Перегляд за Автор "Хрякова, С. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКЛАН ЙО ХЕН МІН(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-24) Хрякова, С. С.У публікації досліджено клан Йо Хен Мін. Клан Йо Хен Мін має пряме походження та є унікальним. Люди з таким прізвищем завжди будуть ріднею або далекими родичами, оскільки він своєрідний у Кореї. Кожен в клані пов’язаний один з одним, тому є мала кількість людей з таким прізвищем. Зазначено, що представники цього клану, попри свій давній родовід, демонструють свій вплив та значимість і сьогодні, популяризують (на прикладі співаків), пам’ятають свої предків та своє походження. The publication examines the Yeo Heung Min clan. Yeo Heung Min's clan has a direct lineage and is unique. People with such surnames will always be native or distant relatives, as it is unique in Korea. Everyone in the clan is related to each other, so there is a small number of people with this surname. It is noted that representatives of this clan, despite their ancient lineage, demonstrate their influence and significance even today, popularize (using the example of singers), remember their ancestors and their origin.
- ДокументШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ У ФІНЛЯНДІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Лисак, М. В.; Хрякова, С. С.У тезах досліджено навчання обдарованих учнів. Зазначено, що освіта обдарованих дітей у Фінляндії підпадає під парадигму диференціації. У цьому контексті розглянуто чотири питання парадигми освіти, поставлених фінськими науковцями Даі та Чен (2013): що, хто, як і чому. Констатовано, що навчання обдарованих дітей у Фінляндії передбачає визнання відмінностей учнів і дозволяє вчителям диференціювати процес навчання відповідно до індивідуальних потреб учнів. Перш за все приділяється увага різним стилям навчання учнів, їхнім робочим ритмам, готовності та темам, що цікавлять. The thesis examines the education of gifted students. It is noted that the education of gifted children in Finland falls under the paradigm of differentiation. In this context, the four questions of the educational paradigm posed by Finnish scholars Dai and Chen (2013): what, who, how and why are considered. It has been established that the education of gifted children in Finland involves the recognition of students' differences and allows teachers to differentiate the learning process according to the individual needs of students. First of all, attention is paid to students' different learning styles, their work rhythms, readiness and topics of interest.