Перегляд за Автор "Равх, І. Д."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗастосування творчих методів навчання, як засобу вдосконалення процесу навчання фізики в ЗЗСО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Равх, І. Д.В роботі досліджено процес навчання фізики у закладах загальної середньої освіти, опрацьовано та систематизовано теоретичні відомості про використання навчальної гри на уроках фізики, як форми реалізації творчих методів навчання. Здійснено теоретичний аналіз процесу навчання фізики; виявлено причини типових пізнавальних труднощів в учнів при вивченні фізики; проаналізувано навчальну гру на уроках фізики, як форму реалізації творчих методів навчання; визначено способи усунення пізнавальних труднощів в учнів, шляхом використання ігрових засобів навчання; розроблено методичні поради удосконалення процесу навчання фізики засобами творчих методів навчання, які можуть бути використані у закладах загальної середньої освіти. The work investigates the process of teaching physics in institutions of general secondary education, works out and systematizes theoretical information about the use of educational game at physics lessons, as a form of realization of creative methods of teaching. The theoretical analysis of the process of physics teaching was carried out; the reasons of typical cognitive difficulties of pupils at the study of physics were revealed; the educational game at physics lessons, as a form of realization of creative methods of teaching was analyzed; ways of elimination of cognitive difficulties of pupils by means of game teaching means were determined; methodical recommendations on improvement of the process of physics teaching by means of creative methods of teaching, which can be used at institutions of general secondary education, were developed.
- ДокументМетодичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни "Методика навчання фізики в школі" Розділ "Механіка"(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Масич, В. В.; Малець, Є. Б.; Юрченко, О. В.; Равх, І. Д.Методичні вказівки щодо виконання лабораторно-практичних робіт з дисципліни «Методика навчання фізики в школі» розділ «Механіка» є складовою частиною НМК з фізики і призначені для підготовки педагогічних працівників. Запропоновані методичні вказівки щодо виконання лабораторних робіт з дисципліни «Методика навчання фізики в школі» розділу «Механіка» дозволяють забезпечити: організацію виконання учнями лабораторних робіт, передбачених програмою з методики навчання фізики, формування та закріплення навичок роботи з лабораторним обладнанням, організацію визначення похибки та числової обробки результатів лабораторного експерименту, формування навичок самостійної роботи студентів з довідковою літературою, розвиток уважності й акуратності при виконанні лабораторних робіт, формування професійних компетентностей здобувачів освіти. Methodical instructions for the implementation of laboratory and practical work on discipline "Methods of teaching physics at school" section "Mechanics" is an integral part of the NMC in physics and are intended for the training of pedagogical workers. The proposed guidelines for the implementation of laboratory work in the discipline "Methods of teaching physics at school" section "Mechanics" allow to provide: organization of pupils' performance of laboratory works, provided by the program on the methods of teaching physics, the formation and consolidation of skills of work with laboratory equipment, organization of determination of error and numerical processing of the results of laboratory experiment, the formation of skills of independent work of students with reference literature, development of attentiveness and accuracy when performing laboratory work, the formation of professional competencies of applicants for education.
- ДокументМетодичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни «Методика навчання фізики в школі», розділ «Механіка»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Масич, В. В.; Малець, Є. Б.; Юрченко, О. В.; Равх, І. Д.Методичні вказівки щодо виконання лабораторно-практичних робіт з дисципліни «Методика навчання фізики в школі» розділ «Механіка» є складовою частиною НМК з фізики і призначені для підготовки педагогічних працівників. Запропоновані методичні вказівки щодо виконання лабораторних робіт з дисципліни «Методика навчання фізики в школі» розділу «Механіка» дозволяють забезпечити: організацію виконання учнями лабораторних робіт, передбачених програмою з методики навчання фізики, формування та закріплення навичок роботи з лабораторним обладнанням, організацію визначення похибки та числової обробки результатів лабораторного експерименту, формування навичок самостійної роботи студентів з довідковою літературою, розвиток уважності й акуратності при виконанні лабораторних робіт, формування професійних компетентностей здобувачів освіти. Процес виконання лабораторних робіт побудовано за класичною та матеріалами, порядок виконання роботи й вимірювань, числову обробку результатів лабораторного експерименту та контрольні питання для обговорення виконаної роботи. Guidelines for the implementation of laboratory and practical work in the discipline "Methods of teaching physics at school" section "Mechanics" is an integral part of the NMC in physics and is intended for the preparation of pedagogical workers. The proposed guidelines for the implementation of laboratory work on the discipline "Methods of teaching physics at school" section "Mechanics" allow you to provide: the organization of students to perform laboratory work provided for by the program on the methodology of teaching physics, the formation and consolidation of skills in working with laboratory equipment, the body for processing the results of a laboratory experiment , the formation of skills for independent work of students with reference literature, the development of attentiveness and accuracy in the performance of laboratory work, the formation of professional competencies of applicants for education. The process of performing laboratory work is built on classical materials, the order of work and measurements, the numerical processing of the results of a laboratory experiment and control questions for discussing the work performed.
- ДокументПоняття випадковості від Аристотеля до Пуанкаре(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2018) Заніборщ, Я. Є.; Равх, І. Д.Таким чином, уявлення про випадковість зародилися при найперших спробах усвідомлення людиною свого буття і стали неминучими при поясненні поведінки людини, її долі. З поняттям випадковості пов’язане питання про свободу волі людини, яке здавна займало різних мислителів. Заперечення випадковості неминуче призводило до фаталізму, поданням про зумовленість всього, що відбувається у світі. Таким образом, представление о случайности зародились при первых попытках осознания человеком своего бытия и стали неизбежными при объяснении поведения человека, его судьбы. С понятием случайности связан вопрос о свободе воли человека, которое издавна занимало различных мыслителей. Отрицание случайности неизбежно приводило к фатализму, представлением о предопределенности всего, что происходит в мире. Thus, the notion of randomness arose during the first attempts by a person to become aware of his being and became inevitable in explaining a person’s behavior and his fate. Associated with the concept of chance is the question of free will of man, which has long occupied various thinkers. The denial of chance inevitably led to fatalism, the notion of predestination everything that happens in the world.
- ДокументПРИЧИНИ ТИПОВИХ ПІЗНАВАЛЬНИХ ТРУДНОЩІВ В УЧНІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Масич, В. В.; Равх, І. Д.При вивченні фізики в учнів виникають труднощі із застосуванням математичних перетворень, оскільки, математика є апаратом для аналізу та підтвердження результатів явищ та процесів, які вивчаються в фізиці. Тому чітка взаємодія між учителями фізики та математики підвищує якість навчання як з фізики, так і з математики, а також полегшує процес викладання й навчання. При изучении физики у учащихся возникают трудности с применением математических преобразований, поскольку, математика является аппаратом для анализа и подтверждение результатов явлений и процессов, изучаемых в физике. Поэтому четкое взаимодействие между учителями физики и математики повышает качество обучения как по физике, так и по математике, а также облегчает процесс преподавания и обучения. When studying physics, students have difficulty applying mathematical transformations, because, mathematics is an apparatus for analysis and confirmation of the results of phenomena and processes studied in physics. So clear interaction between physics and mathematics teachers improves the quality of teaching both in physics and in mathematics, and also facilitates the teaching process and teaching.