Перегляд за Автор "Темченко, О."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМетодичні рекомендації для вступників другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 073 "Менеджмент"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Гречаник, О.; Мармаза, О.; Темченко, О.; Хлєбнікова, Т.Це видання допоможе абітурієнтам підготуватися до складання фахового вступного випробування зі спеціальності 073 «Менеджмент». Подано програму вступного випробування, у якій зазначено знання й уміння, що мають продемонструвати абітурієнти, зміст тем, процедуру вступного випробування, критерії оцінювання. Науково-педагогічними працівниками підготовлено орієнтовні відповіді на питання екзаменаційних білетів. This publication will help applicants to prepare for the professional entrance examination in the specialty 073 "Management". The program of entrance test, which indicates the knowledge and skills that should to be demonstrated by applicants, the content of the topics, the procedure of the entrance test, evaluation criteria. Scientific and pedagogical workers have prepared approximate answers to the questions of the examination tickets.
- ДокументУправління змістом робіт(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Темченко, О.Методичні рекомендації розроблені для організації вивчення освітнього компоненту «Управління змістом робіт». У виданні містяться матеріали, які дозволять здобувачам освіти під час вивчення дисципліни ефективніше організувати свою самостійну роботу, опановуючи лекційний матеріал, готуючись до семінарських і практичних занять, поточного та підсумкового контролю, виконання індивідуальних завдань, виконання кваліфікаційної роботи з менеджменту. Матеріали рекомендовано використовувати для підготовки до занять з «Управління змістом робіт». Видання адресовано здобувачам другого (магістерського) рівня вищої освіти зі спеціальності 073 «Менеджмент». The methodological guidelines have been developed to organise the study of the educational component of The publication contains materials that will help allow students to study the discipline more effectively organise their independent work, mastering the lecture material prepare for seminars and practical classes, current and final examinations, performing individual tasks and completing management qualification work management. The material is recommended for use in preparation for The material is recommended for use in preparing for seminar and practical classes, current and final examinations, individual tasks and the qualification paper on management. The publication is aimed at applicants for the second (Master's) level of higher education in the specialty 073 "Management".
- ДокументУпровадження здоров’язбережувальних технологій в освітній процес ЗДО як умова розвитку іміджу закладу освіти(Харківська академія неперервної освіти, 2024) Темченко, О.; Момот, В.У статті обґрунтовано теоретичні аспекти здоров’язбережувальної складової освіти як умови розвитку іміджу ЗДО. Розглянуто напрями організації роботи зі здоров’язбереження дітей у закладах дошкільної освіти. The article substantiates the theoretical aspects of the health-preserving component of education as a condition for the development of the image of preschool educational institutions. The directions of organisation of work on health protection of children in preschool educational institutions are considered.
- ДокументФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР ТА ФЕЛЬДШЕРІВ У ПРОЦЕСІ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНІСТІ(КЗ СОР «Сумський фаховий медичний коледж», 2023) Лучнікова, С.; Спірякова, В.; Темченко, О.У статті розглянуто організацію самоосвітньої роботи майбутніх спеціалістів – медичних сестер та фельдшерів, яка є складним процесом і передбачає здійснення спонукання здобувачів освіти до стимулювання їхньої пізнавальної активності, розвитку креативності задля формування необхідних у майбутній професійній діяльності якостей. Професійне самовдосконалення передбачає формування характерних рис майбутнього фахівця, виступає в ролі рушія саморозвитку спеціаліста щодо самостійного оволодіння ним уміннями й навичками, необхідними для реалізації завдань професійної діяльності на високому рівні якості. Зауважено, що будучи сформованими у процесі навчання в закладі фахової передвищої підготовки компоненти самоосвітньої діяльності стануть базою для подальшого вдосконалення медичної сестри й фельдшера як спеціаліста-професіонала. The article examines the organization of self-educational work of future specialists - nurses and paramedics, which is a complex process and involves encouraging education seekers to stimulate their cognitive activity, develop creativity in order to form the qualities necessary for future professional activity. Professional self-improvement involves the formation of the characteristic features of the future specialist, acts as a driver of the specialist's self-development regarding his independent mastery of the skills and abilities necessary for the implementation of the tasks of professional activity at a high level of quality. It was noted that the components of self-education, formed in the process of training at the institution of professional advanced training, will become the basis for further improvement of the nurse and paramedic as a professional specialist.