Перегляд за Автор "Табачник, Ю. Д."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДЕЯКІ ПИТАННЯ ТЕОРІЇ МНОГОЧЛЕНІВ ТА ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ В КУРСІ МАТЕМАТИКИ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Табачник, Ю. Д.У роботі проаналізовано суть провідних понять теорії многочленів, обґрунтовано їх теоретичні засади, схарактеризовано такі категорії як-от: кільце многочленів над областю цілісності, властивості подільності многочленів, корені многочленів та їх знаходження, незвідні та симетричні многочлени; висвітлено питання ґенези досліджуваного феномену; з’ясовано можливості групових форм організації навчально-пізнавальної діяльності учнів у вивченні елементів теорії многочленів; розроблено методику вивчення елементів теорії многочленів курсу алгебри 7 класу та алгебри і початків аналізу в класах з поглибленим вивченням предмету. У цілому, експериментальна перевірка запропонованої методики вивчення елементів теорії многочленів показала її позитивний вплив на підвищення рівнів навчальних можливостей учнів. The robot has analyzed the essence of those who can understand the theory of polynomials, based on such theoretical ambushes; it is characterized by such categories as: the circle of polynomials over the area of integrity, the power of the similarities of many symbols, the roots of visibility of the nutrition of the genes of the pre-sentient phenomenon; the possibilities of group forms of organizing the initialcognitive activity of scientists in the educational elements of the theory of polynomials have been established; The method of teaching elements of the theory of polynomials in the course of algebra 7th class and algebra and cob analysis in classes with the subject of mathematics has been broken up. In general, an experimental revision of the proposed methodology for the development of elements of the theory of polynomials has shown a positive inflow to the advancement of the basic capabilities of scientists.
- ДокументЕЛЕМЕНТИ ТЕОРІЇ МНОГОЧЛЕНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Табачник, Ю. Д.; Дейніченко, Т. І.У тезах схарактеризовано основні питання теорії многочленів у їх історичній ретроспективі; висвітлено їх роль і міжпредметне значення у розв’язуванні практичних задач; розкрито елементи наступності та технологічного забезпечення їх вивчення у школі та педагогічному ЗВО. Theses outline basic questions of the theory of polynomials in their historical retrospective; their role and cross-curricular importance in solving practical problems are highlighted; the elements of continuity and technological support for their study in school and pedagogical the are revealed.
- ДокументРІЗНОВИДИ ГРУПОВИХ ФОРМ НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Дейниченко, Г. В.; Кабанська, О. С.; Табачник, Ю. Д.У тезах на основі наукового аналізу літературних джерел з’ясовано суть групової навчальної діяльності, схарактеризовано її різновиди, як-от: парна, бригадна, ланкова, кооперовано-групова, диференційовано-групова, індивідуалізовано-групова форми навчальної роботи.Theses based on scientific analysis of literary sources clarify the essence of group learning activities, characterize its varieties, such as pair, team, link, cooperative-group, differentiated-group, individualized-group forms of educational work.