Перегляд за Автор "Сагіна, Ю. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИТИНАНКА ЯК НЕВІДЄМНА ЧАСТИНА СУЧАСНОГО ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Сагіна, Ю. В.У публікації розглянуто витинанку. Дослівний переклад «витинати» - «ретельно вирізати». У декоративно-прикладному мистецтві України XIX - початку XX століття дана техніка оздоблення була дуже поширеною. Нарівні з вишиванням і в'язанням, мистецтво філігранно вирізати фігури з паперу можна вважати одним найпоширеніших напрямків рукоділля того періоду. В українських оселях витинанка була і є традиційним елементом оздоблення будинку на різдвяні свята. Зазначено, що створюючи свій світ з паперу, дитина готується стати творцем доброго світу. Композиція, складена своїми руками, так популярна, що людина, мобілізувавши свою фантазію і творчі здібності, на свій смак створює красу, реалізуючи при цьому своє споконвічне прагнення творити. The publication deals with vytynanka. The literal translation of "to carve out" is "to carefully cut out". In the decorative and applied art of Ukraine in the 19th and early 20th centuries, this decorating technique was very common. Along with embroidery and knitting, the art of filigree cutting figures from paper can be considered one of the most common directions of needlework of that period. In Ukrainian homes, vytynanka was and is a traditional element of decorating the house for the Christmas holidays. It is noted that by creating his world out of paper, the child is preparing to become the creator of a good world. The composition, made with his own hands, is so popular that a person, mobilizing his imagination and creative abilities, creates beauty to his taste, while realizing his original desire to create.
- ДокументВИХОВНА СКЛАДОВА АРТПЕДАГОГІКИ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПЛИВУ ТА ДІАГНОСТИКИ ПОВЕДІНКИ УЧНІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Сагіна, Ю. В.У статті розглянуто виховання шляхом мистецтва, що є одним з найпопулярніших методів психотерапії та психоаналізу. Завдяки використанню цієї методики можна успішно виховати у дітей любов до творчості, виявити проблеми та емоційний стан. Основні виховні функції артпедагогіки: катарсистична, що звільняє від небажаних станів психіки; регулятивна, знімає психічне напруження, що регулює психосоматичні процеси, та моделює позитивний настрій; комунікативно-рефлексивна, що забезпечує корекцію порушень норм спілкування, комунікації, та формує адекватну міжособистісну взаємодію, а також самооцінку; конструктивна, яка створює нову середу з позитивними переживаннями, новими творчими потребами, формами і способами їх споживання і задоволення; креативна, або творча функція. В статье рассмотрено воспитание путем искусства, которое является одним из самых популярных методов психотерапии и психоанализа. Благодаря использованию этой методики можно успешно воспитать у детей любовь к творчеству, выявить проблемы и эмоциональное состояние. Основные воспитательные функции артпедагогики: катарсистичная, что освобождает от нежелательных состояний психики; регулятивная, снимает психическое напряжение, регулирует психосоматические процессы, и моделирует позитивный настрой; коммуникативно-рефлексивная, что обеспечивает коррекцию нарушений норм общения, коммуникации, и формирует адекватную межличностное взаимодействие, а также самооценку; конструктивная, которая создает новую среду с положительными переживаниями, новыми творческими потребностями, формами и способами их потребления и удовольствия; креативная, или творческая функция. The article considers education through art and is one of the most popular methods of psychotherapy and psychoanalysis. Through the use of this technique, you can successfully instill in children a love of creativity, identify problems and emotional state. The main educational functions of art pedagogy: cathartic, that frees from unwanted mental states; regulatory, relieves mental stress, regulates psychosomatic processes, and models a positive mood; communicative-reflexive, which provides correction of violations of norms of communication, communication, and forms adequate interpersonal interaction, as well as self-esteem; constructive, which reates a new environment with positive experiences, new creative needs, forms and ways of their consumption and satisfaction; creative or creative function.
- ДокументДО ПИТАННЯ ПРО КОМП'ЮТЕРНУ ГРАФІКУ ЯК ОСНОВУ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ДАНИХ(International Science Group, 2022-11-15) Алтухова, А. В.; Сагіна, Ю. В.У публікації розглянуто комп'ютерну графіку – це сукупність галузей поліграфії, для чого проектується наочне, образне середовище, яке має можливість відображення на екрані комп’ютеру. Зазначено, що без участі комп'ютерних технологій не обходиться сучасна діяльність. Більша частина матеріальних витрат у діяльності поліграфій та видавництв налічує в основному художні та декорувальні роботи з графічними редакторами. Необхідність широкої аудиторії у використанні графічних програм стала особливо популярною у зв'язку з інтенсивним розвитком Інтернет-ресурсу та, що немало важливо, за причини появи служби під назвою «World Wide Web», що систематизувала в одну світову «павутину» багато «домашніх сторінок». The publication deals with computer graphics, which is a set of branches of printing, for which a visual, figurative environment is designed, which can be displayed on a computer screen. It is noted that modern activity cannot do without the participation of computer technologies. Most of the material costs in the activities of printing houses and publishing houses include mainly artistic and decorative works with graphic editors. The need for a wide audience in the use of graphic programs became especially popular in connection with the intensive development of the Internet resource and, what is quite important, due to the appearance of a service called "World Wide Web", which systematized many "home pages" into one world "web".
- ДокументМетодологія розробки поліграфічної продукції за допомогою комп’ютерної графіки(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Сагіна, Ю. В.У кваліфікаційній роботі встановлено, що використання комп’ютерної графіки у навчальному процесі сприяє успішному культурно-естетичному розвитку студентів. Створення та вдосконалення комп'ютерних технологій призвело до активного формування абсолютно нових підходів до вивчення теоретики та практики цієї сфери. Окреслено, що поліграфічна продукція разом з комп’ютерною графікою відіграє значну роль під час комунікативної діяльності суспільства. Спеціальні програми для створення комп'ютерної графіки дозволяють дизайнерам та друкарям створювати файли, що містять в собі елементи тексту та зображення, забезпечують комфортну підготовку до процесу друку і високу якість готової продукції. Найпоширенішими програмами для творення комп’ютерної графіки є – «Corel Draw», «Adobe Illustrator», «Adobe Photoshop» та ін. Висвітлені у дослідженні види поліграфічної продукції можна поділити на декілька категорій – книжково-журнальна, корпоративна та рекламна. На підставі отриманих теоретичних даних з посібників були висвітлені дев’ять способів післядрукарської обробки, серед них такі: біговка, різання, фальцювання, ламінування, вирубка, перфорування, брошуровка, фальцювання, а також закруглення кутів поліграфічної продукції. За кожною категорією обробки була подана відповідна теоретична інформація та особливості її використання та призначення. Розробка елементів каталогу виставки студентських робіт відбувалася за наступними етапами: збір відомостей за тематикою каталогу; кропітка праця над зображеннями та середовищем розміщення ілюстрацій; вибір оптимального формату майбутнього каталогу; планування необхідної кількості сторінок; упорядкування змісту каталогу; розробка макету обкладинки; верстка макету каталогу в спеціальній програмі «CorelDraw»; друк каталогу. The qualification work established that the use of computer graphics in the educational process contributes to the successful cultural and aesthetic development of students. The creation and improvement of Computer Technologies has led to the active formation of completely new approaches to the study of theorists and practitioners in this field. It is determined that printing products together with computer graphics play a significant role in the communicative activity of society. Special programs for creating computer graphics allow designers and printers to create files containing elements of text and images, provide comfortable preparation for the printing process and high quality of finished products. The most common programs for creating computer graphics are "Corel Draw", "Adobe Illustrator", "Adobe Photoshop", etc. The types of printed products covered in the study can be divided into several categories – book and magazine, corporate and advertising. Based on the theoretical data obtained from the manuals, nine methods of post-printing processing were highlighted, among them the following: creasing, cutting, folding, lamination, cutting, punching, binding, folding, as well as rounding the corners of printed products. Relevant theoretical information and features of its use and purpose were provided for each Processing category. The development of elements of the catalog of the exhibition of Student Works took place in the following stages: collecting information on the subject of the catalog; painstaking work on images and the environment for placing illustrations; choosing the optimal format of the future catalog; planning the required number of pages; organizing the content of the catalog; developing the cover layout; layout of the catalog in a special program "CorelDraw"; printing the catalog.