Перегляд за Автор "Синящок, В. С."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОМПЛЕКС ЗАСОБІВ ДЛЯ ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ’Я ДОРОСЛИХ ТА ДІТЕЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-27) Спузяк, В. Б.; Синящок, В. С.У публікації проаналізовано освітню проблему збереження та зміцнення здоров’я дорослих та дітей, описані комплекси засобів, спрямовані на формування в суспільстві установки на здоровий спосіб життя, усвідомлення цінності здоров’я. The publication analyzes the educational problem of preserving and health of adults and children, describes the complexes of means aimed at the formation of a healthy lifestyle in society, awareness of the value of health.
- ДокументСекрети активного довголіття(Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2021-03-23) Синящок, В. С.; Спузяк, В. Б.Здоров’я і довголіття = активне довголіття. Секрет здорового довголіття полягає в тому, щоб уникнути ускладнень, характерних для «осінньої» пори життя, і з максимальною ефективністю використати її переваги. Дослідження дозволило виявити загальні принципи, які допомагають людям доживати до віку за 80 років. Здоровье и долголетие = активное долголетие. Секрет здорового долголетия состоит в том, чтобы избежать осложнений, характерных для «осенней» поры жизни, и с максимальной эффективностью использовать ее преимущества. Исследование позволило выявить общие принципы, помогающие людям доживать до 80 лет. Health and longevity = active longevity. The secret of healthy longevity is to avoid the complications typical of the "autumn" season of life, and to make the most of its benefits. The study identified general principles that help people live to the age of 80.
- ДокументФОРМУВАННЯ В ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ ДОРУЧЕНЬ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Синящок, В. С.; Давидова, М. О.У публікації розглянуто формування в дітей молодшого дошкільного віку відповідальності в процесі виконання доручень. Зазначено, що цей процес ефективно здійснюється при дотриманні таких педагогічних умов: усвідомлення молодшими дошкільниками сутності понять «відповідальність» та «відповідальна поведінка»; забезпечення поетапності процесу формування в них відповідального ставлення до доручень; забезпечення спрямованості молодших дошкільників на співпрацю у процесі групової діяльності. Успіх доручення залежить від уміння вихователя комплектувати групи, організовувати роботу в них, розподіляти свою увагу так, щоб кожна група і кожен її учасник відчували зацікавленість педагога у їх ефективному результаті. The publication examines the formation of responsibility in the process of completing assignments in children of younger preschool age. It is noted that this process is effectively carried out in compliance with the following pedagogical conditions: awareness by younger preschoolers of the essence of the concepts of "responsibility" and "responsible behavior"; provision of phasing the process of forming in them a responsible attitude to assignments; ensuring the orientation of younger preschoolers to cooperation in the process of group activities. The success of the assignment depends on the teacher’s ability to assemble groups, organize work in them, distribute his attention so that so that each group and each of its participants feels the teacher's interest in their effective result.
- ДокументФормування мотивації до занять з фізичної культури у студентів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Синящок, В. С.; Спузяк, В. Б.Фізична культура сприяє формуванню у студентів підвищення самосвідомості, гартування сили волі й витримки, вдосконалення діяльності центральної нервової системи, підсилення причинно-наслідкових зв’язків трудової активності. Цей процес відбувається через демонстрування позитивних впливів фізичного навантаження, прищеплення інтересу до фізичної діяльності, оволодіння знаннями з фізичної культури та формує вміння самостійно займатися фізичними вправами. Физическая культура способствует формированию у студентов повышения самосознания, закаливания силы воли и выдержки, совершенствования деятельности центральной нервной системы, усиления причинно-следственных связей трудовой активности. Этот процесс осуществляется через демонстрации положительных воздействий физической нагрузки, привитие интереса к физической деятельности, овладение знаниями по физической культуре и формирует умение самостоятельно заниматься физическими упражнениями. Physical culture contributes to the formation of students' self-awareness, hardening of willpower and endurance, improving the activity of the central nervous system, strengthening the cause-and-effect relationships of labor activity. This process is carried out through demonstrating the positive effects of physical activity, instilling interest in physical activity, mastering knowledge of physical culture and forms the ability to independently engage in physical exercises.
- ДокументФОРМУВАННЯ ОПЕРАЦІЙ МИСЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ МОВЛЕНЕВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023) Синящок, В. С.У кваліфікаційній роботі досліджено процес музично-естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Наукова новизна і теоретичне значення роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні процесу естетичного виховання засобами музичного мистецтва шляхом проектування даних філософії, психології та фізіології на площину педагогічного процесу; у з’ясуванні педагогічного потенціалу української народної дитячої пісні, зокрема її синкретичної природи; у розробці та експериментальній перевірці моделі формування естетичного ставлення у дітей до народно-пісенного жанру, методики розвитку музичних здібностей у визначенні залежності між рівнем інформативності дитини щодо об’єкту естетичного, творчого опанування та ступенем її самовираження; у виявленні сфер індивідуального творчого прояву дитини при роботі з українською дитячою піснею. The qualification work investigates the process of musical and aesthetic education of senior preschool children. The scientific novelty and theoretical significance of the work lies in the theoretical substantiation of the process of aesthetic education by means of musical art by projecting the data of philosophy, psychology and physiology onto the plane of the pedagogical process; in clarifying the pedagogical potential of Ukrainian folk children's songs, in particular its syncretic nature; in developing and experimentally testing a model for the formation of aesthetic attitudes in children to the folk song genre, methods of developing musical abilities in determining the relationship between the level of information of the child about the object of aesthetic and creative mastery and the degree of his/her self-expression; in identifying areas of individual creative manifestation of the child when working with Ukrainian children's songs.