Перегляд за Автор "Світлична, К. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументКОНЦЕПТ–КАРТИ ЯК ЗАСІБ СИСТЕМАТИЗАЦІЇ МАТЕМАТИЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Електронне вид., 2017-06-13) Світлична, К. С.; Водолаженко, О. В.В статті висвітлена тема концепт-карт як засобу систематизації математичної інформації. Концепт-карта є графічним інструментом для організації та подання знань у вигляді об’єктів, зв’язки між якими утворюються «стрілками». Вони можуть містити текстові надписи, які пояснюють характер зв’язку між поняттями. У даній роботі концепт-карта була розроблена за допомогою програми IHMC CmapTools (http://cmap.ihmc.us/), яка дозволяє створювати схеми різного рівня складності. Було зауважено, що найбільш корисним у формуванні осмислених знань при використанні концепт-карт є не стільки сама карта, скільки процес її створення, у ході якого необхідно уважно аналізувати матеріал та виділяти в ньому найбільш важливі факти та зв’язки між ними. Таким чином, створення концепт-карт є наочною і корисною процедурою як для вивчення, так і навчання математики. В статье освещена тема концепт-карт как средства систематизации математической информации. Концепт-карта является графическим инструментом для организации и представления знаний в виде объектов, связи между которыми образуются «стрелками». Они могут содержать текстовые надписи, объясняющие характер связи между понятиями. В данной работе концепт-карта была разработана с помощью программы IHMC CmapTools (http://cmap.ihmc.us/), которая позволяет создавать схемы разного уровня сложности. Было отмечено, что наиболее полезным в формировании осмысленных знаний при использовании концепт-карт является не столько сама карта, сколько процесс её создания, в ходе которого необходимо внимательно анализировать материал и выделять в нём наиболее важные факты и связи между ними. Таким образом, создание концепт-карт является наглядной и полезной процедурой как для изучения, так и обучения математике.
- ДокументМатематичні основи раціональної поведінки(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Світлична, К. С.У роботі розглядаються задачі та парадокси, які виникають при аналізі основ раціональної поведінки. Визначені відповідні математичні розділи, на яких ґрунтується аналіз такої поведінки. Показано, що означені задачі можуть бути використані для вирішення проблеми мотивації учнів на уроках математики. В работе рассматриваются задачи и парадоксы, возникающие при анализе основ рационального поведения. Определены соответствующие математические разделы, на которых основывается анализ такого поведения. Показано, что указанные задачи могут быть использованы для решения проблемы мотивации учащихся на уроках математики. The paper considers the tasks and paradoxes that arise when analyzing the basics of rational behavior. The corresponding mathematical sections are determined on which the analysis of such behavior is based. It is shown that these tasks can be used to solve the problem of student motivation in mathematics.