Перегляд за Автор "Слободенюк, Г. Ф."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМузична освіта в США(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017-04-21) Слободенюк, Г. Ф.Стаття присвячена музичному навчанню і вихованню в США. Розкрито такі особливості музичної освіти в американських школах як орієнтація на розвиток креативної особистості, варіативність навчальних програм, максимальна індивідуалізація навчального процесу. Статья посвящена музыкальному обучению и воспитанию в США. Раскрыты такие особенности музыкального образования в американских школах как ориентация на развитие креативной личности, вариативность учебных программ, максимальная индивидуализация учебного процесса. The article is dedicated to music education and upbringing in the USA. Such features of music education in American schools as the orientation towards the development of a creative personality, the variability of curricula, the maximum individualization of the educational process are disclosed
- ДокументПостановка мюзиклу як форма позааудиторної роботи(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Слободенюк, Г. Ф.; Гуріна, В. О.У статті розкрито суть позааудиторної роботи на прикладі постановки мюзиклу як дієвий спосіб оптимізації професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. Проаналізована позааудиторна робота як форма музично-сценічної діяльності студентів. В статье раскрыта суть внеаудиторной работы на примере постановки мюзикла как действенный способ оптимизации профессиональной подготовки будущих учителей музыкального искусства. Проанализирована внеаудиторная работа как форма музыкально-сценической деятельности студентов. The article reveals the essence of the extracurricular work on the example of the staging a musical as an effective way to optimize the training of the future teachers of the musical art. Extracurricular work is analyzed as a form of students'musical-expressive activity.
- ДокументРозвиток вокальних здібностей дитини за допомогою пісень з мюзиклів(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2019-06-07) Слободенюк, Г. Ф.; Слепцова, О. В.В доповіді автор звертається до проблеми розвитку вокальних здібностей школярів в сучасних умовах, коли перестав існувати масовий спів, знизилася зацікавленість музичною діяльністю. Розвиток вокальних здібностей потребує нових підходів, підбору репертуару, близького дітям, який буде розвивати не тільки вокальні, а і театральні данні. В докладе автор обращается к проблеме развития вокальных способностей школьников в современных условиях, когда интерес к музыкальной деятельности упал, перестало существовать массовой пение. Развитие вокальных способностей требует новых подходов, подбора репертуара, близкого детям, который будет развивать не только вокальные, но и театральные данные. In the report, the author addresses the problem of the development of vocal abilities of students in modern conditions, when interest in musical activity has fallen, mass singing has ceased to exist. The development of vocal abilities requires new approaches, the selection of a repertoire close to children, which will develop not only vocal, but also theatrical data.
- ДокументУмови формування досвіду творчої діяльності(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Слободенюк, Г. Ф.В статті розкриваються умови формування досвіду творчої діяльності. Висвітлюються різні підходи до тлумачення поняття "творча діяльність". Описуються методи стимулювання творчої діяльності та шляхи формування елементарного та базового рівнів творчої діяльності майбутніх учителів. В статье раскрываются условия формирования опыта творческой деятельности. Освещаются различные подходы к толкованию понятия "творческая деятельность". Описываются методы стимулирования творческой деятельности и пути формированияэлементарного и базового уровней творческой деятельности будущих учителей.The conditions of formation of experience of creative activity are revealed in the article. Different approaches to the interpretation of the concept of "creative activity" are highlighted. The methods of stimulation of creative activity and ways of formation of elementary and basic levels of creative activity of future teachers are described.