Перегляд за Автор "Прозор, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДидактична гра як засіб формування пізнавального інтересу учнів початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-17) Прозор, А.В статті розглянуто дидактичну гру. Гра розвиває різні пізнавальні процеси: увагу, спостережливість, пам'ять. Виділяється три рівня пізнавальної активності учнів: відтворююча активність, вона характеризуються тим, що учні прагнуть запам’ятати, розказати знання; інтерпретуюча активність, характеризується тим, що учні хочуть оволодіти способами застосування знань; творча активність, коли діти хочуть самостійно здобувати знання. The article deals with the didactic game. The game develops various cognitive processes: attention, observation, memory. There are three levels of cognitive activity of pupils: reproducing activity, it is characterized by the fact that pupils seek to memorize, to tell knowledge; interpreting activity, characterized by the fact that students want to master ways to apply knowledge; creative activity, when children want to independently to acquire knowledge independently.
- ДокументПрактичні аспекти формування пізнавального інтересу учнів молодшого шкільного віку засобами дидактичних ігор(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-11) Прозор, А.В статті розглянуто дидактичні ігри, які є одним із ефективних засобів розвитку пізнавальної активності молодших школярів у процесі навчання. Ігрова діяльність необхідна, вона відкриває нові можливості для навчання. Застосування ігор забезпечує згуртовано формувати поняття, поєднувати це з інтелектуальним розвитком та вихованням молодших школярів, сприяє підвищенню ефективності навчання. The article deals with didactic games, which are one of the effective means of developing cognitive activity of junior schoolchildren in the learning process. The game activity is necessary, it opens new opportunities for learning. The use of games provides a cohesive formation of concepts, combine it with intellectual development and education of younger students, contributes to increase the effectiveness of learning.