Перегляд за Автор "Скакун, О. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМАТЕМАТИЧНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ У СТАРШІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-09-23) Твердохліб, О. В.; Пальчик, О. О.; Скакун, О. В.; Прядка, А. С.При грамотному підході до вивчення біології в старшій школі необхідно використовувати математичну складову на практичних заняттях. Це дає учням можливість переходити на більш високі рівні абстрактного та узагальнюючого мислення. Окремі знання перетворюються на систему знань, яка є основою формування наукового світогляду. With a competent approach to the study of biology in high school, it is necessary to use the mathematical component in practical classes. This gives students the opportunity to move to higher levels of abstract and generalizing thinking. Separate knowledge turns into a system of knowledge, which is the basis of the formation of a scientific worldview, therefore, beliefs.
- ДокументПРАКТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В СТАРШІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-19) Скакун, О. В.; Прядка, А. С.; Твердохліб, О. В.У публікації розглянуто формування предметних компетентностей учнів на уроках біології. Системне використання практично спрямованих завдань є актуальною складовою діяльнісного компоненту біологічної освіти. Його застосування у викладанні біології забезпечу більш повноцінне засвоєння навчального матеріалу. Саме за допомогою практичних завдань відбувається здійснення зв'язку теорії з практикою, перетворення знань учня в його переконання. The publication deals with the formation of subject competences of students in biology lessons. The systematic use of practically oriented tasks is an actual component of the activity component of biological education. Its application in teaching biology will ensure a more complete assimilation of the educational material. It is through practical tasks that the connection between theory and practice is made, and the transformation of a student's knowledge into his or her beliefs.