Перегляд за Автор "Холтобіна, О. У."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-21) Холтобіна, О. У.; Лебедєва, В. В.У роботі розглянуто використання цифрових технологій у закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану. Освітній процес здійснюється з використанням дистанційної, змішаної, очної та індивідуальної форм. Розуміючи важливість цифровізації дошкільної освіти, у базовому компоненті дошкільної освіти визначається необхідність формування комп’ютерної грамоти у дітей. Зауважено, що освітні та суспільні виклики потребують своєрідного контролю щодо забезпечення якісного освітнього процесу на ланці дошкілля, систематичного моніторингу організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти. The paper examines the use of digital technologies in preschool education institutions under martial law. The educational process is carried out using distance, mixed, face-to-face and individual forms. Understanding the importance of digitalization of preschool education, the basic component of preschool education determines the need for the formation of computer literacy in children. It was noted that educational and social challenges require a kind of control to ensure a high-quality educational process at the preschool level, systematic monitoring of the organization of the educational process in preschool education institutions.
- ДокументКВЕСТ-ТЕХНОЛОГІЯ ЯК ЗАСІБ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(International Science Group (isg-konf.com), 2025-02-25) Ковтун, А. В.; Донченко, О. В.; Холтобіна, О. У.У публікацї досліджено квест-технологію, яка допомагає дошкільникам знаходити потрібну додаткову інформацію. Ця технологія дозволяє аналізувати, систематизувати, розв’язувати завдання, стимулювати пізнавальну активність та інтереси, формувати ключові компетентності. Під час таких квестів застосовуються методи мозкового штурму, різних тренінгів, ігор тощо. Зазначено, що використання квест-технологій дозволяє покращити процес навчання у цікавій захопливій формі. Такі завдання містять, як правило, сюжет і правила. У дітей дошкільного віку розвиваються навички спілкування, уява, творчість, кмітливість, спостережливість, пам’ять, увага, що сприяє успішній соціалізації за будь-яких життєвих обставин. The publication explores the quest technology that helps preschoolers find the necessary additional information. This technology allows analysing, systematising, solving problems, stimulating cognitive activity and interests, and forming key competences. During such quests, brainstorming methods, various trainings, games, etc. are used. It is noted that the use of quest technologies can improve the learning process in an interesting and engaging way. Such tasks usually contain a plot and rules. Preschool children develop communication skills, imagination, creativity, intelligence, observation, memory, and attention, which contributes to successful socialisation in any life circumstances.
- ДокументНАУКОВО-МЕТОДИЧНА СИСТЕМА НЕПЕРЕРВНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ(Рідна школа, 2021) Ушмарова, В. В.; Холтобіна, О. У.У статті розкрито методологічні, теоретичні та методичні засади дослідження готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями та процесу її формування в системі неперервної педагогічної освіти. Теоретично обґрунтовано суть готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями, схарактеризовано її компоненти: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивно-особистісний. Представлено авторську науково-методичну систему формування готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями в умовах неперервної педагогічної освіти, визначено етапи її реалізації та експериментально доведено ефективність упровадження зазначеної системи. Уточнено критерії, показники, рівні сформованості готовності вчителів початкової школи до роботи з обдарованими учнями. The study investigates the preparation of elementary school teachers for working with gifted students, and the process of its formation in the system of continuous pedagogical education. The methodological, theoretical and methodological principles of the study are presented. The study theoretically substantiated the main principles of the elementary school teachers’ preparation to work with gifted students. Core components are demonstrated to be motivational, cognitive, activity, reflexive and personal. The author's scientific-methodical system of forming readiness elementary school teachers to work with gifted students in the conditions of continuous pedagogical education are presented The stages of its realization are determined and the effectiveness of implementation of the said system is experimentally proved. The criteria, indicators and levels of preparedness of elementary school teachers to work with gifted students are clarified. The results of the experimental study confirmed that the developed scientific and methodological system allows balancing of the content of the gradual process of forming the readiness of elementary school teachers to work with gifted students, at the university, postgraduate, and using self-educational units of continuous pedagogical education. This balancing helps to eliminate the gap between education and learning, science and practice; it gives structure to make effective use of the scientific, educational and laboratory facilities of higher and postgraduate teacher education institutions: it provides a route to engage teachers and students in professional work in the field of diagnostics and education of gifted students; it supports timely and qualitative diagnosis of, and adjustment of the preparation process to the individual needs of the teacher; above all, it is clearly demonstrated to increase the capacity of elementary school teachers to work with gifted students. It is proved that the use of the author’s scientific and methodological system makes it possible to form motivational, cognitive, activity and reflexive-personal components of the teacher's readiness, as well as to ensure the continuity of his professional and personal development in the field of diagnostics and education of gifted students.
- ДокументСтворення мультимедійних презентацій для дітей дошкільного віку(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-02) Холтобіна, О. У.У статті розкрито можливості урізноманітнення навчання в закладах дошкільної освіти (дистанційної, очної і змішаної) мультимедійними технологіями та цифровими програмами. The article reveals the possibilities of diversifying education in preschool education institutions (distance, face-to-face and mixed) with multimedia technologies and digital programs.
- ДокументУпровадження цифрових технологій в роботі вихователя закладу дошкільної освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-02-02) Юріна, К.; Полікарпова, О.; Холтобіна, О. У.У статті досліджено проблему використання цифрових технологій у закладах дошкільної освіти. Цифрова компетентність, на думку авторів, є однією з ключових компетентностей, які необхідно вдосконалювати сучасному вихователю. Вихователь закладу дошкільної освіти має досконало володіти сучасними інноваційними технологіями та практиками.
- ДокументЦифрові технології в дошкільній освіті(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Доценко, С. О.; Холтобіна, О. У.Методичні рекомендації містять інформаційно-дорадчі матеріали щодо використання цифрових технологій у дошкільних освітніх закладах: розроблення онлайн-занять, створення мультимедійних презентацій, комп’ютерний документообіг тощо. Навчальне видання розраховане на здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти факультету дошкільної освіти. Methodical recommendations contain materials on digital technologies. Their use in preschool educational institutions. About online classes, creation of multimedia presentations, computer document management, etc. Educational edition for masters.