Перегляд за Автор "Стадник, О. А."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОМПЛЕКСНА ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ОЦІНКА ДИТИНИ ЯК ПРОЦЕС ЗБОРУ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЇ КІЛЬКІСНОЇ ТА ЯКІСНОЇ ІНФОРМАЦІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-16) Стадник, О. А.У публікації проаналізовано наукову літературу з питань особливостей організації та проведення комплексної оцінки розвитку дитини в умовах інклюзивно-ресурсних центрах, які мають на меті забезпечення права на освіту осіб з особливими освітніми потребами та здійснення системного кваліфікованого супроводу. Зазначено, що експертна комплексна оцінка дітей з особливими освітніми потребами – це вкрай актуальне і важливе завдання, яке потребує постійної уваги та вдосконалення методів його виконання. В сучасній Україні створено нормативно-правову базу, яка регламентує організацію та особливості проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, існує й теоретична база, але практичного досвіду в здійсненні комплексної оцінки розвитку дитини досі бракує, існують дискусійні питання. The publication analyzes the scientific literature on the specifics of the organization and implementation of a comprehensive assessment of child development in the conditions of inclusive resource centers, which aim to ensure the right to education of persons with special educational needs and the implementation of systematic qualified support. It is noted that expert comprehensive assessment of children with special educational needs is an extremely relevant and important task that requires constant attention and improvement of methods of its implementation. In modern Ukraine, a normative and legal framework has been created that regulates the organization and specifics of conducting a comprehensive psychological and pedagogical assessment of child development, there is also a theoretical basis, but practical experience in implementing a comprehensive assessment of child development is still lacking, there are debatable issues.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ СУЧАСНОГО СТАНУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ООП В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНОГО ЦЕНТРУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Стадник, О. А.У статті розглянуто організацію психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивно-ресурсного центру. Проаналізовано наукову літературу з питань особливостей сучасного стану психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами. Зазначено, що в сучасній Україні створено нормативно-правову базу, яка регламентує діяльність інклюзивно-ресурсних центрів, існує й теоретична база з питання психолого-педагогічного супроводу. Є можливість долучатися до світового досвіду з інклюзивної освіти, але практичного досвіду в здійсненні системної роботи інклюзивно-ресурсного центру в питанні супроводу дітей з особливими освітніми потребами й досі бракує, що вимагає подальшої активної роботи у цьому напрямку. В зв’язку з цим, виникає потреба в проведенні емпіричних розвідок, узагальненні результатів, а також вдосконаленні тих елементів діяльності інклюзивно-ресурсних центрів, які перешкоджають і негативно впливають на весь процес психолого-педагогічного супроводу. The article examines the organization of psychological and pedagogical support for children with special educational needs in the conditions of an inclusive resource center. The scientific literature on the peculiarities of the current state of psychological and pedagogical support for children with special educational needs has been analyzed. It is noted that in modern Ukraine, a regulatory and legal framework has been created that regulates the activities of inclusive resource centers, and there is also a theoretical framework on the issue of psychological and pedagogical support. There is an opportunity to join the global experience in inclusive education, but there is still a lack of practical experience in implementing the systematic work of an inclusive resource center in the matter of accompanying children with special educational needs, which requires further active work in this direction. In this regard, there is a need to conduct empirical research, generalize the results, and improve those elements of inclusive resource centers that hinder and negatively affect the entire process of psychological and pedagogical support.
- ДокументПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВОД ДІТЕЙ З ООП: ОСОБЛИВОСТІ МІЖДИСЦИПЛІНАРНОГО ПІДХОДУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-09) Стадник, О. А.У публікації здійснено теоретичний аналіз наукової літератури з питань сучасного стану психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами та якісного мультидисциплінарного підходу до його організації. Міждисциплінарний аналіз наукових публікацій засвідчує наявність різноаспектних досліджень з проблеми психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами, як теоретичного так і практичного характеру. Зазначено, що в сучасній Україні створено нормативно-правову базу, яка регламентує психолого-педагогічний супровід дітей з ООП, існує й теоретична база з питання психолого-педагогічного супроводу, але практичного досвіду в здійсненні системного мультидисциплінарного підходу до здійснення психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП й досі бракує, що вимагає подальшої активної роботи у цьому напрямку. The publication provides a theoretical analysis of scientific literature on the current state of psychological and pedagogical support for children with special educational needs and a high-quality multidisciplinary approach to its organization. The interdisciplinary analysis of scientific publications confirms the presence of multifaceted studies on the problem of psychological and pedagogical support of children with special educational needs, both of a theoretical and practical nature. It is noted that in modern Ukraine, a normative and legal framework has been created that regulates the psychological and pedagogical support of children with disabilities, there is also a theoretical base on the issue of psychological and pedagogical support, but practical experience in the implementation of a systemic multidisciplinary approach to the implementation of psychological and pedagogical support for children with disabilities is still lacking, which requires further active work in this direction.