Перегляд за Автор "Потамошнєва, О. М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2015-05-15) Потамошнєва, О. М.; Пашинський, П. П.Інклюзивне навчання нині широко впроваджується в Україні. Це безперечно досить продуктивна система, проте її впровадження в практику зазнає різноманітні труднощі. Однією з них є ставлення до інклюзивного навчання учасників цих процесів, зокрема педагогів. Вивчення відношення вчителів початкових класів до інклюзивних процесів та інформованості щодо організації навчального та виховного процесу дітей з особливостями психофізичного розвитку продемонструвало наявність низки проблем, які потребують негайного та поступового вирішення. Необхідна цілеспрямована робота по удосконаленню знань, методичної підготовки вчителів щодо роботи з дітьми з особливостями психофізичного розвитку, їх навчання та соціалізації, навчанню педагогів співпрацювати з усіма учасниками процесу, працювати в команді. Инклюзивное обучение в настоящее время широко внедряется в Украине. Это определенно достаточно производительная система, однако ее внедрение в практику несет различные трудности. Одной из них является отношение к инклюзивному обучению участников этого процесса, в частности педагогов. Изучение отношения учителей начальных классов к инклюзивных процессов и информированности по организации учебного и воспитательного процесса детей с особенностями психофизического развития продемонстрировало наличие ряда проблем, требующих немедленного и постепенного решения. Необходима целенаправленная работа по совершенствованию знаний, методической подготовки учителей по работе с детьми с особенностями психофизического развития, их обучение и социализации, обучению педагогов сотрудничать со всеми участниками процесса, работать в команде. Inclusive education is now widely implemented in Ukraine. This is definitely a fairly productive system, but its introduction into practice has various difficulties. One of them is the attitude towards inclusive education of participants in this process, in particular teachers. The study of the attitude of primary school teachers towards inclusive processes and awareness of the organization of the educational and upbringing process of children with special psychophysical development demonstrated a number of problems requiring immediate and gradual solutions. A purposeful work is needed to improve the knowledge, methodical preparation of teachers for working with children with special psychophysical development, their education and socialization, training teachers to cooperate with all participants in the process, to work in a team.
- ДокументПодолання синтаксичних порушень дітей з розумовою відсталістю(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2011-04-07) Потамошнєва, О. М.У даній статті автором було розкрито подолання синтаксичних порушень дітей з розумовою відсталістю. Логопедична робота по формуванню синтаксичної структури речення у дітей з розумовою відсталістю повинна здійснюватися із застосуванням диференційованого підходу, з врахуванням загальних і специфічних особливостей синтаксичних порушень, які притаманні дітям з розумовою відсталістю, на основі симультано-сукцесивного формування операцій змістовного, семантичного і поверхневого синтаксування. В данной статье автором было раскрыто преодоление синтаксических нарушений детей с умственной отсталостью. Логопедическая работа по формированию синтаксической структуры предложения у детей с умственной отсталостью должна осуществляться с применением дифференцированного подхода, с учетом общих и специфических особенностей синтаксических нарушений, присущих детям с умственной отсталостью, на основе симультано-сукцессивного формирования операций содержательного, семантического и поверхностного синтаксирования. In this article, the author revealed the overcoming of syntactic disorders in children with mental retardation. Speech therapy work on the formation of the syntactic structure of a sentence in children with mental retardation should be carried out using a differentiated approach, taking into account general and specific The speech therapy work on the formation of the syntactic structure of sentences in children with mental retardation should be carried out using a differentiated approach, taking into account the general and specific features of syntactic disorders inherent in children with mental retardation.
- ДокументПідготовка студентів до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання дітей з розладами спектра аутизму(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016) Бойчук, Ю. Д.; Іонова, О. М.; Потамошнєва, О. М.; Кукуруза, Г. В.; Олійник, Т. О.У статті розглядається проблема підготовки майбутніх педагогів до умов інклюзивної освіти з дітьми, які мають особливості психофізичного розвитку, зокрема з дітьми, які мають розлади спектра аутизму (РСА). В статье рассматривается проблема подготовки будущих педагогов в условиях инклюзивного образования с детьми, имеющими особенности психофизического развития, в частности с детьми, которые имеют расстройства спектра аутизма (РСА). The article deals with the problem of preparing future educators in conditions of inclusive education with children who have peculiarities of psychophysical development, in particular with children who have autism spectrum disorders.