Перегляд за Автор "Цигульов, П. В."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВАЖЛИВІСТЬ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «АЛЬТЕРНАТИВНІ ДЖЕРЕЛА ЕНЕРГІЇ» У КУРСІ ФІЗИКИ ЗАКЛАДІВ ЗСО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Масич, В. В.; Цигульов, П. В.; Пацульда, В. В.У наших тезах доведено важливість вивчення теми «Альтернативні джерела енергії» у курсі фізики закладів ЗСО, що сприяє формуванню у здобувачів середньої освіти сучасного світогляду, розуміння перспектив розвитку енергетики і людства в майбутньому. Our theses show the importance of conducting competitive works of the small Academy of Sciences and substantiate that the physical circle in institutions of general secondary education is the basis for preparing the competition work of the JAS in physics.
- ДокументМЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ПЕРВІСНОЇ В КУРСІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Цигульов, П. В.У роботі схарактеризовано основні питання проблеми вивчення первісної в курсі алгебри і початків аналізу, обґрунтовано теоретико-практичні основи вивчення первісної в курсі алгебри і початків аналізу, зокрема: проведено аналіз літератури з проблеми дослідження; проаналізовано та визначено суть поняття «первісна»; проведено аналіз різних підходів до теми «Первісна» в курсі алгебри і початків аналізу; розроблено методичну схему та систему задач щодо вивчення первісної в курсі алгебри і початків аналізу; проаналізовано результати і зроблено висновки. The main characteristics of the problem of studying the initial algebra and the beginnings of analysis are characterized, the theoretical and practical bases of the study of the original algebra and the beginnings of analysis are substantiated, in particular: the analysis of the literature on the research problem is carried out; analyzed and defined the essence of the concept of "primitive"; the analysis of different approaches to the topic "Primitive" in the course of algebra and the beginnings of analysis; the methodical scheme and system of problems concerning studying of initial in a course of algebra and the beginnings of the analysis are developed; the results are analyzed and conclusions are made.
- ДокументОсобливості вивчення теми "Альтернативні джерела енергії" в закладах загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Цигульов, П. В.В роботі досліджено впровадження курсу «Альтернативні джерела енергії» на заняттях з фізики в закладах загальної середньої освіти. Опрацьовано та систематизовано наробки педагогічної теорії і практики вивчення теми «Альтернативні джерела енергії» на уроках фізики в закладах загальної середньої освіти як способу формування в учнів культури енергозбереження; теоретично обґрунтовано психолого-педагогічні засади, педагогічні умови і методику формування в учнів культури енергозбереження на уроках фізики. Розроблено методику формування в учнів культури енергозбереження при вивченні курсу «Альтернативні джерела енергії» на заняттях з фізики в закладах загальної середньої освіти. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблена методика формування в учнів культури енергозбереження при вивченні курсу «Альтернативні джерела енергії» на заняттях з фізики пройшла практичну апробацію і впровадження в закладі загальної середньої освіти. The study investigated the implementation of the course "Alternative Energy Sources" in physics classes at general secondary education institutions. The results of pedagogical theory and practice of studying the topic "Alternative energy sources" in physics classes in institutions of general secondary education were developed and systematized as a way to develop students' energy saving culture; the psychological and pedagogical basis, pedagogical conditions and methods of developing students' energy saving culture in physics classes were theoretically substantiated. The methodology of developing students' energy saving culture in the course of studying "Alternative energy sources" in physics classes in general secondary education institutions has been developed. The practical significance of the research is determined by the fact that the developed methodology of developing the students' energy saving culture in the course of studying "Alternative energy sources" in physics classes has been practically tested and implemented in general secondary education.
- ДокументФОРМИ, МЕТОДИ ТА ЗАСОБИ РОЗВ’ЯЗАННЯ ЗАВДАНЬ НА ЗАСТОСУВАННЯ ПОХІДНОЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Афанасенко, К. В.; Чуприна, І. В; Цигульов, П. В.У публікації розглянуто систематизацію форм, методів та засобів вивчення похідної в шкільному курсі математики. В освітньому процесі у вивченні математики однією з основних змістовно-методичних ліній шкільного курсу є вивчення математичних задач на знаходження похідної. Зазначено, що учні вчаться за допомогою похідної будувати графіки функцій, розуміти, в чому полягає геометричний, фізичний і економічний зміст похідної, знаходити швидкість в момент часу, знаходити максимальний прибуток і обсяг продукції тощо, застосовувати знання в нестандартних ситуаціях. На уроках математики при розв’язанні завдань на застосування похідної робота може бути організована із застосуванням таких форм навчання: індивідуальна робота; колективна робота; групова робота; робота в парах. Провідними методами роботи нами визначено: лекцію, роботу з інтерактивною дошкою, дискусії, наочний метод, практичний метод тощо. Доведено, що ефективним засобом навчання є засіб наочності. The publication examines the systematization of forms, methods and means of studying the derivative in the school mathematics course. In the educational process in the study of mathematics, one of the main content-methodical lines of the school course is the study of mathematical problems for finding the derivative. It is noted that students learn to use the derivative to construct graphs of functions, to understand the geometric, physical and economic meaning of the derivative, to find the speed at a moment in time, to find the maximum profit and volume of production, etc., to apply knowledge in non-standard situations. In mathematics lessons, when solving problems on the application of the derivative, the work can be organized using the following forms of learning: individual work; collective work; group work; work in pairs. We have identified the following as the leading methods of work: lecture, work with an interactive board, discussions, visual method, practical method, etc. It has been proven that visualization is an effective means of learning.
- ДокументФОРМИ, МЕТОДИ І ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КОРЕНЯ N-ГО СТЕПЕНЯ З ДІЙСНОГО ЧИСЛА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Жерновникова, О. А.; Токар, М. Г.; Цигульов, П. В.; Дурдиєв, И.У статті автором запропоновано форми, методи і технології організації навчальної діяльності учнів у процесі вивчення кореня n-го степеня з дійсного числа. Зазначено, що в процесі вивчення кореня n-го степеня з дійсного числа, доцільно використовувати фронтальну та індивідуальну форми навчання, а також технологію диференційованого навчання. In the article the author proposes forms, methods and technologies of organization of educational activity of students in the process of studying the root of the nth degree from the real number. It is noted that in the process of studying the root of the nth degree from a real number, it is advisable to use frontal and individual forms of learning, as well as the technology of differentiated learning.