Перегляд за Автор "Цуй, Кеке"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ДИЗАЙНЕРІВ АНІМАЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) Цуй, КекеУ публікації наведено методи навчання в формуванні підприємницької компетентності майбутніх дизайнерів анімації: методи проєкного навчання, практика анімаційного короткометражного фільму, написання дипломів, дизайн стоп-моушн анімації, дипломна практика, практичні курси. Вони розвивають уміння командної роботи. Ефективними є методи навчання – проєкт, практичні вправи, змагання, робота в командах, метод постановки віртуальних цілей. The publication presents teaching methods for developing the entrepreneurial competence of future animation designers: project-based learning methods, animated short film practice, writing diplomas, stop-motion animation design, diploma practice, practical courses. They develop teamwork skills. Effective teaching methods include projects, practical exercises, competitions, teamwork, and the method of setting virtual goals.
- ДокументПІДГОТОВКА ДИЗАЙНЕРІВ АНІМАЦІЇ В КИТАЙСЬКІЙ НАРОДНІЙ РЕСПУБЛІЦІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Цуй, КекеУ публікації розкрито актуальні питання організації освітнього процесу з підготовки дизайнерів анімації в Китайській Народній Республіці. Здатність до професійної самореалізації в анімаційній діяльності розкривається в процесі підготовки в закладах вищої освіти. Зазначено, що викладання анімації в закладах вищої освіти КНР розпочинається з молодших курсів. Це свідчить про потреби майбутніх фахівців максимально повно засвоювати зміст вищої освіти, необхідний для першокласного фахівця дизайну анімації. Здобувачі вищої освіти вивчають базові курси моделювання анімації, основні принципи анімації, історію анімації, загальну освіту та ін. The publication discloses topical issues of organizing the educational process for training animation designers in the People's Republic of China. The ability to professional self-realization in animation activities is revealed in the process of training in institutions of higher education. It is noted that the teaching of animation in institutions of higher education of the People's Republic of China begins with junior courses. This indicates the need for future specialists to fully absorb the content of higher education, which is necessary for a first-class specialist in animation design. Students of higher education study basic courses in animation modeling, basic principles of animation, history of animation, general education, etc.