Перегляд за Автор "Руденко, Л. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЛОГОПЕДИЧНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ОРФОГРАФІЧНИХ НАВИЧОК У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ ДРУГОГО РІВНЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Руденко, Л. В.У публікації досліджено логопедичну роботу з формування орфографічних навичок у молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення другого рівня. Формування орфографічної грамотності в учнів із загальним недорозвиненням мовлення – одна з найважливіших проблем в логопедії. Зазначено, що вироблення орфографічної пильності засновується на розвитку у дітей елементарних мовних узагальнень (фонетичних, морфологічних, синтаксичних), які утворюються на основі співставлення образів слів (слухового із зоровим, зорового із зоровим), а також співставлення лексичного і граматичного значень слова. The publication examines speech therapy work on the formation of spelling skills in younger schoolchildren with a general underdevelopment of speech of the second level. Formation of orthographic literacy in students with general underdevelopment of speech is one of the most important problems in speech therapy. It is noted that the development of spelling awareness is based on the development of elementary language generalizations (phonetic, morphological, syntactic) in children, which are formed on the basis of the comparison of word images (auditory and visual, visual and visual), as well as the comparison of lexical and grammatical meanings of words.
- ДокументПОРУШЕННЯ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ: СУЧАСНИЙ ПОГЛЯД(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Руденко, Л. В.У публікації розглянуто порушення писемного мовлення у дітей молодшого шкільного віку. Для успішного засвоєння шкільної програми, формування особистості дитини та її соціальної адаптації є повноцінне оволодіння писемним мовленням на початковому етапі шкільного навчання. Проблема порушень писемного мовлення, зокрема дисграфій, в учнів молодшого шкільного віку є однією з найскладніших та найактуальніших в логопедії. Зазначено, що для забезпечення успішної корекції дисграфії спеціально організована система діагностики має носити комплексний, системний і диференційований характер. Обстеження проводиться з урахуванням таких основних принципів, як принцип комплексності, системності, патогенетичний, діяльнісного підходу, особистісний та принцип розвитку. The publication examines the violation of written speech in children of primary school age. For successful assimilation of the school curriculum, the formation of the child's personality and his social adaptation, it is necessary to fully master written speech at the initial stage of schooling. The problem of written speech disorders, in particular dysgraphia, in elementary school students is one of the most complex and relevant in speech therapy. It is noted that in order to ensure the successful correction of dysgraphia, a specially organized diagnostic system should carry a complex, systematic and differentiated nature. The examination is carried out taking into account such basic principles as the principle of complexity, system, pathogenetic, activity approach, personal and development principle.