Перегляд за Автор "Стрельникова, Є."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСУ ВПРАВ AIR ALERT ДЛЯ РОЗВИТКУ СТРИБКОВОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ ВОЛЕЙБОЛІСТІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-10-25) Мельник, А.; Стрельникова, Є.Стрибучість можна віднести до одного з ключових спеціальних фізичних якостей, необхідних волейболісту для успішної ігрової діяльності. Істотно важливим для досягнення тренувального ефекту та спортивного результату на всіх етапах підготовки волейболістів є оптимальний вибір засобів та методів розвитку стрибучості. У роботі розглянуто особливості використання комплексу вправ AIR ALERT для розвитку стрибкової підготовленості волейболістів, так як показник стрибучості дуже важливий для гри у волейбол. Чим вище цей показник у волейболіста, тим він більше користі принесе для своєї команди. Jumpiness can be attributed to one of the key special physical qualities needed by a volleyball player for successful game activity. Optimum selection of means and methods of jump development is essential for achieving the training effect and sports results at all stages of training volleyball players. The paper examines the peculiarities of using the AIR ALERT exercise complex for the development of volleyball players' jumping readiness, as the jumping rate is very important for playing volleyball. The higher this indicator is for a volleyball player, the more he will benefit his team.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ КОМПЛЕКСІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ВПРАВ У ПІДГОТОВЧОМУ ПЕРІОДІ РІЧНОГО ЦИКЛУ ПІДГОТОВКИ ВОЛЕЙБОЛІСТОК(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-25) Стрельникова, Є.; Пономаренко, О.Робота присвячена актуальному питанню пошуку засобів ефективної побудови тренування в обмеженому підготовчому періоді. Запропоновані вправи не специфічного характеру для розвитку спеціальних фізичних здібностей волейболісток. Работа посвящена актуальному вопросу поиска средств эффективного построения тренировки в ограниченном подготовительном периоде. Предложены упражнения не специфического характера для развития специальных физических способностей волейболисток. The work is devoted to the topical issue of finding means to effectively build training in a limited preparatory period. The proposed exercises are not specific to the development of special physical abilities of volleyball players.
- ДокументЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ ВОЛЕЙБОЛІСТОК У НАДЗВИЧАЙНИХ УМОВАХ СУЧАСНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-27) Стрельникова, Є.; Захарова, С.В зв’язку з тим, що м. Харків знаходиться в зоні бойових дій, навчально – тренувальні заняття в «of-line» режимі на даний час проводити неможливо, актуальним стало питання організації навчально-тренувальних занять в режимі «on-line» з акцентом на самостійну та індивідуальну роботу. Мета дослідження – визначення організаційних форм та засобів навчальнотренувальних занять, спрямованих на вдосконалення спеціальних фізичних якостей та технічних прийомів гри в умовах надзвичайних ситуацій сучасності. Матеріал і методи дослідження. У дослідженні брали участь 12 гравчинь команди «ХНПУ-Харків’янка», яка приймала участь у чемпіонаті України з волейболу серед жіночих команд вищої ліги. Під час виконання роботи використовувались наступні методи дослідження: аналіз наукової та методичної літератури, педагогічне тестування, методи математичної обробки результатів досліджень. Результати дослідження. Аналізуючи рівень підготовленості гравчинь на початку навчального року, ми визначили, що навчально-тренувальна група є однорідною лише за тестовою вправою «стрибок у довжину з місця», в той час коли показники інших чотирьох тестів вказують на неоднорідність групи волейболісток. Висновки. Запропоновані вправи для розвитку певних фізичних якостей волейболісток з певною схемою їх використання спортсменками під час дистанційних самостійних тренувань, для нівелювання неоднорідності групи. Due to the fact that the city of Kharkiv is in the war zone, it is currently impossible to conduct educational and training classes in the "off-line" mode, the issue of organizing educational and training classes in the "on-line" mode has become urgent with an emphasis on independent and individual work. The purpose of the research is to determine the organizational forms and means of educational and training classes aimed at improving special physical qualities and technical techniques of the game in the conditions of modern emergency situations. Research material and methods. The study involved 12 female players of the "KHNPU-Kharkivyanka" team, which took part in the championship of Ukraine in volleyball among women's teams of the higher league. During the work, the following research methods were used: analysis of scientific and methodical literature, pedagogical testing, methods of mathematical processing of research results. Research results. Analyzing the level of training of female players at the beginning of the academic year, we determined that the training group is homogeneous only in the test exercise "long jump from a standing position", while the indicators of the other four tests indicate the heterogeneity of the group of volleyball players. Conclusions. Proposed exercises for the development of certain physical qualities of volleyball players with a certain scheme of their use by athletes during remote independent training, to level the heterogeneity of the group.
- ДокументНавчання технічним прийомам гри у волейбол учнів 5 класу на уроках фізичної культури(Харківська державна академія фізичної культури, 2021) Кривуца, І.; Несен, О. О.; Стрельникова, Є.Робота присвячена актуальному питанню пошуку шляхів ефективного навчання базовим технічним прийомам волейболу учнів 5 класів за короткий період з тенденцією закріплення вивчених елементів до ступені навички. Работа посвящена актуальному вопросу поиска путей эффективного обучения базовым техническим приемам волейбола учащихся 5 классов за короткий период с тенденцией закрепления изученных элементов в степени навыки. The work is devoted to the topical issue of finding ways to effectively teach the basic techniques of volleyball to students of 5th grade for a short period with a tendency to consolidate the studied elements to the level of skill.
- ДокументПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ З ВОЛЕЙБОЛУ НА ХАРКІВЩИНІ В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ(Харківська державна академія фізичної культури, 2024-11-29) Стрельникова, Є.Робота присвячена проблемам організації змагань з класичного волейболу в період воєнного стану. Особливостям планування та реалізації змагальної діяльності в умовах викликів сучасності. The work is devoted to the problems of organising classic volleyball competitions during martial law. The features of planning and implementation of competitive activity in the face of modern challenges.
- ДокументРОЗВИТОК КОГНІТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ЮНИХ ГАНДБОЛІСТІВ ЧЕРЕЗ ІГРОВІ ЗАВДАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-10-25) Несен, О.; Стрельникова, Є.В роботі визначенні складові когнітивних здібностей, які впливають на ігрову діяльність юних гандболістів. Авторами освітлена проблема розвитку когнітивних здібностей у юних спортсменів та запропоновані шляхи її вирішення під час навчально-тренувального процесу гандболісток. The work determines the components of cognitive abilities that affect the game activity of young handball players. The authors shed light on the problem of the development of cognitive abilities in young athletes and proposed ways to solve it during the educational and training process of handball players.
- ДокументРОЗВИТОК ШВИДКІСНОЇ ВИТРИВАЛОСТІ ЗАСОБАМИ ВОЛЕЙБОЛУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-12-01) Ілющенко, Л.; Кривенцова, І.; Стрельникова, Є.В роботі розглядається актуальне питання шляхів пошуку адекватних засобів розвитку швидкісної витривалості у старших школярів в процесі організації занять у змішаному форматі навчання. Мета роботи – визначення засобів волейболу, спрямованих на розвиток швидкісної витривалості під час дистанційного та змішаного навчання. Учасники: у дослідженні взяли участь 16 учениць старших класів Тернівського ліцею Дніпровської області. Методи дослідження: аналіз наукової та методичної літератури, педагогічне тестування, методи математичної статистики. Результати. Встановлено достовірне покращення майже у всіх тестових вправах: час бігу в тесті «Ялинка» скоротився на 2,16 с, (t=3,01, при р˂0,05); час бігу 6х6 м зменшився на 0,92 с (t=3,77, при р˂0,05); збільшилась кількість присідань за 20 с на 4,31 рази (t=4,46, при р˂0,05); на 1,13 рази збільшилась кількість піднімання ніг до кута 90° у положення вису (t=3,02, при р˂0,05) та на 1,81 рази збільшилась кількість піднімання тулуба в сід з положення лежачи на спині (t=4,49, при р˂0,05). Висновки. Запропоновані нами вправи, що використовувалися впродовж 12 тижнів позитивно вплинули на розвиток швидкісної витривалості старшокласниць. Отримані результати дозволяють рекомендувати наведені в роботі вправи в якості засобів розвитку швидкісної витривалості на уроках фізичної культури варіативного модулю волейбол. The paper considers the topical issue of ways to find adequate means of developing of high-speed endurance for senior pupils in the process of organizing classes in a mixed learning format. The aim of the study is to determine the means of volleyball aimed at the development of high-speed endurance during distance and blended learning. Participants: 16 high school students from the Ternivka Lyceum in Dnipro Oblast took part in the study. Research methods: analysis of scientific and methodological literature, pedagogical testing, methods of mathematical statistics. Results. The significant improvement in almost all test exercises was established: time of running in the test "Firtree" decreased by 2,16 s, (t=3,01, at p˂0,05); time of running 6х6 m decreased by 0,92 s (t=3,77, at p˂0,05); the number of squats for 20 s increased by 4,31 times (t=4,46, at p˂0,05); the number of raising legs to the angle of 90° to the position of a lunge increased by 1.13 times (t=3.02, at p˂0.05) and the number of raising a trunk to a sit from a supine position increased by 1.81 times (t=4.49, at p˂0.05). Conclusions. The exercises offered by us which were used for 12 weeks positively influenced the development of high-speed endurance of senior schoolgirls. The obtained results allow us to recommend the exercises given in the work as means of development of high-speed endurance at physical culture lessons of the variable module volleyball.