Перегляд за Автор "Разуменко, Т. О."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументSTORYBOARD як ресурс навчання у закладі вищої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-03-02) Разуменко, Т. О.В статті розкрито як використовувати старибод у дістанційному навчанні. Надано рекомендації щодо використання інтернет-ресурсів та методичних матеріалів, які стануть в нагоді під час розроблення навчального контенту у форматі сторіборду. The article reveals how to use the old school in remote education. Recommendations are provided for the use of Internet resources and methodical materials that will be useful during the development of educational content in the format of a storyboard.
- ДокументВидовищні види мистецтва як складова частина гендерного виховання молоді в сучасній КНР(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Приватна фірма «Колегіум», 2015) Разуменко, Т. О.Розглядаються питання статевого виховання у КН Р з позицій гендерного підходу засобами деяких видів мистецтв, у тому числі хореографії. Розглянуто боротьбу китайських жінок за рівноправність в усіх сферах суспільного життя країни. Названо видатних представниць різних видів мистецтв. Відзначено вплив на гендерне виховання філософії конфуціанства, показано досягнення сучасного Китаю в рішенні заявленої проблеми. The article deals with sexual education in China from the standpoint of the gender perspective means certain kinds of art, including choreography. Considered Chinese women struggle for equal rights in all spheres of public life. Named outstanding representatives of different kinds of art. The influence of gender on education philosophy of Confucianism, shows achievements of modern China in solving the statedproblem.
- ДокументВиховання почуття захищеності особистості в колективі(Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України, ГО «Інститут інноваційної освіти», 2019-02-22) Разуменко, Т. О.Успіх А. Макаренка як педагога спирався на особистісні якості, натхненні, талантові дипломата і щирості у спілкуванні. Як відомо, педагогічна концепція виховання особистості в колективі за А. Макаренком спирається на три принципові категорії: керована демократія, щирий гуманізм і оптимізм. Успех А. Макаренко как педагога опирался на личностные качества, вдохновение, талант дипломата и искренность в общении. Как известно, педагогическая концепция воспитания личности в коллективе по А. Макаренко опирается на три принципиальные категории: управляемая демократия, истинный гуманизм и оптимизм. A. Makarenko's success as a teacher was based on personal qualities, inspiration, diplomatic talent and sincerity in communication. As you know, the pedagogical concept of the upbringing of a personality in a team, according to A. Makarenko, is based on three fundamental categories: managed democracy, true humanism and optimism.
- ДокументИспанская тема в рассказах Э. Хемингуэя «Победитель не получает ничего»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Видавничий дім Дмитра Бураго, 2019) Разуменко, Т. О.Эрнест Хемингуэй – знаковая фигура в литературе XX столетия, его имя и творчество навсегда вошли в историю мировой литературы. Целью статьи является характеристика способа раскрытия внутреннего мира и эмоционального состояния героев, психологизм «потерянного поколения» во взаимодействии внешнего и внутреннего его проявления через гражданскую войну в Испании. В статье анализируются рассказы «Там, где чисто, светло», «Какими вы не будете», «Свет мира». Накаленная атмосфера «кровавого десятилетия» внесла новые темы втворчество писателя, Испания стала для него «моментом истины», он чувствует неотвратимость грядущей мировой войны. В Испании Э. Хемингуэй в полной мере выразил себя и как художник, и как гражданин. Все герои его рассказов – это простые люди, мужчины и женщины, безработные, травмированные войной, ищущие свое место в послевоенном мире (повар, лесоруб, индейцы, проститутки и др.). Выстоять и найти свое место в жизни им помогают неиссякаемый юмор, смех, самоирония, шутка, а порой игорький смех. «Код» света, чистоты, мира повсеместно вводится во все произведения писателя. В характере его персонажей есть много общего, объединяющего их при всех различиях облика и жизненного пути – и прежде всего, – безысходность и разочарование, равнодушие к жизни вообще, и самое страшное – их одиночество. Предельная откровенность и неподдельность движений души, соединение нравов, истории, природы с хроникой одной человеческой судьбы, – исключительно яркая творческая индивидуальность Э. Хемингуэя, описывающего своих героев. В работе мы пришли к выводу, что персонажи новелл о военных годах в Испании «Там, где чисто, светло» (об одиноком старике), «Какими вы не будете» (о войне), «Свет мира» (грустно-ироничный рассказ о проститутках, вспомнивших прошлое) так или иначе отторгнуты благополучным обществом. Безысходность, болезненное состояние души всего «потерянного поколения» сочетается с верой в «нормальную» жизнь без войны персонажей его рассказов. Свет и достоинство – вот главные составляющие мирной жизни человека, исповедь человека, который выбрался из бездны и уцелел во время войны, но потерял смысл жизни в мирное время, – характерная черта многих персонажей военных конфликтов. Ернест Хемінгуей – знакова фігура в літературі XX століття, його ім’я і творчість назавжди увійшли в історію світової літератури. Метою статті є характеристика способу розкриття внутрішнього світу і емоційного стану героїв, психологізм «втраченого покоління» у взаємодії зовнішнього і внутрішнього його прояву через громадянську війну в Іспанії. У статті аналізуються розповіді «Там, де чисто, світло», «Якими ви не будете», «Світло життя». Вогняна атмосфера «кривавого десятиліття» внесла нові теми в творчість письменника, Іспанія стала для нього «моментом істини», він відчуває невідворотність майбутньої світової війни. В Іспанії Е. Хемінгуей в повній мірі проявив себе і як художник, і як громадянин. Всі герої його оповідань – це прості люди, чоловіки і жінки, безробітні, травмовані війною, які шукають своє місце в післявоєнному світі (кухар, лісоруб, індіанці, повії та ін.). Вистояти і знайти своє місце в житті їм допомагають невичерпний гумор, сміх, самоіронія, жарт, а часом і гіркий сміх. «Код» світла, чистоти, миру усюди включається в твори письменника. В характері його персонажів є багато спільного, що об’єднує їх при всіх відмінностях зовнішності й життєвого шляху – і перш за все, – безвихідь і розчарування, байдужість до життя взагалі, і найстрашніше – їхня самотність. Гранична відвертість і справжність рухів душі, з’єднання моралі, історії, природи з хронікою однієї людської долі, – виключно яскрава творча індивідуальність Е. Хемінгуея, який описує своїх героїв. У роботі ми дійшли висновку, що персонажі новел про воєнні роки в Іспанії «Там, де чисто, світло» (про самотнього старого), «Якими ви не будете» (про війну), «Світло життя» (сумно-іронічна розповідь про повій, які згадали минуле) так чи інакше відторгнуті благополучним суспільством. Безвихідь, болісний стан душі всього «втраченого покоління» поєднується з вірою в «нормальне» життя без війни персонажів його оповідань. Світло і гідність – ось головні складові мирного життя людини, сповідь людини, яка вибралася зі безодні й вціліла під час війни, але втратила сенс життя в мирний час, – характерна риса багатьох постатей військових конфліктів. Ernest Hemingway is a symbolic fi gure in the literature of the 20th century. His name and works entered the history of world literature forever. The purpose of the article is to characterize the way of opening the inner world and the emotional state of the characters, the psychology of the ‘lost generation’ in the interaction of its external and internal manifestations through the civil war in Spain. The article analyzes the stories ‘A clean, well-lighted place’, ‘A way you’ll never be’, ‘The light of the world’. The heated atmosphere of the ‘bloody decade’ introduced new themes into the writer’s work. Spain became a ‘moment of truth’ for E. Hemingway. He feels the inevitability of the coming world war. E. Hemingway expressed himself in Spain completely as an artist, and as a citizen. All the characters of his stories are simple people, men and women, unemployed, traumatized by war, looking for their place in the post-war world (a cook, a lumberjack, Indians, prostitutes etc.). Endless humor, laughter, self-irony, joke, and sometimes bitter laughter help them to stand and fi nd their place in life. The ‘code’ of light, purity, and peace are universally introduced into all writer’s works. In the personality of his characters there is much in common, unifying them with all the diff erences in appearance and life path, and above all, hopelessness and disappointment, indiff erence to life in general, and the most terrible is their loneliness. The utmost frankness and genuineness of soul movements, the combination of morals, history, nature with the chronicle of only human destiny, are exceptionally bright creative personalities of E. Hemingway, who describes his characters. In our work we came to the conclusion that the characters of the stories about the war years in Spain ‘A clean, well-lighted place’ (about a lonely old man), ‘A way you’ll never be’ (about the war), ‘The light of the world’ (the sad and ironic story about prostitutes who remembered the past) anyway are rejected by a prosperous society. Hopelessness, dark state of the soul of ‘lost generation’ are combined with the belief in the ‘ordinary’ life without the war for the characters of E. Hemingway’s stories. Light and dignity are the main components of a person’s peaceful life, the confession of a person who got out of the abyss and survived during the war, but who lost the sense of life in peacetime, they are distinguishing features of many characters in military conflicts.
- ДокументМетодичні рекомендації до семінарських занять з модуля «Педагогіка НУШ» навчальної дисципліни «Інформаційно-педагогічні студії»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Борисенко, Н. О.; Боярська-Хоменко, А. В.; Васильєва, С. О.; Ворожбіт-Горбатюк, В. В.; Зеленська, Л. Д.; Золотухіна, С. Т.; Калашнікова, Л. М.; Лазарєва, О. М.; Разуменко, Т. О.; Твердохліб, Т. С.; Собченко, Т. М.Методичні рекомендації містять розробки планів-конспектів семінарських занять та зміст завдань для здобувачів, які опановують темами модуля «Педагогіка НУШ» за індивідуальним навчальним планом. Методичні рекомендації розраховані для використання здобувачами другого (магістерського) рівня вищої освіти, викладачами закладів вищої педагогічної освіти. Методические рекомендации содержат разработки планов-конспектов семинарских занятий и содержание задач для соискателей, которые овладевают темами модуля «Педагогика НУШ» по индивидуальному учебному плану. Методические рекомендации рассчитаны для использования соискателями второго (магистерского) уровня высшего образования, преподавателями учреждений высшего педагогического образования. Methodical recommendations include the development of plans-summaries of seminars and the content of tasks for applicants who master the topics of the module "Pedagogy of the new Ukrainian school" according to the individual curriculum. Methodical recommendations are designed for use by applicants for the second (master's) level of higher education, teachers of institutions of higher pedagogical education.
- ДокументНЕФОРМАЛЬНА ТА ІНФОРМАЛЬНА ОСВІТА ХОРЕОГРАФІВ В УКРАЇНІ(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Разуменко, Т. О.У статті розглядаються поняття освіти протягом життя, неформальної та інформальної освіти, особливості освіти протягом життя в Україні, її форми в умовах розповсюдження коронавірусної інфекції, формати розбудови: «вбудовуватися» в систему формальної, доповнювати її або бути провідником змін для неї. The article considers the concepts of lifelong learning, non-formal and informal education, features of lifelong learning in Ukraine, its forms in the context of coronavirus pandemic, development formats: «embedded» in the system of formal education, complete it or be a driver of changes for it.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ ПІДГОТОВКИ ХОРЕОГРАФІВ У КНР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-12) Разуменко, Т. О.У статті розглянуто актуальне для Китайської Народної Республіки питання сьогодення: підготовка висококваліфікованих кадрів у галузі хореографії; особливості підготовки спеціалістів-хореографів різних напрямів діяльності; шляхи поліпшення підготовки майбутніх артистів і педагогів у мистецьких закладах вищої освіти КНР. The article deals with training the highly qualified personnel in the field of choreography as the current issue for the People's Republic of China. The features of specialists-choreographers’ training in different directions of activity have been revealed. The ways to improve future artists and educators’ training in art institutions of higher education in China have been determined.