Перегляд за Автор "Разумна, А. Г."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПЕРСОНІФІКАЦІЯ І ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ В СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ(ТОВ «Планета-Принт», 2016-04-20) Разумна, А. Г.У статті розкриті сучасні наукові доробки щодо дослідження професійної ідентичності та показано евристичність врахування процесів персоніфікації та персоналізації у вивченні професійної ідентичності майбутніх психологів. В статье раскрыты современные научные труды по исследованию профессиональной идентичности и показано эвристичность учета процессов персонификации и персонализации в изучении профессиональной идентичности будущих психологов. The article deals with modern scientific papers on the study of professional identity and shows heuristic account personalization and personalization of learning processes in the professional identity of future psychologists.
- ДокументПЕРСОНІФІКАЦІЯ І ПЕРСОНАЛІЗАЦІЯ В СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ, ЯКІ НАБУВАЮТЬ ДРУГУ ВИЩУ ОСВІТУ(Видавничий дім «Гельветика», 2016-06-30) Разумна, А. Г.У статті розкриті сучасні наукові доробки щодо дослідження професійної ідентичності та показано еврістичність урахування процесів персоніфікації й персоналізації у вивченні професійної ідентичності майбутніх психологів. В статье раскрыты современные научные наработки по исследованию профессиональной идентичности и показана эвристичность учета процессов персонификации и персонализации в изучении профессиональной идентичности будущих психологов. The article deals with modern scientific papers on the study of professional identity and shows heuristic account personalization and personalization of learning processes in the professional identity of future psychologists.
- ДокументФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ХОДІ ОПАНУВАННЯ КУРСУ «ПСИХОДІАГНОСТИКА»(ТОВ «Щедра садиба плюс», 2016-07-01) Разумна, А. Г.Професійну компетентність практичних психологів визначають як інтегральну характеристику професіоналізму і яка характеризується умінням застосовувати теоретичні знання в професійній діяльності, вирішувати професійні завдання, «перетворювати теоретичні знання в прикладні». Навчальна дисципліна «Психодіагностика» є фундаментальною щодо технологічної та практичної підготовки фахівця-психолога і складається з двох залікових модулів «Загальна психодіагностика» і «Галузева психодіагностика». В ході опанування курсу розглядаються наступні аспекти психодіагностики як науки та галузі психологічної практики: теорія психологічного виміру, тестологія, теорія та методологія психологічного діагнозу, психодіагностичний інструментарій. Сучасна перепідготовка фахівців-психологів передбачає використання моделей конкретних професійних психодіагностичних ситуацій як фактора контекстного освоєння й формування відповідних компетентностей (компетенцій). Практична реалізація «компетентнісного підходу» в курсі психодіагностики ефективно реалізується в умовах поєднання 2-х складових: запровадження технологій формування професійних дій на підставі відповідних психолого-педагогічних концепцій, а також опанування в умовах моделювання ситуацій, що відповідають психодіагностичній практиці. Профессиональную компетентность практических психологов определяют как интегральную характеристику профессионализма и которая характеризуется умением применять теоретические знания в профессиональной деятельности, решать профессиональные задачи, «превращать теоретические знания в прикладные». Учебная дисциплина «Психодиагностика» является фундаментальной относительно технологической и практической подготовки специалиста-психолога и состоит из двух зачетных модулей «Общая психодиагностика» и «Отраслевая психодиагностика». В ходе изучения курса рассматриваются следующие аспекты психодиагностики как науки и отрасли психологической практики: теория психологического измерения, тестология, теория и методология психологического диагноза, психодиагностический инструментарий. Современная переподготовка специалистов-психологов предполагает использование моделей конкретных профессиональных психодиагностических ситуаций как фактора контекстного освоения и формирования соответствующих компетентностей (компетенций). Практическая реализация «компетентностного подхода» в курсе психодиагностики эффективно реализуется в условиях сочетание 2-х составляющих: внедрение технологий формирования профессиональных действий на основании соответствующих психолого-педагогических концепций, а также освоение в условиях моделирования ситуаций, отвечающих психодиагностической практике. Professional competence of practicing psychologists define as the integrated characteristic of professionalism and which is characterized by the ability to apply theoretical knowledge in professional activity, to solve professional problems, "to turn theoretical knowledge into applied". The discipline of "Psycho" is fundamental with respect to technological and practical training psychologist and consists of two test modules "Total psycho" and "Industry diagnostics". In the course of the study course discusses the following aspects of psychodiagnostics as a science and branch of psychological practice: the theory of psychological measurement, testology, which, the theory and methodology of psychological diagnosis, psycho-diagnostic tools. Modern training of professional psychologists involves the use of specific models of professional psycho-diagnostic situations as a factor in the context of the development and formation of the corresponding competences (competences). The practical implementation of "competence approach" in the course of psycho-diagnostics effectively implemented in terms of a combination of 2 components: the introduction of technologies of formation of professional activities on the basis of the relevant psychological-pedagogical concepts and development in terms of modeling situations that meet the psychodiagnostic practice.