Перегляд за Автор "Черепаха, Н."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСЮЖЕТНО-РОЛЬОВІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Черепаха, Н.У публікації розглянуто сюжетно-рольові ігри – це невеликі ситуації, сюжети, конфлікти та структура характерів, що нагадують драматичні твори. Зазначено, що вплив сюжетно-рольової гри на формувaння соціaльних нaвичок учнів полягає в тому, що завдяки ігровому нaслідуванню та рольовому перевтіленню дитина засвоює норми та моделі людських дій і стосунків, які так само стають її власними моделями поведінки, що забезпечує дітей яскравими емоціями і враженнями від тих подій і явищ, які в подальшому можуть стати змістом сюжетно-рольової гри; розвитком умінь міжособистісної взаємодії в ігровій діяльності; виявленням моральних почуттів, ставленням у грі; формуванням умінь дотримуватись правил гри. The publication examines story role-playing games - these are small situations, plots, conflicts and the structure of characters, reminiscent of dramatic works. It is noted that the influence of the story role-playing game on the formation of social skills of students is that thanks to playful imitation and role-reincarnation, the child learns the norms and models of human actions and relationships, which also become his own models of behavior, which provides children with bright emotions and impressions from those events and phenomena that can later become the content of the plot - role-playing game; the development of interpersonal interaction skills in game activities; detection of moral feelings, attitudes in the game; formation of skills to follow the rules of the game.
- ДокументФормування самостійності учнів молодшого шкільного віку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Черепаха, Н.В статті розглянуто самостійність учня – це умовa успішного розвитку особистості, основa активності в пізнавальній діяльності та інших сферах життя. Розвиток школяра в процесі навчання та виховання є однією із пріоритетних проблем психолого-педагогічної науки, педагогічної практики, першочергове завдaння для сучасного вчителя. В статье рассмотрена самостоятельность ученика – это условие успешного развития личности, основa активности в познавательной деятельности и других сферах жизни. Развитие школьника в процессе обучения и воспитания является одной из приоритетных проблем психолого-педагогической науки, педагогической практики, первоочередное задaние для современного учителя. The article considers student independence as a condition for successful personal development, the basis of activity in cognitive activity and other spheres of life. The development of schoolchildren in the process of learning and education is one of the priority problems of psychological and pedagogical science, pedagogical practice, the primary task for modern teacher.