Перегляд за Автор "Черенкова, Г."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОснови 3D-моделювання в шкільному курсі інформатики(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-11) Ковальова, В.; Черенкова, Г.; Остапенко, Л.В статті розглянуто комп‘ютерну графіку, яка відіграє суттєву роль як в науці, так і в повсякденному житті людини. Наука відкриває нові види та способи створення комп‘ютерного зображення, які вражають складністю, красою та різноманітністю кольорів. Саме тому, комп‘ютерна графіка виступає необхідним інструментом в таких галузях як кіно, реклама, мистецтво, архітектура, моделювання прототипів, імітація динамічних явищ, створення комп‘ютерних ігор та навчальних програм, сприяючи затребуваності фахівців в цій галузі та появі нових професій. The article considers computer graphics, which plays a significant role both in science and in everyday human life. Science opens new types and ways of creating computer images that are striking in complexity, beauty and variety of colors. That is why computer graphics is a necessary tool in such fields as cinema, advertising, art, architecture, prototype modeling, simulation of dynamic phenomena, creation of computer games and training programs, contributing to the demand for specialists in this field and the emergence of new professions.
- ДокументРОЗВИТОК АЛГОРИТМІЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В 5-6 КЛАСАХ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Остапенко, Л.; Черенкова, Г.У тезах розглянуто важливість розвитку алгоритмічного мислення. Подано поняття алгоритмічного мислення та його важливість у сучасній освіті. Зазначено, що вивчення основ програмування та використання інтерактивних платформ, таких як Scratch, сприяє розвитку алгоритмічного мислення учнів. The thesis examines the importance of developing algorithmic thinking. The concept of algorithmic thinking and its significance in modern education are discussed. It is noted that studying the fundamentals of programming and using interactive platforms, such as Scratch, contribute to the development of students' algorithmic thinking.
- ДокументРОЗРОБКА ЕЛЕКТРОННИХ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ ЗАСОБАМИ СЕРЕДОВИЩА BOOK CREATOR(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Черенкова, Г.; Остапенко, Л.Стаття присвячена дослідженню та практичній реалізації можливостей середовища Book Creator у створенні електронних навчальних посібників. У сучасному освітньому середовищі технології стають все більш важливим інструментом у навчанні та засобом залучення учнів до активного навчання. Book Creator є одним з перспективних середовищ, яке дозволяє створювати інтерактивні та цікаві навчальні матеріали. У роботі буде проведено огляд можливостей середовища Book Creator для створення навчальних посібників. Результати огляду демонструють, що Book Creator є потужним інструментом для створення навчальних посібників, що містять інтерактивні, адаптивні та захоплюючі матеріали, що спрямовані на підвищення ефективності освітнього процесу та залучення учнів до активного навчання. Стаття може бути корисною для вчителів, педагогів, авторів навчальних посібників та всіх зацікавлених у використанні інноваційних технологій у навчальному процесі. The article is dedicated to exploring and practically implementing the capabilities of the Book Creator platform in creating electronic educational materials. In the modern educational environment, technology is becoming an increasingly important tool in teaching and a means of engaging students in active learning. Book Creator is one of the promising platforms that allows for the creation of interactive and interesting educational materials. The paper provides an overview of the Book Creator platform's capabilities in creating educational guides. The review's findings demonstrate that Book Creator is a powerful tool for generating educational materials containing interactive, adaptive, and captivating content aimed at enhancing the effectiveness of the educational process and engaging students in active learning. This article can be beneficial for teachers, educators, authors of educational guides, and all those interested in the use of innovative technologies in the educational process.