Перегляд за Автор "Руда, Н."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАКТУАЛЬНІСТЬ ДИСЦИПЛІНИ «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СХОДОЗНАВСТВА ТА ПОРІВНЯЛЬНІ КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ СТУДІЇ» ДЛЯ МАГІСТРІВ-КИТАЄЗНАВЦІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-04-24) Руда, Н.; Жукова, К.У статті досліджено вивчення дисципліни «Актуальні проблеми сходознавства та порівняльні культурологічні студії», що орієнтована насамперед на ознайомлення магістрів з основними напрямками дискурсу в галузі сходознавчої науки і, таким чином, на розширення не лише загальнокультурного, а й професійного кругозору майбутніх китаєзнавців. Вивчення цієї дисципліни базується на комплексі знань, засвоєних у ході освоєння курсів з країнознавства Китаю, міжкультурної комунікації, практичної китайської мови, вступу до китаєзнавства, сприяє успішнішому освоєнню предмета в спеціалізованих групах. Зазначено, що дисципліна «Актуальні проблеми сходознавства та порівняльні культурологічні студії» має величезне значення в контексті підготовки майбутніх філологів-китаєзнавців та повинна бути обов’язковим компонентом в блоці дисциплін професійної спрямованості. The article examines the study of the discipline "Actual problems of Oriental studies and comparative cultural studies", which is primarily aimed at familiarizing masters with the main directions of discourse in the field of Oriental studies and, thus, expanding not only the general cultural, but also the professional horizons of future Chinese scholars. The study of this discipline is based on the complex of knowledge acquired in the course of mastering courses in Chinese country studies, intercultural communication, practical Chinese language, introduction to Chinese studies, and contributes to more successful mastering of the subject in specialized groups. It is noted that the discipline "Actual problems of Oriental studies and comparative cultural studies" is of great importance in the context of training future Chinese philologists and should be a mandatory component in the block of professionally oriented disciplines.
- ДокументДОМАШНЄ ЧИТАННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ПРИ НАВЧАННІ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ ФІЛОЛОГІВ-КИТАЄЗНАВЦІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-03-29) Руда, Н.; Жукова, К.У публікації досліджено домашнє читання, яке є важливим компонентом навчання студентів різних видів мовної діяльності. Воно сприяє формуванню в майбутніх філологів-китаєзнавців основних навичок мовної компетенції. Відзначено, що, читаючи сучасні літературні тексти при навчанні китайської мови, студенти знайомляться з живою китайською мовою, удосконалюють свої мовні навички, долають мовний бар'єр, збільшують свій словниковий запас. Отримана з художніх творів інформація про соціальний та культурний устрій Китаю розширює загальний кругозір студентів. Осмислення студентами отриманої з літературного твору інформації, її аналіз та систематизація формує навички самостійної роботи. The publication examines home reading, which is an important component of teaching students of various types of language activities. It contributes to the formation of the basic skills of language competence in future Chinese philologists. It is noted that by reading modern literary texts while learning Chinese, students get to know the living Chinese language, improve their language skills, overcome the language barrier, and increase their vocabulary. The information about the social and cultural system of China obtained from the works of art broadens the students' general horizons. Comprehension by students of the information obtained from a literary work, its analysis and systematization forms the skills of independent work.
- ДокументПоняття мікросинтаксису в китайській мові(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-18) Руда, Н.; Жукова, К.У статті розглянуто питання «мікросинтаксис», яке досить рідко й не зовсім впевнено зустрічається у деяких наукових працях. Вивчення цього поняття потребує конкретного розуміння термінів «морфема», «слово», «словосполучення», «речення» у китайській мові, які також є досі дискусійними, а також перебувають на стику граматики та лексикології, зокрема, словотвору. The article deals with the issue of "microsyntax", which is quite rare and not quite sure to appear in some scientific works. The study of this concept requires a specific understanding of the terms "morpheme", "word", "phrase", "sentence" in the Chinese language, which are also still debatable, and are also at the intersection of grammar and lexicology, in particular, word formation.
- ДокументПРОБЛЕМИ НАВЧАННЯ СИНТАКСИСУ ПРИ ВИВЧЕННІ ГРАМАТИКИ КИТАЙСЬКОЇ МОВИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-20) Руда, Н.; Жукова, К.У публікації досліджено навчання синтаксису при вивченні граматики китайської мови. Метою навчання синтаксису китайської мови є навчання студентів правилам зв’язування слів і словоформ, вмінню аналізувати ті єдності, у яких функціонують взаємозалежні слова та форми слів; навчання студентів умінню аналізувати складне речення, самим конструювати складні синтаксичні конструкції. Наведено завдання навчання синтаксису китайської мови. Зазначено, що для якісної підготовки студентів-філологів за спеціальністю «Китайська філологія» викладанню синтаксису китайської мови слід приділяти особливу увагу у межах вивчення як практичної, і теоретичної граматики. The publication examines the teaching of syntax in learning the grammar of the Chinese language. The purpose of learning the syntax of the Chinese language is to teach students the rules of connecting words and word forms, the ability to analyze those units in which interdependent words and word forms function; teaching students' ability to analyze a complex sentence, construct complex syntactic constructions themselves. The task of learning the syntax of the Chinese language is presented. It is noted that for the high-quality training of philology students majoring in Chinese philology, special attention should be paid to the teaching of the syntax of the Chinese language within the scope of studying both practical and theoretical grammar.