Перегляд за Автор "Саута, С. Л."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументГрайливість чи ігрова компетентність(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Міжнародна наукова гільдія», 2023) Гордієнко-Митрофанова, І. В.; Саута, С. Л.; Безкоровайний, С. П.У навчально-наочному посібнику–тренінгу представлено авторську концепцію тренінгу грайливості / ігрової компетентності (Playfulness / Ludic Competence), спрямованого на розвиток конфліктної компетентності – ефективне управління міжособистісними конфліктами. Грайливість дозволяє сприймати будь-яку складну ситуацію як виклик, а не як загрозу, відкриваючи новий погляд на світ і взаємодію людей. Розглядаються види грайливості, її компоненти, рівні та ігрові позиції. Автори також надають загального уявлення щодо Homo Ludens (людини, яка грає) в її відкритості новому досвіду, толерантності до невизначеності, творчої адаптації та дій в конфліктних ситуаціях. Головними навчальними інструментами тренінгу є «Фільмографія грайливості», метод кейсів, інфографіка, схеми й алгоритми. Навчально-наочний посібник–тренінг призначено для студентів дистанційної форми навчання з дисципліни «Ігрова компетентність». The training manual presents the author's concept of Playfulness/Ludic Competence training aimed at developing conflict competence - effective management of interpersonal conflicts. Playfulness allows you to perceive any difficult situation as a challenge, not as a threat, opening up a new perspective on the world and human interaction. The types of playfulness, its components, levels and game positions are considered. The authors also provide a general idea of Homo Ludens (a person who plays) in its openness to new experiences, tolerance to uncertainty, creative adaptation and actions in conflict situations. The main training tools are the Playfulness Filmography, the case study method, infographics, diagrams and algorithms. The training manual is intended for distance learning students of the discipline "Playfulness".
- ДокументГрайливість чи ігрова компетентність(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Міжнародна наукова гільдія», 2023) Гордієнко-Митрофанова, І. В.; Саута, С. Л.; Безкоровайний, С. П.У навчально-наочному посібнику–тренінгу представлено авторську концепцію тренінгу грайливості / ігрової компетентності (Playfulness / Ludic Competence), спрямованого на розвиток конфліктної компетентності – ефективне управління міжособистісними конфліктами. Грайливість дозволяє сприймати будь-яку складну ситуацію як виклик, а не як загрозу, відкриваючи новий погляд на світ і взаємодію людей. Розглядаються види грайливості, її компоненти, рівні та ігрові позиції. Автори також надають загального уявлення щодо Homo Ludens (людини, яка грає) в її відкритості новому досвіду, толерантності до невизначеності, творчої адаптації та дій в конфліктних ситуаціях. Головними навчальними інструментами тренінгу є «Фільмографія грайливості», метод кейсів, інфографіка, схеми й алгоритми. Навчально-наочний посібник–тренінг призначено для студентів дистанційної форми навчання з дисципліни «Ігрова компетентність». The training manual presents the author's concept of Playfulness/Ludic Competence training aimed at developing conflict competence - effective management of interpersonal conflicts. Playfulness allows you to perceive any difficult situation as a challenge, not as a threat, opening up a new perspective on the world and human interaction. The types of playfulness, its components, levels and game positions are considered. The authors also provide a general idea of Homo Ludens (a person who plays) in its openness to new experiences, tolerance to uncertainty, creative adaptation and actions in conflict situations. The main training tools are the Playfulness Filmography, the case study method, infographics, diagrams and algorithms. The training manual is intended for distance learning students of the discipline "Playfulness".
- ДокументДИАГНОСТИЧЕСКАЯ МЕТОДИКА ИГРОВОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ(Харківський національний університет імені Г. С. Сковороди, Діса плюс, 2019-10-26) Гордиенко-Митрофанова, И. В.; Кобзева, Ю. А.; Зуев, И. А.; Саута, С. Л.Представлена авторская методика диагностики игровой компетентности. Игровая компетентность определяется как система внутренних ресурсов, к которой обращается человек с целью наилучшего уравновешивания своей индивидуальности с внешними условиями социального окружения на основе положительных эмоций – интереса и радости, часто их аффективного проявления, сопровождающегося напряжением или возбуждением. Формирование игровой компетентности предполагает развитие игривости как актуального личностного свойства в современном мире геймификации. Представлено авторську методику діагностики ігрової компетентності. Ігрова компетентність визначається як система внутрішніх ресурсів, до якої звертається людина з метою найкращого зрівноважування своєї індивідуальності з зовнішніми умовами соціального оточення на основі позитивних емоцій – інтересу і радості, часто їх афективного прояву, що супроводжується напругою або збудженням. Формування ігрової компетентності передбачає розвиток грайливості як актуальної особистісної властивості в сучасному світі гейміфікації. he article highlights that in the process of formation of a child's personality the leading role belongs to the family as the first institution of socialization. Game competence is defined as a system of internal resources, which an individual turns to for the purpose of the best possible balancing of his or her іndividuality with external conditions of the social environment on the basis of positive emotions - interest and joy, often their affective manifestation accompanied by tension or excitement. Formation of play competence implies development of playfulness as an actual personal property in The modern world of gamification.