Перегляд за Автор "Торумова, Я."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗМІСТ ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ ЛІНІЇ В КУРСІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ МАТЕМАТИЧНОГО АНАЛІЗУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Асєєва, І. В.; Торумова, Я.; Дурдиєв, И.У публікації визначено зміст функціональної лінії в курсі алгебри і початків математичного аналізу. Функціональна змістовно-методична лінія курсу шкільної математики є однією з основоположних ліній, що проходить через весь курс, починаючи з арифметичних залежностей в початковій школі та є основою математичного аналізу. Зазначено, що в сучасній шкільній математиці використовується теоретико-множинний підхід, що дозволяє розглядати всі варіанти визначення поняття функції і способи її завдання: аналітичний, графічний, табличний, словесний. Варіації введення визначення залежать тільки від вікової категорії учнів, починаючи від наочно-інтуїтивного сприйняття залежно до формального визначення, що формується в старших класах, і бачення авторів навчально-методичних комплексів, які дотримуються генетичного трактування поняття «функція», що дозволяє відобразити динамічну природу функції і застосувати її до моделювання реальних процесів. The publication defines the content of the functional line in the course of algebra and the beginnings of mathematical analysis. The functional content-methodical line of the school mathematics course is one of the fundamental lines that runs through the entire course, starting with arithmetic dependencies in elementary school and is the basis of mathematical analysis. It is noted that in modern school mathematics, a theoretical-multiple approach is used, which allows considering all options for defining the concept of a function and methods of its assignment: analytical, graphical, tabular, verbal. Variations in the introduction of the definition depend only on the age category of the students, starting from the visual-intuitive perception depending on the formal definition that is formed in the senior classes, and the vision of the authors of the educational and methodological complexes, which adhere to the genetic interpretation of the concept of "function", which allows to reflect the dynamic nature of the function and apply it to the simulation of real processes.
- ДокументМЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ОБЕРНЕНИХ ТРИГОНОМЕТРИЧНИХ ФУНКЦІЙ ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТЕЙ У КУРСІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Торумова, Я.У роботі схарактеризовано основні питання проблеми вивчення обернених тригонометричних функцій та їх властивостей у курсі алгебри і початків аналізу, обґрунтовано теоретико-практичні основи вивчення обернених тригонометричних функцій та їх властивостей у курсі алгебри і початків аналізу, зокрема: проведено аналіз літератури з проблеми дослідження; проаналізовано та визначено суть поняття «обернені тригонометричні функції»; розроблено методику вивчення обернених тригонометричних функцій та їх властивостей у курсі алгебри і початків аналізу; запропонована система задач на вивчення обернених тригонометричних функцій та їх властивостей у курсі алгебри і початків аналізу; проаналізовано результати і зроблено висновки. The main characteristics of the problem of studying inverse trigonometric functions and their properties in the course of algebra and the beginnings of analysis are characterized, the theoretical and practical bases of studying inverse trigonometric functions and their properties in the course of algebra and the beginnings of analysis are substantiated; the essence of the concept "inverse trigonometric functions" is analyzed and defined; a method for studying inverse trigonometric functions and their properties in the course of algebra and the beginnings of analysis has been developed; the proposed system of problems for the study of inverse trigonometric functions and their properties in the course of algebra and the beginnings of analysis; the results are analyzed and conclusions are made.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ОБЕРНЕНИХ ТРИГОНОМЕТРИЧНИХ ФУНКЦІЙ У ПОГЛИБЛЕНОМУ ШКІЛЬНОМУ КУРСІ АЛГЕБРИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Жерновникова, О. А.; Войтенко, О. М.; Нарожна, Р. В.; Торумова, Я.У статті автором визначено особливості вивчення обернених тригонометричних функцій у поглибленому шкільному курсі алгебри. Доведено, у процесі вивчення теми «Обернені тригонометри- чні функції» передбачається формування в учнів стійкого інтересу до предмета, виявлення та розвиток їх математичних здібностей, створення умов для реалізації індивідуальних можливостей, задоволення інтересів, здібностей учнів, підготовку до навчання в університеті. Іn the article the author identifies the features of the study of inverse trigonometric functions in the in-depth school course of algebra. It is proved that in the process of studying the topic "Inverse trigonometric functions" involves the formation of students’ lasting interest in the subject, identification and development of their mathematical abilities, creating conditions for individual opportunities, interests, abilities, preparation for university studies.