Перегляд за Автор "Токар, М. Г."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИКА НАВЧАННЯ РОЗВ’ЯЗАННЮ ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОЇ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Токар, М. Г.У роботі схарактеризовано основні питання навчання розв’язанню економічних задач в умовах профільної диференціації навчання, обґрунтовано теоретико-практичні основи навчання розв’язанню економічних задач в умовах профільної диференціації навчання, зокрема: проведено аналіз літератури з проблеми дослідження; проаналізовано та визначено суть ключових понять дослідження; визначено методичні особливості розв’язання економічних задач в умовах профільної диференціації навчання; розроблено елективний курс з навчання розв’язанню економічних задач в умовах профільної диференціації навчання, проаналізовано результати і зроблено висновки. The paper characterizes the main issues of learning to solve economic problems in terms of profile differentiation of learning, substantiates the theoretical and practical foundations of learning to solve economic problems in terms of profile differentiation of learning, in particular: analysis of the literature on research; the essence of key research concepts is analyzed and defined; methodological features of solving economic problems in the conditions of profile differentiation of education are determined; developed an elective course on learning to solve economic problems in the context of specialized differentiation of learning, analyzed the results and made conclusions.
- ДокументРЕАЛІЗАЦІЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ У КУРСІ АЛГЕБРИ І ПОЧАТКІВ АНАЛІЗУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Вербовський, А. Ю.; Грищенко, В. З.; Токар, М. Г.У публікації розглянуто визначення шляхів реалізації міжпредметних зв’язків у курсі алгебри і початків аналізу. Аналіз досліджень та літератури на дану тему показав, що міжпредметні зв’язки різними авторами визначаються по різному. Наведено основні функції міжпредметних зв’язків. Зазначено, що діяльність вчителя при реалізації міжпредметних зв’язків полягає у відборі матеріалу, методів та прийомів розв’язання конкретних завдань, поясненні нового матеріалу з опорою на раніше вивчений. The publication examines the definition of ways to implement interdisciplinary connections in the course of algebra and the beginnings of analysis. Analysis of research and literature on this topic showed that intersubject connections are defined differently by different authors. The main functions of interdisciplinary connections are given. It is noted that the activity of the teacher in the implementation of interdisciplinary connections consists in the selection of material, methods and methods of solving specific tasks, the explanation of new material based on the previously studied.
- ДокументФОРМИ, МЕТОДИ І ТЕХНОЛОГІЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КОРЕНЯ N-ГО СТЕПЕНЯ З ДІЙСНОГО ЧИСЛА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Жерновникова, О. А.; Токар, М. Г.; Цигульов, П. В.; Дурдиєв, И.У статті автором запропоновано форми, методи і технології організації навчальної діяльності учнів у процесі вивчення кореня n-го степеня з дійсного числа. Зазначено, що в процесі вивчення кореня n-го степеня з дійсного числа, доцільно використовувати фронтальну та індивідуальну форми навчання, а також технологію диференційованого навчання. In the article the author proposes forms, methods and technologies of organization of educational activity of students in the process of studying the root of the nth degree from the real number. It is noted that in the process of studying the root of the nth degree from a real number, it is advisable to use frontal and individual forms of learning, as well as the technology of differentiated learning.