Перегляд за Автор "Різніченко, Л. С."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У ВИВЧЕННІ ДІЙСНИХ ЧИСЕЛ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Різніченко, Л. С.У роботі схарактеризовано основні питання проблеми організації самостійної роботи учнів у вивченні дійсних чисел у шкільному курсі математики, обґрунтовано теоретико-практичні основи організації самостійної роботи учнів у вивченні дійсних чисел у шкільному курсі математики, зокрема: проведено аналіз літератури з проблеми дослідження; проаналізовано та визначено «дійсні числа», «самостійна робота»; розроблено методику організації самостійної роботи учнів у вивченні дійсних чисел у шкільному курсі математики; проаналізовано результати і зроблено висновки. The paper characterizes the main issues of the organization of independent work of students in the study of real numbers in the school course of mathematics, substantiates the theoretical and practical foundations of the organization of independent work of students in the study of real numbers in the school course of mathematics, in particular: real numbers are analyzed and determined "real numbers", "independent work"; the technique of the organization of independent work of pupils in studying of real numbers in a school course of mathematics is developed; the results are analyzed and conclusions are made.
- ДокументМЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЙСНИХ ЧИСЕЛ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Різніченко, Л. С.; Ісмайилова, Г.У публікації розглянуто визначення методичних особливостей організації самостійної роботи учнів у процесі вивчення дійсних чисел. Проведений аналіз праць вчених (Жерновникова, 2016; Штонда, 2013) надає підстави стверджувати, що проблема методики організації самостійної роботи є актуальною для вчителів усіх загальноосвітніх предметів, зокрема і математики. Зазначено, що основною метою самостійної роботи учнів у вивченні математики є розвиток математичного мислення, а завдання визначаються логікою процесу навчання. Види та форми самостійної роботи учнів залежать від принципів побудови освітнього процесу. The publication considers the definition of methodical features of the organization of students' independent work in the process of studying real numbers. The conducted analysis of the works of scientists (Zhernovnikova, 2016; Shtonda, 2013) provides grounds for asserting that the problem of methods of organizing independent work is relevant for teachers of all general education subjects, including mathematics. It is noted that the main goal of students' independent work in learning mathematics is the development of mathematical thinking, and the tasks are determined by the logic of the learning process. The types and forms of students' independent work depend on the principles construction of the educational process.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У ВИВЧЕННІ ДІЙСНИХ ЧИСЕЛ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Жерновникова, О. А.; Балута, К. П.; Гороховатська, Т. О.; Різніченко, Л. С.У статті автором визначено засоби організації самостійної роботи учнів у вивченні дійсних чисел у шкільному курсі математики. Доведено, що ефективній організації самостійної роботи учнів під час уроків математики при вивченні теми «Дійсні числа» сприятимуть: зошити з друкованою основою; математичні диктанти; письмові інструкції для заняття. In the article the author identifies the means of organizing students’ independent work in the study of real numbers in the school course of mathematics. It is proved that the effective organization of independent work of students during mathematics lessons in the study of the topic “Real numbers” will contribute to: notebooks with a printed basis; mathematical dictations; written instructions for the lesson.