Перегляд за Автор "Прокопчук, К. С."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМАЛИЙ БІЗНЕС: ОСОБЛИВОСТІ ІНВЕСТУВАННЯ В УКРАЇНІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-20) Прокопчук, К. С.У статті розкрито суть та особливості розвитку малого бізнесу в Україні. Виокремлено ресурси, які приваблюють інвесторів в Україну. Визначені сфери бізнесу, на діяльність яких накладаються безпосередні обмеження у зв’язку з введенням карантинних заходів. В статье раскрыта сущность и особенности развития малого бизнеса в Украине. Выделены ресурсы, которые привлекают инвесторов в Украину. Определены сферы бизнеса, на деятельность которых накладываются непосредственные ограничения в связи с введением карантинных мероприятий. The article author reveals the essence and specific features of development of small business in Ukraine. The resources that attract investors to Ukraine have been identified. The certain areas of business which are restricted in connection with the introduction of quarantine measures have been determined.
- ДокументПоняття про стрес та методи психоемоційного розвантаження(ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Чернігівський національний технологічний університет, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Ільченко, А. Р.; Прокопчук, К. С.; Поміляйко, В. О.; Мілова, Д. І.Автором було розкрито поняття про стрес та методи психоемоційного розвантаження. Найголовнішою умовою збереження психічного здоров’я студентів є дотримання науково обґрунтованих психогігієнічних норм організації навчання з урахуванням індивідуальних норм навантаження. Автором было раскрыто понятие о стрессе и методы психоэмоциональной разгрузки. Главным условием сохранения психического здоровья студентов является соблюдение научно обоснованных психогигиенических норм организации обучения с учетом индивидуальных норм нагрузки. The author revealed the concept of stress and methods of psycho-emotional relief. The main condition for maintaining the mental health of students is the observance of scientifically justified psychohygienic norms The main prerequisite for preserving the mental health of students is the observance of scientifically substantiated psychohygienic standards.
- ДокументПрийоми розвитку медіаграмотності учнів середньої школи в процесі навчання читання(Європейська наукова платформа, Вінниця, 2021-05-07) Прокопчук, К. С.; Чухно, О. А.У статті розглянуто проблему формування в учнів середньої школи медійної грамотності під час навчання читання. Автор наводить приклади різноманітних прийомів, які можна застосовувати з метою розвитку в учнів критичного мислення під час аналізу медіа джерел. В статье рассмотрена проблема формирования у учеников средней школы медийной грамотности во время обучения чтению. Автор приводит примеры различных приемов, которые можно применять для развития у учеников критического мышления при анализе медиа источников. The research deals with the issue of developing secondary school students’ media literacy while teaching reading. The author provides examples of various techniques which can be used in order to develop students’ critical thinking while analyzing media.
- ДокументІНТЕРТЕКСТУАЛЬНІ ЗВ’ЯЗКИ В ПОВІСТІ «КОРАЛІНА» Н. ҐЕЙМАНА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Прокопчук, К. С.У роботі розглянуто інтертекстуальні зв’язки в повісті сучасного британського письменника-постмодерніста Ніла Ґеймана «Кораліна». З’ясовано, що основними джерелами інтертекстуальності в цьому творі є насамперед казкові повісті Л. Керролла «Аліса в Країні Чудес» та «Аліса в Задзеркаллі», п’єси В. Шекспіра, а також фольклор (народні казки). Численні алюзії, цитати та ремінісценції утворюють струнку збалансовану систему, забезпечуючи можливість ширшої й варіативної інтерпретації повісті Н. Ґеймана. У дослідженні наголошено на актуальності й необхідності розвитку вмінь інтертекстуального аналізу в межах дисципліни «Англійська література» у ЗЗСО. У кваліфікаційній роботі запропоновано деякі шляхи формування інтертекстуальної компетентності учнів у системі позакласної роботи. The master’s thesis deals with intertextual relations in the novella “Coraline” by Neil Gaiman, a contemporary British Postmodern author. It is found that the main sources of intertextuality in this literary work include “Alice in Wonderland” and “Through the Looking-Glass” by L. Carroll and W. Shakespeare’s plays as well as folklore fairy tales. Numerous allusions, quotations, and reminiscences form a coherent and balanced system, providing an opportunity for a wider and more varied interpretation of N. Gaiman’s novella. The research emphasizes the topicality and necessity of integrating intertextual analysis skills into English Literature syllabus at secondary school. Some ways of developing students’ intertextual competence in the system of extracurricular activities are suggested.