Перегляд за Автор "Чепелєв, О. О."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАспекти використання інформаційних технологій і дистанційного навчання під час світової пандемії(Класичний приватний університет, Запоріжжя; видавничий дім «Гельветика», 2021) Доценко, С.О.; Овчар, Н. В..; Титарчук, М. В.; Чепелєв, О. О.У статті розглядається роль інформаційних технологій, самостійного та дистанційного навчання у навчальному процесі середньої та вищої школи, наводяться форми та способи їх застосування, враховуються прикладні педагогічні програмні продукти, а також сукупність дидактичних засобів та методичних матеріалів, що підтримують навчальний процес. Описано перспективи та недоліки дистанційної освіти, де відбувається взаємодія потоків навчальної та організаційної інформації навчального процесу за допомогою віддаленого комп'ютера (сервера). Розглянуто особливості, основні засади та аспекти викладання дисциплін з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, що передбачає готовність викладача до такої форми навчального процесу, наявність у нього достатньої інформаційної культури. В статье рассматривается роль информационных технологий, самостоятельной и дистанционной учебы в учебном процессе средней и высшей школы, приводятся формы и способы их применения. Проанализированы информационные составляющие электронного учебно-методического комплекса, который является дидактической системой, в которой происходит взаимодействие между преподавателем и учениками, учитываются прикладные педагогические программные продукты, а также совокупность дидактических средств и методических материалов, поддерживающих учебный процесс. Описаны перспективы и недостатки дистанционного образования, где происходит взаимодействие потоков учебной и организационной информации учебного процесса с помощью удаленного компьютера (сервера). Рассмотрены особенности, основные принципы и аспекты преподавания дисциплин с использованием информационно-коммуникационных технологий, что предполагает готовность преподавателя к такой форме учебного процесса, наличие у него достаточной информационной культуры. The article examines the role of information technology, independent and distance learning in the educational process of secondary and higher education, the forms and methods of their application are given .. The informational components of the electronic educational-methodical complex, which is a didactic system in which interaction takes place between the teacher and students, are analyzed. applied pedagogical software products are taken into account, as well as a set of didactic tools and methodological materials that support the educational process. The prospects and disadvantages of distance education are described, where the flows of educational and organizational information of the educational process interact with the help of a remote computer (server). The features, basic principles and aspects of teaching disciplines using information and communication technologies are considered, which implies the readiness of the teacher for this form of the educational process, the presence of a sufficient information culture
- ДокументВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЯКІСТЬ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ(Publishing House FABER Ltd-Veliko Tarnovo, Bulgaria, 2019) Чепелєв, О. О.У тезах розкрито процес підготовки студентів закладів вищої освіти засобами інформаційних технологій. Доведено, що використання мультимедійних технологій ефективно впливає на навчальний процес під час їх застосування на лекціях, практичних, лабораторних і семінарських заняттях та у момент самостійної роботи студентів. В тезисах раскрыто процесс подготовки студентов высших учебных заведений средствами информационных технологий. Доказано, что использование мультимедийных технологий эффективно влияет на учебный процесс во время их применения на лекциях, практических, лабораторных и семинарских занятиях и в момент самостоятельной работы студентов. In the abstracts, the process of preparing students of higher educational institutions by means of information technology is disclosed. It is proved that the use of multimedia technologies effectively affects the educational process during their application in lectures, practical, laboratory and seminars and at the time of students independent work.
- ДокументДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-11-20) Доценко, С. О.; Чепелєв, О. О.Розглядається технологія змішаного навчання, яка поєднує в собі традиційне аудиторне та електронне навчання. Це забезпечує розвиток студента як суб’єкта освітнього процесу та формує його готовність до саморозвитку в майбутньому. Наведено досвід організації змішаного навчання. Розглядається платформа Moodle як ефективний засіб організації змішаного навчання. The technology of blended learning, which combines traditional classroom and e-learning, is considered. This ensures the development of the student as a subject of the educational process and forms his readiness for self-development in the future. The experience of organizing blended learning is given. The Moodle platform is considered an effective means of organizing blended learning.
- ДокументОрганізація самостійної роботи здобувачів освіти в умовах дистанційного навчання(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра, 2021-03-31) Доценко, С. О.; Чепелєв, О. О.В статті розглянуто самостійну роботу, яка є важливим компонентом професійної підготовки спеціалістів у системі вищої освіти. Обґрунтовано значущість самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання. Представлено різні підходи до організації самостійної роботи із використанням можливостей дистанційної платформи Moodle. В статье рассмотрена самостоятельная работа, которая является важным компонентом профессиональной подготовки специалистов в системе высшего образования. Обоснована значимость самостоятельной работы студентов в условиях дистанционного обучения. Представлены различные подходы к организации самостоятельной работы с использованием возможностей дистанционного платформы Moodle. The article deals with independent work, which is an important component of professional training of specialists in the system of higher education. The significance of students' independent work in distance learning conditions is substantiated. Different approaches to the organization of independent work using the capabilities of Moodle distance learning platform are presented.
- ДокументПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВИЩОЇ ОСВІТИ ШВЕЙЦАРІЇ, США ТА УКРАЇНИ(«Європейський центр науки», 2019) Чепелєв, О. О.У даній статті порівнюються освітні системи Швейцарії, США та України, розглядаються особливості їх функціонування, управління, типи закладів, зміст навчальних програм, фінансування. Відмінними рисами є високий рівень децентралізації вищої освіти Швейцарії, США, тоді як українська вища освіта характеризується високою централізацією управління. Наступні відмінні риси – це різні типи вищих навчальних закладів, відмінності в змісті навчальних програм, академічна мобільність студентів і викладачів. Спільним є використання кредитних одиниць в системі освіти обох країн, а також в рамках всеукраїнської реформи освіти перевірку якості підготовки випускників шкіл проводять у формі тестів. В данной статье сравниваются образовательные системы Швейцарии, США и Украины, рассматриваются особенности их функционирования, управления, типы заведений, содержание учебных программ, финансирование. Отличительными чертами является высокий уровень децентрализации высшего образования Швейцарии, США, тогда как украинское высшее образование характеризуется высокой централизацией управления. Следующие отличительные черты - это разные типы высших учебных заведений, отличия в содержании учебных программ, академическая мобильность студентов и преподавателей. Общим является использование кредитных единиц в системе образования обеих стран, а также в рамках всеукраинской реформы образования проверку качества подготовки выпускников школ проводят в форме тестов. The educational systems of Switzerland, USA and Ukraine are compared In this article, the features of their functioning, management, types of establishments, maintenance of on-line tutorials, financing, are examined. Distinguishing features is a high level of decentralization of higher education of Switzerland, USA, while Ukrainian higher education is characterized by high centralization of management. Next distinguishing features are different types of higher educational establishments, difference in maintenance of on-line tutorials, academic mobility of students and teachers. General is the use of credit units in the system of formation of both countries, and also within the framework of allukrainian reform of education quality of preparation of graduating students of schools control is conducted in form tests.