Перегляд за Автор "Романенко-Брезгунова, Ю. Ю."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В УЧНІВ ДО ДІЙ В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ У ПОЗАШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ ЗЗСО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-18) Романенко-Брезгунова, Ю. Ю.; Комісова, Т. Є.У публікації розглянуто формування компетентностей в учнів до дій в надзвичайних ситуаціях у позашкільній освіті. Надзвичайна ситуація – обстановка на окремій території чи суб’єкті господарювання, яка характеризується порушенням нормальних умов життєдіяльності населення, спричинена катастрофою, аварією, пожежею, стихійним лихом, епідемією, епізоотією, епіфітотією, застосуванням засобів ураження або іншою небезпечною подією, що призвела або може призвести до виникнення загрози життю або здоров’ю населення, великої кількості загиблих і постраждалих, завдання матеріальних збитків, а також до неможливості проживання населення на такій території чи об’єкті, провадження на ній господарської діяльності. Зазначено, що формування компетентностей учнів до дій в надзвичайних ситуаціях є важливим елементом сучасної освіти, який допоможе підготувати молодь до реагування на небезпеки та збереження життя в екстремальних умовах. The publication examines the formation of students' competences for actions in emergency situations in out-of-school education. An emergency situation is a situation in a separate territory or economic entity, which is characterized by a violation of the normal conditions of life of the population, caused by a catastrophe, accident, fire, natural disaster, epidemic, epizootic, epiphytotic, the use of pesticides or other dangerous event that has led or may lead to to the occurrence of a threat to the life or health of the population, a large number of dead and injured, causing material damage, as well as to the impossibility of the population living in such a territory or object, carrying out economic activities on it. It is noted that the formation of students' competencies for actions in emergency situations is an important element of modern education, which will help prepare young people to respond to dangers and preserve life in extreme conditions.
- ДокументФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ДО ДІЙ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ У ПОЗАШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Романенко-Брезгунова, Ю. Ю.У кваліфікаційній роботі досліджено процес формування компетентностей в учнів до дій у надзвичайних ситуаціях у рамках позашкільної освіти. Предмет дослідження – ефективні підходи та методи формування компетентностей учнів до дій у надзвичайних ситуаціях в позашкільній освіті загальноосвітніх навчальних закладів. Для визначення рівня знать та умінь учнів до дій у надзвичайних ситуаціях застосовано такі методи дослідження: - анкетування (має на меті допомогти з'ясувати свідомість, знання, уміння та готовність учнів до дій у надзвичайних ситуаціях); - фокус-групи (направлена на обговорення та виявлення ключових аспектів, що впливають на процес формування компетентностей у учнів у надзвичайних ситуаціях). Наукова новизна полягає у: - розширення уявлення формування компетентностей до дій у надзвичайних ситуаціях саме в контексті позашкільної освіти; - акцент на практичних аспектах формування компетентностей, включаючи методичні розробки заняття; - розширення методів формування компетентностей у учнів до дій у надзвичайних ситуаціях. Практичне значення одержаних результатів має важливе значення для навчально-виховного процесу та безпеки учнів і включає в себе: - підготовку учнів до надзвичайних ситуацій: методики формування компетентностей нададуть учням необхідні навички, які можна застосувати під час надзвичайних ситуаціях. - підготовку педагогічних працівників: результати дослідження нададуть педагогічним працівникам інформацію щодо ефективних методів та підходів до формування ключових компетентностей до дій у надзвичайних ситуаціях. In the qualification work, the process of formation of competences in students for actions in emergency situations within the framework of extracurricular education was investigated. The subject of the research is effective approaches and methods of forming students' competencies for actions in emergency situations in extracurricular education general educational institutions. To determine the level of knowledge and skills of students for actions in emergency situations, the following research methods were used: - surveying (aimed at helping to find out the awareness, knowledge, skills and readiness of students to act in emergency situations); - focus groups (aimed at discussing and identifying key aspects affecting the process of students' competence formation in emergency situations). Scientific novelty consists in: - expansion of the concept of formation of competences for actions in emergency situations precisely in the context of extracurricular education; - emphasis on practical aspects of competence formation, including methodical development of classes; - expansion of methods of formation of students' competences for actions in emergency situations. The practical significance of the obtained results is important for the educational process and the safety of students and includes: - preparing students for emergency situations: competence-building methods will provide students with the necessary skills that can be applied during emergency situations. - training of teaching staff: the results of the study will provide teaching staff with information on effective methods and approaches to the formation of key competencies for actions in emergency situations.