн-ресурсы. The article considers music preschool education with preschool children using distance technologies. In order to ensure a full-fledged music education process, teachers should be responsible for existing realities, carefully select appropriate music material for classes with preschool children who are temporarily at home, and send it to parents via e-mail or post on the website of the preschool institution, or organize communication with children through online resources.
- ДокументІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ЗЗСО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Чернявська, А. Ю.У публікації досліджено інноваційні форми організації навчання в системі музично-естетичного виховання учнів. Інноваційна організація пізнавально-практичної музично-естетичної діяльності учнів у закладах загальної середньої освіти забезпечується завдяки використанню нестандартних форм навчання. Зазначено, що різноманітні інноваційні форми організації навчання в системі музично-естетичного виховання учнів у ЗЗСО характеризуються змістовністю, багатогранністю, ефективністю, оскільки створюють широкі можливості для розвитку пізнавальної і творчої активності дітей, сприяють їхньому всебічному і гармонійному розвитку. The publication examines innovative forms of organization of education in the system of musical and aesthetic education of students. Innovative organization of cognitive-practical musical-aesthetic activity of students in institutions of general secondary education is ensured thanks to the use of non-standard forms of education. It is noted that various innovative forms of organization of education in the system of musical and aesthetic education of students in ZZSO are characterized by content, versatility, effectiveness, as they create ample opportunities for the development of cognitive and creative activity of children, contribute to their comprehensive and harmonious development.