Перегляд за Автор "Цапко, А."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ СЕРВІСІВ НА УРОКАХ СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО НАВЧАННЯ (СЕЕН)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) Пащенко, К.; Цапко, А.Використання цифрових сервісів під час проведення онлайн-уроків соціально-етичного та емоційного навчання (СЕЕН) сприяє залученню учнів до активного навчання, що значно покращує розвиток соціальних та емоційних компетентностей учнів. Цифрові застосунки дозволяють організувати дистанційну роботу учнів у групах в режимі реального часу. The use of digital services at online lessons in social, ethical and emotional learning contributes to students’ involvement in active learning, which significantly improves the development of students’ social and emotional competencies. Digital services allow students to organize distance work in groups in real time.
- ДокументВПЛИВ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА СУЧАСНИХ УРОКАХ ІСТОРІЇ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Цапко, А.; Іванов, В.У тезісах розглядається вплив інноваційних технологій на сучасні уроки історії та впровадження гейміфікації. Використання інноваційних технологій та гейміфікації у навчанні дозволяє учням активніше брати участь у навчальному процесі, розвивати навички роботи з різними технологіями та збільшувати своє зацікавлення до історії. The thesis describes the impact of innovative technologies on modern history lessons and the introduction of gamification. The use of innovative technologies and gamification in education allows students to participate more actively in the learning process, develop skills in working with various technologies and increase their interest in history.
- ДокументДОСВІД РЕАЛІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ У НІМЕЧЧИНІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Цапко, А.; Цибух, А.; Шебанова, О.У статті охарактеризовано розвиток інклюзивної освіти в Німеччині, висвітлюючи ключові ініціативи та виклики, які виникають на шляху інтеграції учнів з особливими потребами. Проаналізовано статистичні дані, державну політику, педагогічні стратегії та рекомендації для покращення інклюзивної практики в німецьких школах. The article characterizes the development of inclusive education in Germany, highlighting the key initiatives and challenges that arise in the integration of students with special needs. Statistical data, state policy, pedagogical strategies, and recommendations for improving inclusive practices in German schools are analyzed.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ПОЛЬЩІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-23) Цапко, А.; Воропаєва, О.У тезах розглянуто особливості інклюзивного навчання в Польщі. Представлено досвід реалізації основних принципів інклюзивної освіти у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Виявлено загальні тенденції, які характеризують систему інклюзивної освіти Польщі у контексті їхнього використання в практиці України. The features of inclusive education in Poland are considered in theses. The experience of implementing the main principles of inclusive education in working with children with special educational needs is presented. The general trends that characterize the system of inclusive education in Poland in the context of their use in the practice of Ukraine have been revealed.