Перегляд за Автор "Хвостик, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРобототехніка як провідна технологія STEM-освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Хвостик, А.У тезах розглянуто робототехніку як провідну технологію STEM-освіти. Визначено головні завдання застосування освітньої робототехніки у навчальному процесі початкової школи, а саме: забезпечення загального розвитку дитини, перспективного професійного майбутнього, досвіду командної роботи, навчання увазі, формування уміння доводити справу до кінця. The theses consider robotics as a leading technology of STEM education. The main tasks of using educational robotics in the educational process of primary school are determined, namely: ensuring the general development of the child, a promising professional future, teamwork experience, training attention, forming the ability to see things through.
- ДокументФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-10) Хвостик, А.У публікації розглянуто формування самооцінки учнів початкової школи. Самооцінка – важлива особистісна інстанція, яка дає змогу спостерігати та контролювати власну діяльність, формувати себе, як особистість відносно соціальних норм. Зазначено, що успішна реалізація в навчальній діяльності є одним із найважливіших факторів, що впливає на формування самооцінки молодших школярів, тому найближче оточення, батьки, вчитель початкових класів, повинні усвідомлювати відповідальність та враховувати індивідуальні особливості розвитку кожної дитини. The publication examines the formation of self-esteem of elementary school students. Self-esteem is an important personal instance that allows you to observe and control your own activities, to shape yourself as a person in relation to social norms. It is noted that successful implementation in educational activities is one of the most important factors affecting the formation of self-esteem of younger schoolchildren, therefore the closest environment, parents, primary school teachers, should be aware of responsibility and take into account the individual characteristics of the development of each child.