Перегляд за Автор "У, Ді"
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИМОГИ ДО СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ В КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-20) У, Ді; Васильєва, С.; Агаркова, Н.У статті на основі аналізу теоретичного матеріалу визначено основні напрями, які характеризують сучасного вчителя в КНР. Установлено, що однією з вимог до сучасного вчителя в КНР є дотримання професійної етики, яка реалізується за десятьма напрямами. Based on the analysis of theoretical material, the article authors reveal the main directions that characterize the modern teacher in China. It has been found that one of the requirements for a modern teacher in China is compliance with professional ethics, which is implemented in ten areas.
- ДокументГЕНЕЗИС ІМІДЖУ ВЧИТЕЛЯ В КИТАЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-16) У, Ді; Васильєва, С. О.У публікації проаналізовано образ (імідж) китайського вчителя, який зазнав значних змін протягом історії. Від стародавніх часів, коли освіта була прерогативою еліти, до сучасності, коли освіта стала доступною для всіх, соціальні уявлення про китайських учителів кардинально змінилися. Якщо в стародавні часи вчителів вшанували за їхні знання та мудрість, а під час Культурної революції вони сприймалися як вороги держави, то сьогодні китайські педагоги розглядаються як ключові фігури, які відіграють вирішальну роль у формуванні майбутнього КНР. The publication analyses the image of the Chinese teacher, which has changed significantly over the which has undergone significant changes throughout history. throughout history. From ancient times, when education was the prerogative of the elite, to modern times, when education has become accessible to all, social perceptions of Chinese teachers have changed dramatically. While in ancient times teachers were honoured for their knowledge and wisdom and wisdom, and during the Cultural Revolution they were perceived as enemies of the state, today Chinese teachers are seen as key figures who play a crucial role in shaping the future of China.
- ДокументЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-20) Васильєва, С. О.; У, Ді; Ян, Ян; Ферлій, В. К.У статті окреслено актуальну для сьогодення тему впровадження інноваційних технологій на уроках біології у загальноосвітніх навчальних закладах. З’ясовано вплив інноваційних технологій на ефективність і якість навчання в офлайн і дистанційному форматі. Наведено приклади інноваційних технологій, які можуть використовуватися на уроках біології. The article outlines the current topic of introducing innovative technologies in biology lessons in secondary schools. The influence of innovative technologies on the efficiency and quality of learning in offline and distance learning has been clarified. Examples of innovative technologies that can be used in biology lessons are given.