Перегляд за Автор "Положій, С. І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливості ціннісних орієнтацій дітей старшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Положій, С. І.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз проблеми ціннісних орієнтацій старших школярів в умовах нормотипового розвитку та при інтелектуальних порушеннях, проаналізовано розвиток системи ціннісних орієнтацій в онтогенетичному вимірі. Експериментально досліджено особливості ціннісних орієнтацій старших школярів з інтелектуальними порушеннями, встановлено ієрархію термінальних та інструментальних цінностей, проаналізовано особливості їх життєвого цілепокладання. На основі виявлених особливостей ціннісних орієнтацій старших школярів з інтелектуальними порушеннями було розроблено рекомендації для вихователів для розвитку просоціальної системи ціннісних орієнтацій в умовах позакласної роботи, розроблено програму тематичних виховних заходів для таких школярів, що складається з 12 блоків; описано технології відео-кейсів, відеороликів та техніку колажу як засобів розвитку системи ціннісних орієнтацій старших школярів. In the qualification work, a theoretical analysis of the problem was carried out value orientations of older students in conditions of normotypic development and at intellectual disabilities, analyzed the development of the system of value orientations in the ontogenetic dimension. Experimentally investigated features of the value orientations of older students with intellectual violations, established a hierarchy of terminal and instrumental values, analyzed the features of their life goal-setting. Based on identified features of the value orientations of elder students with intellectual disabilities have developed recommendations for educators for the development of a prosocial system of value orientations in extracurricular conditions work, developed a program of thematic educational activities for such schoolchildren, consisting of 12 blocks; technologies of video cases, videos and collage technique as a means of developing a system of value orientations of elders Students.
- ДокументЦіннісні орієнтації старших школярів з інтелектуальними порушеннями(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-10-20) Положій, С. І.В статті проаналізовано ціннісні орієнтації старших школярів з інтелектуальними порушеннями. Проведено експериментальне дослідження, зроблено висновок, що наявність інтелектуальних порушень призводить до особливого формування системи ціннісних орієнтацій, це зумовлено тим, що інтелектуальні порушення призводять до ушкодження побудови зв’язків з соціумом, культурою, як джерелом розвитку, оволодінні соціальними навичками. Старші школярі орієнтовані на задоволення гедоністичних прагнень, отримання матеріальних благ. Особливе значення для цієї вікової групи осіб з інтелектуальними порушеннями мають професійні та фінансові цінності. The article analyzes the value orientations of senior pupils with intellectual disabilities. An experimental study was conducted, it was concluded that the presence of intellectual disabilities leads to a special formation of the system of value orientations, this is due to the fact that intellectual disorders lead to damage to the building of relations with society, culture, as a source of development, mastering social skills. Senior pupils are focused on satisfaction of hedonistic aspirations, obtaining material benefits. Of particular importance for this age group of people with intellectual disabilities have professional and financial values.