Перегляд за Автор "Чень, Цюнцюн"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-13) Іонова, О. М.; Чень, ЦюнцюнУ публікації досліджено використання інформаційних технологій у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва. Телебачення, відео, радіо, періодична преса, книги, спеціальна література, засоби звукозапису (магнітофони, музичні центри тощо), комп’ютерні системи є важливими й необхідними засобами викладання різних навчальних дисциплін у музично-педагогічній освіті. Мультимедійні комп’ютерні системи допомагають виконувати різноманітні функції: музикознавця, виконавця, слухача та ін. Доступ до ресурсів мережі Інтернет уможливлює пошук необхідної, важливої та значущої інформації. Виділено напрями застосування комп’ютерів у галузі музичної освіти. The publication examines the use of information technologies in the training of future music teachers art Television, video, radio, periodical press, books, special literature, sound recording devices (tape recorders, music centers, etc.), computer systems are important and necessary means of teaching various academic disciplines in music and pedagogical education. Multimedia computer systems help to perform various functions: musicologist, performer, listener, etc. Access to Internet resources makes it possible to find necessary, important and significant information. Areas of application of computers in the field of music education are highlighted.
- ДокументКОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Іонова, О. М.; Ма, Лі; Чень, ЦюнцюнУ публікації досліджено підготовку майбутнього вчителя музичного мистецтва. У структурі професійної компетентності майбутнього вчителя музики виділено різні взаємопов’язані та взаємозалежні компоненти з відповідним змістовим заповненням їх знаннями, практичними вміннями, навичками, особистісним досвідом і якостями. Доведено, що в підготовці фахівців-музикантів досить широко використовується компетентнісний підхід, реалізація якого забезпечує практико-орієнтований характер розвитку професійності майбутнього вчителя. на основі формування ключових (загальних) та специфічних професійних (ціннісно-орієнтаційні, загальнокультурні, інформаційно-пізнавальні, соціально-комунікативні, особистісного самовдосконалення) компетенцій. The article deals with the training of future music teachers. In the structure of the future music teacher's professional competence, various interrelated and interdependent components are identified with the corresponding content filling of their knowledge, practical skills, personal experience and qualities. It is proved that the competence approach is widely used in the training of musicians, the implementation of which ensures a practice-oriented based on the formation of key (general) and specific professional (value-oriented, general cultural, informational and cognitive, social and communicative, personal self-improvement) competences.
- ДокументСЕРЕДОВИЩНИЙ ПІДХІД ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА(Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, 2023-05-23) Іонова, О. М.; Ма, Лі; Чень, ЦюнцюнУ публікації висвітлено особливості застосування середовищного підходу до підготовки майбутнього вчителя-музиканта. Засвідчено, що термін «середовище» у психолого-педагогічній науці з‘явився ще у 20-тих роках минулого століття, коли почали застосовуватися поняття «педагогіка середовища» (С. Шацький), «навколишнє середовище» (А. Макаренко). Зазначено, що середовищний підхід до підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва є технологічним інструментарієм опосередкованого (через середовище) управління процесами набуття здобувачем освіти професійної компетентності, формування та розвитку особистості фахівця-музиканта. Середовищний підхід доповнює й інтегрує інші методологічні підходи, які певним чином апелюють до поняття «освітнє середовище». The publication highlights the peculiarities of the application of the environmental approach to the training of a future teacher-musician. It is proven that the term "environment" in psychological and pedagogical science appeared as early as the 20s of the last century, when the concepts of "environmental pedagogy" (S. Shatskyi) and "environment" (A. Makarenko) began to be used. It is noted that the environmental approach to the training of the future music teacher is a technological toolkit of mediated (through the environment) management of the processes of acquiring professional competence by the student of education, formation and development of the personality of a professional musician. The environmental approach complements and integrates other methodological approaches that in a certain way appeal to the concept of "educational environment".